مقاله تصویر نام تجاری و قیمت کالا (2016 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | تصویر نام تجاری و قیمت کالا: تاثیر تصویر برند بر تصمیم گیری خرید گوشی های هوشمند سامسونگ |
عنوان انگلیسی مقاله | Brand Image and Product Price; Its Impact for Samsung Smartphone Purchasing Decision |
فهرست مطالب | چکیده
1. مقدمه 1.1. پیشینه 2.1. صورت بندی مسئله 2. بررسی ادبیات و روش شناسی تحقیق 1.2. تصویر برند 2.2. قیمت محصول 3.2. تصمیم خرید 4.2. چارچوب تحقیق 5.2. روش شناسی تحقیق 3. نتایج و مبحث 1.3. مشخصه ی پاسخ دهندگان 2.3. نتایج 4. نتیجه گیری و پیشنهادات 1.4. نتیجه گیری 2.4. پیشنهادات منابع |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
This study tried to investigate the reason concerning the purchase decision of smartphone. The variables that is used are brand image and product price of Samsung smartphone. The descriptive quantitative research methods with a non purposive sampling was implemented by involving two independent variables Brand Image, and Product Price and one dependent variable Purchase Decision, The result showed that customer not just only influenced by the product but also the price as well. The researcher suggests to add another factor for increasing the value of R square. |
نمونه ترجمه فارسی | چکیده
این تحقیق سعی به بررسی دلایل خرید گوشی هوشمند دارد. متغیرهای مورد استفاده، تصویر برند و قیمت محصول گوشی های هوشمند سامسونگ هستند. روش های تحقیقیِ کمی-توصیفی با نمونه گیری غیرهدفمند با استفاده از دو متغیر مستقل، یعنی تصویر برند و قیمت محصول و یک متغیر وابسته، تصمیم گیری خرید، صورت گرفت، و نتایج نشان داد که مشتریان نه تنها تحت تاثیر محصولات اند بلکه تحت تاثیر قیمت نیز قرار میگیرند. پژوهشگران افزودن فاکتور دیگری برای افزایش مقدار مربع R را پیشنهاد می کنند. توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.) |
سال انتشار | 2016 |
ناشر | الزویر |
مجله | پروسدیا – علوم اجتماعی و رفتاری – Procedia – Social and Behavioral Sciences |
کلمات کلیدی انگلیسی | Brand image – Product price – Purchase decision – Samsung smartphone |
کلمات کلیدی | تصویر برند، قیمت محصول، تصمیم به خرید، گوشی هوشمند (اسمارت فون) سامسونگ |
صفحات مقاله انگلیسی | 7 |
صفحات ترجمه مقاله | 11 |
مناسب برای رشته | مدیریت |
مناسب برای گرایش | بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار |
توضیحات | این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید) |