مقاله انگلیسی گرایش به اعتماد و رفتار اشتراک گذاری دانش (2020 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | گرایش به اعتماد و رفتار اشتراک گذاری دانش: ارزيابي تحليل اهميت و عملکرد در بين كاركنان رستوران نيجريه |
عنوان انگلیسی مقاله | Propensity to trust and knowledge sharing behavior: An evaluation of importance-performance analysis among Nigerian restaurant employees |
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب | طرح کلی نکات برجسته خلاصه کلید واژه ها 1. معرفی 2. تئوری ، مفهوم و توسعه فرضیه ها 3. روش شناسی 4. نتایج 5. بحث 6. نتیجه گیری 7. محدودیت ها و توصیه ها برای مطالعه آینده سهم نویسنده پیوست A. داده های تکمیلی منابع |
فهرست مطالب | Outline Highlights Abstract Keywords 1. Introduction 2. Theory, concept and hypotheses development 3. Methodology 4. Results 5. Discussion 6. Conclusion 7. Limitations and recommendations for future study Author’s contribution Appendix A. Supplementary data References |
نمونه ترجمه کامپیوتری | چکیده
با استفاده از تئوری مدیریت دانش ، این مطالعه به بررسی روابط بین تمایل کارکنان به اعتماد ، ساختار سازمانی ارگانیک ، رفتار اشتراک دانش و نوآوری خدمات در یک رابطه چند متغیره در رستوران ها می پردازد. داده ها از 180 رستوران با 453 نفر از کارکنان برای آزمون فرضیه های تحقیق از طریق مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی استفاده شد. همانطور که انتظار می رفت ، نتایج حاصل از تحلیل تجربی نشان داد که تمایل به اعتماد به نفس با رفتار به اشتراک گذاری دانش ، ساختار سازمانی ارگانیک و نوآوری خدمات مرتبط است. و رفتار اشتراك دانش با ساختار سازماني ارگانيك و نوآوري خدمات ارتباط مثبت دارد. علاوه بر این ، این مطالعه نشان داد که هم رفتار تقسیم دانش و هم ساختار سازمانی ارگانیک به صورت سریال واسطه تأثیر مثبت تمایل به اعتماد به نوآوری خدمات را دارند. نتیجه تحلیل اهمیت عملکرد ، تمایل به اعتماد به عنوان مهمترین پیش بینی کننده نوآوری خدمات را نشان می دهد در حالی که اشتراک دانش بهترین عامل عملکرد برای نوآوری خدمات در رستوران ها است. 1. مقدمه بخش خدمات یک صنعت چند میلیارد دلاری در سطح جهان است. در نیجریه ، هتل ها و رستوران ها نمایانگرترین خدمات اقتصادی در این بخش هستند (دفتر ملی آمار ، 2015). به طور خاص ، خدمات رستوران سومین کمک در اقتصاد خدمات نیجریه در پشت نوشیدنی ها و اقامتگاه ها است. رستوران های خدمات سریع که مهمترین مرکز تولید صنایع غذایی فست فود سازمان یافته هستند ، با رشد مداوم 10 درصدی در حدود 2 میلیارد میلیارد دلار تخمین زده می شوند (انجمن شیرینی پزی های فست فود نیجریه ، 2016). با وجود چشم انداز امیدوار کننده و میزان رشد آن ، بسیاری از رستوران های خدمات سریع نیجریه رونق ندارند ، اکثریت در تلاش برای زنده ماندن هستند (Harcourt & Ateke، 2018). بدیهی است ، کمبودهای زیرساختی ، تنظیم نامطلوب صنعت و تغییر پویایی محیط کسب و کار رستوران های خدمات سریع نیجریه در چالش های پیش روی مدیران رستوران های این کشور نقش داشته است. با توجه به فضای کسب و کار خفه کننده ، ترجیحات مصرف کننده ، افزایش سطح رقابت و شیوه زندگی در حال تحول در مصرف کننده ، صاحبان مشاغل باید برای پاسخگویی به خواسته های واقعیت های تجارت سریع رستوران های امروزی خدمات سازگار شوند ، نوآوری و تکامل یابند (CIUCI ، 2017). توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
نمونه مقاله انگلیسی |
Abstract Drawing from knowledge management theory, this study examines the relationships between employee’s propensity to trust, organic organizational structure, knowledge sharing behavior, and service innovation in a multivariate nexus in restaurants. Data from 180 restaurants with a total of 453 employees were used to test the research hypotheses via partial least square structural equation modelling. As expected, the results of the empirical analysis revealed that propensity to trust is positively related to knowledge sharing behavior, organic organizational structure and service innovation; and knowledge sharing behavior is positively related to organic organizational structure and service innovation. Further, this study established that both knowledge sharing behavior and organic organizational structure serially mediates the positive effect of propensity to trust on service innovation. The result of importance-performance analysis highlights propensity to trust as the highest important predictor of service innovation while knowledge sharing is the best performance factor for service innovation in restaurants. 1.Introduction Service sector is a multi-billion dollar industry globally. In Nigeria, hotels and restaurants represent the most economically active services in the sector (National Bureau of Statistics, 2015). Specifically, restaurant services are the third-largest contributor to the Nigerian service economy behind beverages and accommodation. Quick service restaurants being the major outlet for organized fast food industry are estimated at N250 billion with constant annual growth of 10% (Association of Fast Food Confectioners of Nigeria, 2016). Despite its promising outlook and growth rate, not so many of the Nigerian quick service restaurants are thriving, majority are struggling to survive (Harcourt & Ateke, 2018). Obviously, infrastructural deficiencies, unfavorable industry regulation and changing dynamics of the Nigerian quick service restaurants business environment have contributed to the challenges facing restaurant managers in the country. With the stifling business environment, consumer preferences, increasing levels of competition and the evolving consumer lifestyle, business owners must adapt, innovate and evolve to meet the demands of the realities of today’s quick service restaurants business (CIUCI, 2017). |
سال انتشار | 2020 |
ناشر | الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct) |
مجله | Tourism Management Perspectives / دیدگاه های مدیریت گردشگری |
نوع مقاله | ISI |
کلمات کلیدی | رفتار اشتراک دانش نوآوری خدمات مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) تجزیه و تحلیل نقشه عملکردی (IPMA) رستوران ها نظریه مدیریت دانش اعتماد به نفس ساختار آلی |
کلمات کلیدی انگلیسی |
Knowledge sharing behavior
Service innovation
Partial least square structural equation modelling (PLS-SEM)
Impact-performance map analysis (IPMA)
Restaurants
Knowledge management theory
Trust propensity
Organic structure
|
صفحات مقاله انگلیسی | 11 |
مناسب برای رشته | مدیریت |
مناسب برای گرایش | مدیریت دانش، مدیریت عملکرد |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید) |