دانلود مقالات 2020 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت بازاریابی و صادرات با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی با ترجمهناشر

مقاله انگلیسی بررسی پیوند کاهش صادرات (2020 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله بررسی پیوند کاهش صادرات: آیا نوع استراتژی صادرات و بازده شرکت در بازارهای خارجی اهمیت دارد؟
عنوان انگلیسی مقاله Exploring the exporting-downsizing link: Does the type of export strategy and firm efficiency in foreign markets matter?
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
1. معرفی
2. چارچوب نظری و فرضیات
3. روش
4. نتایج
5- بحث و نتیجه گیری
اعلامیه رقابت بهره
سپاسگزاریها
ضمیمه A. تعریف متغیرها
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Theoretical framework and hypotheses
3. Method
4. Results
5. Discussion and conclusions
Declaration of Competing Interest
Acknowledgements
Appendix A. Definitions of variables
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

این مطالعه به بررسی رابطه بین استراتژی های صادرات ، کارآیی شرکت و کاهش قیمت می پردازد. با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منابع ، ابتدا آزمایش می کنیم که آیا بین شدت صادرات و تمایل یک شرکت برای کاهش اندازه رابطه وجود دارد یا خیر. در مرحله بعد ، تأثیر استراتژی های صادرات مستقیم / غیرمستقیم و همچنین اثرات متقابل بهره وری و هر استراتژی صادراتی بر تمایل به کوچک سازی را بررسی می کنیم. ما از نمونه شرکتهای تولید کننده اسپانیایی بین سالهای 1993 و 2016 استفاده می کنیم. یافته های ما نشان دهنده تأثیر منفی میزان مشارکت یک شرکت در بازارهای خارجی از طریق صادرات بر تمایل به کاهش قیمت است. نتایج ما همچنین نشان می دهد که تمایل به کاهش اندازه در شرکتهایی که از یک استراتژی صادرات مستقیم استفاده می کنند کمتر است و در شرکت های کارآمد تر تصمیم به انتخاب این استراتژی می گیرند. با این حال ، هیچ گونه پشتیبانی برای ارتباط معنی داری بین تمایل به کوچک سازی و استفاده از یک استراتژی صادرات غیرمستقیم و کارآیی مشاهده نمی شود.

1. مقدمه

در سال های اخیر ، تحقیقات در مورد کم کردن کارکنان منجر به درک بهتر مسائل مختلف پیرامون این پدیده از نظر علل و پیامدهای احتمالی آن شده است (به عنوان مثال ، Budros ، 1997 ، 1999 ؛ Brauer & Laamanen، 2014؛ Datta، Guthrie، Basuil ، & Pandey، 2010؛ Harney، Fu، & Freeney، 2018؛ Mellahi & Wilkinson، 2010a، 2010b؛ Norman، Butler، & Ranft، 2013؛ Zorn، Norman، Butler، & Bhussar، 2017). با این وجود ، چندین موضوع مهم وجود دارد که ناشناخته مانده اند ، مانند تأثیر بالقوه استراتژی بین المللی یک شرکت در کاهش اندازه. یک بررسی تأثیرگذار توسط Datta و همکاران انجام شده است. (2010) هیچ کار تجربی در کاوش این اثر پیدا نمی کند. یک بررسی خلاصه از مطالعات اخیر نشان می دهد که این اثر تا حد زیادی در زمینه مدیریت نادیده گرفته می شود (به عنوان مثال ، هارنی و همکاران ، 2018؛ Schenkel & Teigland، 2017؛ Schulz & Wiersema، 2018؛ Tsai & en، 2018؛ Vicente-Lorente & Zúñiga-Vicente، 2018؛ Zorn et al.، 2017). از آنجا که تحقیقات گذشته از تأثیرات منفی کاهش ارزش کارمندان خبر داده است (به Quinlan & Bohle ، 2009 مراجعه کنید) ، درک عوامل تسهیل کننده و یا بازدارنده های بالقوه آن ضروری است. ما استدلال می کنیم که استراتژی بین المللی یک شرکت می تواند تأثیر بسزایی در کاهش ارزش داشته باشد. محققان تجارت بین الملل (عمدتا اقتصاددانان) علاقه ای به کاوش در مورد تأثیر بین المللی شدن صادرات از طریق صادرات بر رشد شغلی نشان داده اند. در این جریان از ادبیات ، تأثیر بر رشد شغلی صادرات ، استراتژی غالب را در گسترش بین المللی بنگاه ها در نظر گرفته است (به عنوان مثال ، Cratrato & Piva ، 2012 ؛ Lu & Beamish، 2001؛ Onkelinx، Manolova، & Edelman، 2016؛ Salomon & Jin ، 2010) – به طور کلی انتظار می رود مثبت باشد ، بر اساس این فرض که به عنوان یک بنگاه کالاها و خدمات بیشتری را برای بازارهای خارجی تولید می کند ، این تولید بالاتر به یک نیاز برای استخدام کارگران بیشتر تبدیل می شود. این دیدگاه خوش بینانه توسط دانشمندان ، رهبران مشاغل ، سیاستگذاران و مطبوعات عامه ابراز شده است ، اگرچه این یافته ها مختلط است (به عنوان مثال ، Bernard & Jensen، 1999؛ Di Cintio، Ghosh، & Grassi، 2016؛ Slaper، 2015). در اینجا ، ما ادعا می کنیم که استراتژی بین المللی یک شرکت ممکن است تأثیر قابل توجهی در تصمیم خود برای کاهش اندازه داشته باشد. در واقع ، اکنون علاقه زیادی به زمینه مدیریت برای کاوش در ارتباطات بالقوه بین استراتژی بین المللی سازی یک شرکت و منابع انسانی آن (HR) وجود دارد.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

This study explores the relationship between exporting strategies, firm efficiency, and downsizing. Drawing on the resource-based view, we first test whether there is a link between export intensity and the propensity of a firm to downsize. Next, we examine the impact of direct/indirect exporting strategies as well as the interactive effects of efficiency and each exporting strategy on the propensity to downsize. We use a sample of Spanish manufacturing firms between 1993 and 2016. Our findings reveal a negative effect of a firm’s level of involvement in foreign markets via exports on the propensity to downsize. Our results also show that the propensity to downsize is lower in firms using a direct export strategy and in more efficient firms opting for this strategy. However, no support for a significant association between the propensity to downsize and the use of an indirect export strategy and efficiency is observed.

1.Introduction

In recent years, research on employee downsizing has led to a better understanding of the different issues surrounding this phenomenon in terms of both its potential causes and consequences (e.g., Budros, 1997, 1999; Brauer & Laamanen, 2014; Datta, Guthrie, Basuil, & Pandey, 2010; Harney, Fu, & Freeney, 2018; Mellahi & Wilkinson, 2010a, 2010b; Norman, Butler, & Ranft, 2013; Zorn, Norman, Butler, & Bhussar, 2017). There are, nonetheless, several key issues that remain unexplored, such as the potential impact of a firm’s international strategy on downsizing. An influential review conducted by Datta et al. (2010) does not find any empirical work exploring this effect. A summary review of more recent studies reveals that this effect remains largely ignored in the management field (e.g., Harney et al., 2018; Schenkel & Teigland, 2017; Schulz & Wiersema, 2018; Tsai & Yen, 2018; Vicente-Lorente & Zúñiga-Vicente, 2018; Zorn et al., 2017). Because past research has reported the negative impacts of downsizing on employees (see Quinlan & Bohle, 2009), it is essential to understand its potential facilitators and/or inhibitors. We argue that a firm’s international strategy can have a significant effect on downsizing. Researchers in international trade (mainly economists) have shown an interest in exploring the impact of internationalization —via exporting— on job growth. Within this stream of literature, the effect on job growth of exporting —considered the dominant strategy in firms’ international expansion (e.g., Cerrato & Piva, 2012; Lu & Beamish, 2001; Onkelinx, Manolova, & Edelman, 2016; Salomon & Jin, 2010)— is generally expected to be positive, based on the premise that as a firm produces more goods and services for foreign markets, this higher production will translate into a need to hire more workers. This optimistic view has been voiced by scholars, business leaders, policymakers, and the popular press, although the findings are mixed (e.g., Bernard & Jensen, 1999; Di Cintio, Ghosh, & Grassi, 2016; Slaper, 2015). Here, we contend that a firm’s international strategy might have a significant effect on its decision to downsize. In fact, there is now growing interest in the management field in exploring the potential associations between a firm’s internationalization strategy and its human resources (HR).

سال انتشار 2020
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  Journal of Business Research  /  مجله تحقیقات تجاری
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  کم کردن
بین المللی شدن
صادرات
استراتژی صادرات مستقیم و غیرمستقیم
بهره وری محکم
کلمات کلیدی انگلیسی
Downsizing
Internationalization
Exporting
Direct and indirect export strategy
Firm efficiency
صفحات مقاله انگلیسی 13
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و صادرات
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا