مقاله انگلیسی انتخاب تامین کننده و عملکرد شرکت (2018 امرالد)
عنوان فارسی مقاله | انتخاب تامین کننده و عملکرد شرکت: شواهد تجربی از محیط یک کشور در حال توسعه |
عنوان انگلیسی مقاله | Supplier Selection and Firm Performance: Empirical Evidence from a Developing Country’s Environment |
نمونه مقاله انگلیسی | ۱٫۰ Introduction
The dynamism of the business environment is putting firms under pressure to improve quality, delivery performance, and responsiveness while simultaneously reducing costs. In response, firms are increasingly exploring ways to leverage their supply chains, and in particular to systematically evaluate the role of suppliers in their activities (Kannan and Tan 2006). It is important for managers to realize the long-term impact of their sourcing strategies on the profits and the efficient functioning of the organization. At the operational level, buyers have the ability to benefit from developing close relationships with key suppliers in the form of improved quality, delivery, reduced cost, or some combination thereof. At a strategic level, a close relationship with key suppliers is expected to lead to sustainable improvements in product quality and innovation, enhanced competitiveness, and increased market share. It is however expected that all these relationships should, in turn, be reflected by improvements in financial performance (Kannan and Tan 2006). It is important to indicate that currently, the purchasing function is considered as a crucial activity that affects the performance of any firm (Kar and Pani, 2014). Currently, the choice of suppliers has become a strategic problem for firms (Li and Zabinsky, 2011). This means selecting the right suppliers do not only bring substantial benefits to companies but also increases customer satisfaction (Lin et al., 2011). The profitability of a business nowadays critically depends on their supplier’s ability to reduce costs, improve quality, and develop new processes, products, and services faster than their rivals’ vendors can. This dependence has made the supplier selection process one of the most important sections of any business (Liker et al, 2004). Jazemi et al, (2011), indicates that one of the most important processes in optimizing or enhancing the supply chain performance of the firm is by paying much attention to the supplier selection process. The supplier’s selection decisions are primarily based on material prices, the proposed delivery times, the location of the supplier and opinion on the market, taking into account the supply costs, the quality of materials and the condition of payment (Chai et al, 2013). Fu-jiang et al, 2006, demonstrated empirically that, there exist a positive significant relationship between customer satisfaction, business performance, and supplier selection. The industrial purchasing function especially plays a considerable role in ensuring the long-term viability of a firm with its impact on business competitiveness (Cheraghi et al., 2004; Tchokogue et al., 2016) Choosing the right suppliers, therefore, involves much more than scanning a series of price lists, choices, therefore, will depend on a wide range of issues (Ho et al., 2010). Such factors include the price offered by the supplier, lead time, quality of items, the capacity of the supplier to respond flexibly to the company’s requests and the supplier’s geographical location (Ekici, 2013). They also include warranties, production capability, technical capability, management capability, vendor reputation, financial position, labor relations and post-sales services (Kar and Pani, 2014a). According to Monczka et al. (2010), the objective of supplier selection is to choose the best supplier for a particular item, one which is reliable, with fair terms, low risks and has maximum value for the client. |
نمونه ترجمه کامپیوتری | مقدمه
پویایی محیط کسب و کار، تحت فشار قرار دادن شرکت ها برای بهبود کیفیت، عملکرد تحویل و پاسخگویی است در حالی که همزمان هزینه ها را کاهش می دهد. در پاسخ، بنگاهها به طور فزاینده ای در جستجوی راه هایی برای استفاده از زنجیره های عرضه خود هستند و به طور سیستماتیک نقش تأمین کنندگان را در فعالیت هایشان ارزیابی می کنند (Kannan and Tan 2006). مدیران برای اهداف بلندمدت راهبردهای منابع خود برای سود و عملکرد کارآمد سازمان، مهم است. در سطح عملیاتی، خریداران توانایی بهره گیری از توسعه روابط نزدیک با تامین کنندگان کلیدی را در قالب بهبود کیفیت، تحویل، کاهش هزینه و یا ترکیبی از آنها دارند. انتظار میرود در یک سطح استراتژیک، ارتباط نزدیک با تامین کنندگان کلیدی منجر به بهبود پایدار در کیفیت محصولات و نوآوری، رقابت بیشتر و افزایش سهم بازار شود. با این وجود انتظار می رود که تمام این روابط باید به واسطه بهبود عملکرد مالی منعکس شود (Kannan and Tan 2006). مهم است که نشان دهیم که در حال حاضر، عملکرد خرید به عنوان یک فعالیت حیاتی است که بر عملکرد هر شرکت تأثیر می گذارد (Kar and Pani، 2014). در حال حاضر انتخاب تامین کنندگان به یک مشکل استراتژیک برای شرکت تبدیل شده است (Li و Zabinsky، 2011). این بدان معنی است که انتخاب تامین کنندگان مناسب نه تنها سودمندی های قابل توجهی را برای شرکت ها بلکه همچنین رضایت مشتری را افزایش می دهد (Lin et al.، 2011). سودآوری یک کسب و کار امروزه به طور انتقادی بستگی به توانایی تامین کنندگان در کاهش هزینه ها، بهبود کیفیت و توسعه فرآیندهای جدید، محصولات و خدمات سریع تر از فروشندگان رقبای خود می باشد. این وابستگی فرایند انتخاب تامین کننده را یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار کرده است (لیکر و همکاران، 2004). Jazmi et al، (2011) نشان می دهد که یکی از مهم ترین فرایندهای بهینه سازی یا افزایش عملکرد زنجیره تامین شرکت با توجه به فرایند انتخاب تامین کننده است. تصمیمات عرضه کننده تامین کننده اساسا بر اساس قیمت مواد، زمان تحویل پیشنهادی، محل عرضه کننده و نظر در بازار است، با توجه به هزینه های عرضه، کیفیت مواد و شرایط پرداخت (Chai et al 2013) . فوجیانگ و همکاران، 2006، تجربی نشان دادند که بین رضایت مشتری، عملکرد کسب و کار و انتخاب تامین کننده رابطه مثبت وجود دارد. عملکرد خرید صنعتی به طور خاص نقش مهمی در تضمین پایداری بلندمدت یک شرکت با تاثیر آن بر رقابت تجاری دارد (Cheraghi et al.، 2004؛ Tchokogue et al.، 2016) انتخاب تامین کنندگان مناسب به این ترتیب شامل خیلی بیشتر از این رو، اسکن کردن مجموعه ای از لیست های قیمت، انتخاب ها به طیف گسترده ای از مسائل بستگی دارد (هو و همکاران، 2010). چنین عوامل عبارتند از قیمت ارائه شده توسط تامین کننده، زمان هدایت، کیفیت اقلام، ظرفیت تامین کننده برای پاسخگویی به انعطاف پذیری به درخواست شرکت و موقعیت جغرافیایی عرضه کننده (Ekici، 2013). آنها همچنین شامل ضمانت نامه، قابلیت تولید، قابلیت فنی، قابلیت مدیریت، شهرت فروشنده، وضعیت مالی، روابط کار و خدمات پس از فروش (Kar and Pani، 2014a) هستند. با توجه به Monczka و همکاران. (2010)، هدف انتخاب تامین کنندگان این است که بهترین تامین کننده برای یک مورد خاص را انتخاب کنید، که قابل اطمینان است، با شرایط عادلانه، خطرات کم و حداکثر ارزش برای مشتری. توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
سال انتشار | 2018 |
ناشر | امرالد |
مجله | مجله بین المللی مدیریت کیفیت و قابلیت اطمینان – International Journal of Quality & Reliability Management |
کلمات کلیدی | تامین کننده، قابلیت اطمینان، کیفیت، هزینه، تحویل، انعطاف پذیری |
کلمات کلیدی انگلیسی |
supplier, reliability, quality, cost, delivery, flexibility |
صفحات مقاله انگلیسی | 35 |
مناسب برای رشته | مهندسی صنایع، مدیریت |
مناسب برای گرایش | لجستیک و زنجیره تامین، مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی صنایع (کلیک کنید) |