دانلود مقالات 2017 با ترجمهدانلود مقالات آی تریپل ای با ترجمهسالمقالات انگلیسی اینترنت و شبکه های گسترده با ترجمهمقالات انگلیسی تجارت الکترونیک با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت فناوری اطلاعات با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی فناوری اطلاعات با ترجمهمقاله انگلیسی درباره اعتماد با ترجمهناشر

مقاله تعاملات مردم، فناوری ها، و سازمان ها در عصر تجارت اجتماعی (2017 IEEE)

 

 

عنوان فارسی مقاله تعاملات مردم، فناوری ها، و سازمان ها در عصر تجارت اجتماعی
عنوان انگلیسی مقاله People, Technologies, and Organizations Interactions in a Social Commerce Era
فهرست مطالب چکیده

I. مقدمه

II. توسعه نظری و مدل تحقیق

III. توسعه فرضیه

الف. اعتماد در تجارت اجتماعی

ب. TAM در تجارت اجتماعی

ج. توانمندسازهای اجتماعی تجارت اجتماعی

د. توانمندسازهای فنی تجارت اجتماعی

IV. روش تحقیق

الف. اجرای نظرسنجی و نمونه

ب. معیارها

ج. تورّش عدم پاسخ و تورّش روش رایج

V. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج

الف. آماره توصیفی، پایایی، و روایی

ب. مدل اندازه گیری

ج. ارزیابی مدل ساختاری

VI. بحث و نتیجه گیری

الف. پیامدهای نظری و عملی

ب. محدودیت ها و جهت گیری های تحقیقات آتی

منابع

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

Social commerce, a powerful combination of customer-oriented social computing technologies and new commercial features, is having an increasing impact on e-commerce, potentially generating substantial economic benefits. Drawing on socio-technical theory, this study establishes a research framework to help understand the social and technical factors affecting consumers’ intention to purchase on social commerce sites. Our results demonstrate that familiarity, user experience, learning and training, and social commerce constructs all have a positive effect on consumers’ perceptions of ease of use and usefulness, thereby enhancing their trust and intention to purchase. For systems designers and engineers, our results highlight the importance of social commerce features for building consumers’ trust of social commerce sites and supporting their intention to purchase.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

تجارت اجتماعی، ترکیب قدرتمندی از فناوری های محاسبات اجتماعی مشتری گرا و ویژگی های جدید تجاری است که تاثیر فزاینده ای بر تجارت الکترونیک داشته و از مزایای اقتصادی بالقوه قابل توجهی برخوردار است. با بهره گیری از نظریه اجتماعی – فنی، مطالعه حاضر چارچوب تحقیقاتی را برای کمک به شناخت عوامل اجتماعی و فنی موثر بر قصد مصرف کنندگان برای خرید در سایت های تجارت اجتماعی بنا نهاده است. نتایج ما نشان داد که آشنایی، تجربه کاربر، یادگیری و آموزش، و سازه های تجارت اجتماعی همگی تاثیر مثبتی بر برداشت مصرف کنندگان از سهولت کاربری و سودمندی و در نتیجه افزایش اعتماد و قصد خرید آن ها دارند. برای طراحان و مهندسان سیستم ها، نتایج ما بر اهمیت ویژگی های تجارت اجتماعی در ایجاد اعتماد مصرف کنندگان سایت های تجارت اجتماعی و حمایت از قصد خرید انان تاکید می ورزند.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2017
ناشر آی تریپل ای
مجله  نتایج به دست آمده در جوزه در مدیریت مهندسی – Transactions on Engineering Management
کلمات کلیدی انگلیسی E-commerce – social commerce – socio-technical theory – technology acceptance model (TAM) – trust
کلمات کلیدی  تجارت الکترونیکی، تجارت اجتماعی، نظریه اجتماعی – فنی، مدل پذیرش فناوری، اعتماد
 صفحات مقاله انگلیسی 11
صفحات ترجمه مقاله 25
مناسب برای رشته مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، اینترنت و شبکه های گسترده
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا