دانلود مقالات 2018 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی بازاریابی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهناشر

مقاله نظریه ای از سیستم های بازاریابی به عنوان کالای عمومی (2018 سیج)

 

 

عنوان فارسی مقاله بسوی نظریه ای از سیستم های بازاریابی به عنوان کالای عمومی
عنوان انگلیسی مقاله Towards a Theory of Marketing Systems as the Public Good
فهرست مطالب چکیده

نظریه سیستمهای بازاریابی و انگیزه جمعی برای تغییر

چارچوب “سیستم‌های بازاریابی به عنوان یک کالای عمومی”

ویژگیهای کالای عمومی سیستمهای بازاریابی

کاهش پویای پیچیدگی

خروجی سیستمهای بازاریابی: ایجاد منبع (منابع) مشترک

کالای عمومی: هزینه‌ها و مزایای مشترک

مکانیسم‌های انتقال عمومی-خصوصی

مشارکتی جمعی عموم مردم

مکانیسم‌های تضعیف

نظریه انگیزه بزرگ

ارزش برای ارزش آفرینی

انگیزه بزرگ عدالت

یک مورد توضیحی: روش تحقیق سیستم بازاریابی Bozor در ازبکستان

چرا بازار ازبکستان یک سیستم بازاریابی است؟

دوره جاده بزرگ ابریشم

دوره مستعمراتی (پیش از آن)

دوره شوروی

دوره استقلال

خلاصه: سیستم بازاریابی بازار به عنوان یک کالای عمومی کلان

نتیجه گیری، بحث و پیشنهادات

شناخت سیستمهای بازاریابی جایگزین

اصلاحات “قابل فهم” داخلی

ارزش وجودی سیستمهای بازاریابی

محدودیت‌ها و تحقیقات آینده

منابع

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

The Marketing-Systems-as-the-Public-Good framework proposed in this article outlines the general principles of interpreting change in marketing systems. The framework advances a view of purposeful temporal change based on collective practices that a) identify, develop and maintain key common resources; b) initiate public-private asset transitions; c) facilitate contributory participation of market actors in marketing system processes; and d) perpetuate attenuating mechanisms. These processes construct the system as the public good with non-excludable and non-subtractable (dis)benefits. The drive for further change arises when the system’s overarching structures infuse value creation practices with macromotive-based meaningfulness (e.g. the justice motive) which differentially resonates in market actors’ lived experiences, who through ongoing localized sociopolitical discourses and contestation undertake to correct perceived justice digressions. The case of the historical evolution of the Uzbek Bozor Marketing System illustrates the key elements of the proposed framework.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

سیستم‌های بازاریابی به عنوان چارچوب کالای عمومی مطرح شده در این مقاله، اصول کلی تفسیر تغییرات در سیستمهای بازاریابی را نشان می‌دهند. این چارچوب، دیدگاهی از تغییرات موقت هدفمند را بر اساس شیوه‌های جمعی ایجاد می‌کند که عبارتند از a) شناسایی، توسعه و حفظ منابع مشترک کلیدی؛ b) اقدام به انتقال داراییهای خصوصی-عمومی؛ c) تسهیل مشارکت سودمند عوامل بازار در فرایندهای سیستم بازاریابی؛ و d) تداوم مکانیسمهای تضعیف. این فرایندها سیستم را به عنوان کالای عمومی با مزایای (معایب) غیرقابل استثنا و غیر قابل تفکیک ایجاد می‌کند. انگیزه برای تغییرات بیشتر در زمانی ایجاد می‌شود که ساختارهای غالب سیستم در شیوه‌های ارزش آفرینی با معناداری مبتنی بر انگیزه‌های بزرگ ( برای مثال انگیزه عدالت) القا شوند که این ساختارها بطور متمایزی در تجارب زندگی عوامل بازار تشدید شده و از طریق گفتمانها و بحثهای مداوم اجتماعی – سیاسی برای اصلاح انحرافات ادراک شده در عدالت متمرکز شده‌اند. مورد تکامل تاریخی سیستم بازاریابی Uzbek Bozor، عوامل کلیدی چارچوب پیشنهادی را نشان می‌دهد.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2018
ناشر سیج
مجله  مجله بازاریابی عمده – Journal of Macromarketing
کلمات کلیدی انگلیسی  marketing systems – macromotive – the justice motive – public good – market inclusiveness – public-private good transition – contributory participation – marketing-system governance – market design – attenuating mechanisms
کلمات کلیدی  سیستم های بازاریابی، انگیزه بزرگ، انگیزه عدالت، کالای عمومی، جامعیت بازار، انتقال دارایی های عمومی -خصوصی، مشارکت سودمند، حاکمیت سیستم بازاریابی ، طراحی بازار، مکانیسم تضعیف
 صفحات مقاله انگلیسی 20
صفحات ترجمه مقاله 46
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا