مقاله انگلیسی خشونت در کلاس: تاثیر احساس منفی بر یادگیری (2018 وایلی)
عنوان فارسی مقاله | خشونت در کلاس: چگونگی تاثیر احساس منفی ظاهری بر افزایش یادگیری |
عنوان انگلیسی مقاله | Anger in the Classroom: How a Supposedly Negative Emotion Can Enhance Learning |
نمونه ترجمه کامپیوتری | خشم چیست؟
خشم یک حالت احساسی است که با اهداف خود مسدود شده، تحریک می شود و یا توهین می شود (Spielberger 1999). این متفاوت از تجاوز است که رفتار با هدف آسیب رساندن به کسی یا چیزی است (Deffenbacher 1996). این تمایز مهم است، زیرا اغلب مردم اغلب خشم را به عنوان بیان بیرونی و تهاجمی درک می کنند. در حقیقت، خشم احساسی است که در ریشه برخی از تجاوزات (به عنوان مثال، ضربه زدن، فریاد)، بلکه تعدادی از افکار و رفتارهای دیگر (مثلا حل مشکالت، فعال بودن، ضعف، سرخوردگی) است. اگر ما به خشم بیش از رفتارهای پرخاشگری که گاهی با آن ارتباط دارد فکر کنیم، آسان تر می توان فهمید که چگونه معلمان می توانند احساسات خود را برای استفاده خوب استفاده کنند. چرا ما دیوانه هستیم برای درک چگونگی استفاده از خشم به مثابه یک معلم، باید بدانید که چرا مردم در وهله اول عصبانی می شوند. Deffenbacher (1996) استدلال می کند که خشم به علت سه عامل رخ می دهد: (1) تحریک، (2) تفسیر فرد از تحریک و (3) وضعیت روانشناختی قبل از تحریک فرد. این تحریک ساده ترین بخش برای درک است. این رویداد که بلافاصله قبل از خشم رخ داد (به عنوان مثال، از بین بردن در ترافیک، از بین بردن کلیدهای ماشین شما، عدم داشتن دانش آموزان در مسیری که به آنها داده اید، پیروی نمی کند). مردم اغلب از این به عنوان علت خشمشان فکر می کنند. آنها می گویند چیزهایی مانند: “من عصبانی هستم زیرا نمی توانم کلید ماشین هایم را پیدا کنم” یا “این باعث می شود که من خیلی ناراحت شوم وقتی دانش آموزان مسیر را دنبال نمی کنند.” اما این تحریکات به طور مستقیم باعث خشم نمی شوند. اگر آنها انجام دادند، وقتی که با همان تحریک روبرو شدند، هرکسی به همان اندازه عصبانی خواهد شد. اما این اتفاق نمی افتد چیزهایی که من را دیوانه می کند همان چیزهایی نیست که شما را دیوانه می کند. به طور مشابه، اگر این تحریک واقعا باعث خشم به طور مستقیم شد، شما هر بار که با تحریکات مواجه شدید، سطح خشم را تجربه خواهید کرد. اما این نیز اتفاق نمی افتد. گاهی اوقات من واقعا عصبانی هستم وقتی که کلیدهای من را اشتباه می گیرم و گاهی اوقات کمی عصبانی هستم. توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
نمونه مقاله انگلیسی |
What is Anger Anger is an emotional state associated with having one’s goals blocked, being provoked, or insulted (Spielberger 1999). It is different from aggression, which is a behavior with the intent to harm someone or something (Deffenbacher 1996). This distinction is important, as people often misunderstand anger as being just the outward, aggressive expression. In reality, anger is the emotion at the root of some aggression (e.g., hitting, yelling), but also a host of other thoughts and behaviors (e.g., problem solving, activism, pouting, rumination). If we think of anger more broadly than just the aggressive behaviors sometimes associated with it, it is easier to understand how teachers can put the emotion to good use. Why We Get Mad To really understand how to use anger in a positive way as a teacher, one needs to understand why people get angry in the first place. Deffenbacher (1996) argued that anger occurs as a result of three factors: (1) a provocation, (2) the individual’s interpretation of the provocation, and (3) the individual’s pre-provocation psycho-biological state. The provocation is the easiest part to understand. This is the event that immediately preceded the anger (e.g., getting cut off in traffic, misplacing your car keys, having students fail to follow the directions you gave them). People often think of this as the cause of their anger. They say things like, “I’m angry because I can’t find my car keys” or “it makes me so mad when students don’t follow directions.” These provocations do not cause the anger directly, though. If they did, everyone would become equally angry when faced with the same provocation. But that does not happen. The things that make me mad are not the same things that make you mad. Similarly, if the provocation really did cause the anger directly, you would experience the same level of anger each and every time you faced the provocation. But that doesn’t happen either. Sometimes I get really angry when I misplace my keys, and sometimes I get just a little angry. |
سال انتشار | 2018 |
ناشر | وایلی |
مجله | دستورالعمل های جدید برای آموزش و یادگیری – New Directions For Teaching And Learning |
نوع مقاله | ISI |
صفحات مقاله انگلیسی | 8 |
مناسب برای رشته | روانشناسی |
مناسب برای گرایش | روانشناسی عمومی، روانشناسی تربیتی |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته روانشناسی (کلیک کنید) |