دانلود مقالات الزویر با ترجمهمقالات انگلیسی علوم تربیتی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت آموزشی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با ترجمهناشر

مقاله نیازهای آموزشی خاص و ارزیابی آن ها (2013 الزویر)

عنوان فارسی مقاله نیازهای آموزشی خاص و ارزیابی آن ها
عنوان انگلیسی مقاله Special Educational Needs And Evaluation
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. محیط‌ های یادگیری

3. روش‌های یادگیری

4. ارزیابی یادگیری

5. شاخص‌های ارزیابی

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

The italian school is dealing with the matter of the evaluation of Special Educational Needs (SED). Since there are no legislative references that indicate which procedures to follow, it is left to the teachers’ discretion. Recent ministerial documents, though, suggest to refer to the existing normative on Specific Learning Disturbances, in particular to prepare the PDP, and to use the necessary tools to reach the estimated requisites for the SED. One of the main problems is still that of evaluation. Despite all the debates, even when evaluation is not used in a selective function it is not correctly used in an educational perspective, as a mean to teach, to improve the learning processes more than to penalize the results. In the following work, we aim at indicating some evaluating tools and approaches useful in the delicate assessment activity of teachers, mostly intended in its educational value.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

مدرسه‌ای ایتالیایی درحال بررسی ارزیابی نیازهای آموزشی خاص است. از آنجایی که هیچ مرجع قانون گذاری برای نشان دادن رویه‌ای قابل دنبال کردن وجود ندارد, این امر به صلاحدید مدرسان محول شده است. يیشنهاد اسناد اخیر دیوانی مراجعه به هنجارهای کنونی موجود درمورد اختلال‌های خاص یادگیری و به طور خاص آماده کردن طرح توسعه ی حرفه‌ای و استفاده از ابزارهای واجب برای رسیدن به ضرورت‌های برآورد شده‌ی نیازهای آموزشی خاص می‌باشد.

یکی از معضلات اصلی هنوز مسئله‌ی ارزشیابی است. علی رغم تمام بحث‌ها در این مورد, زمانی که ارزشیابی در یک عملکرد گزینشی و انتخابی استفاده نشود, اصلا به طور صحیح در یک دیدگاه آموزشی و به عنوان اینکه وسیله ای باشد برای تدریس و بهبود روند یادگیری و نه وسیله ای برای تنبیه براساس نتایج ارزشیابی استفاده نشده است.

در این مقاله, هدف ما نشان دادن چند ابزار و روش ارزیابی مفید در فعالیت حساس ارزشیابی مدرسان و با هدف ارزش آموزشی آن است.

سال انتشار 2013
ناشر الزویر
مجله  چهارمین کنفرانس بین المللی در مورد افق های جدید در آموزش
کلمات کلیدی  ارزیابی، نیازهای آموزشی خاص، معلولیت
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 6
تعداد صفحات ترجمه مقاله 9
مناسب برای رشته علوم تربیتی
مناسب برای گرایش مدیریت آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته علوم تربیتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا