دانلود مقالات 2016 با ترجمهدانلود مقالات آی تریپل ای با ترجمهسالمقالات انگلیسی سیستم های اطلاعاتی پیشرفته با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت سیستم های اطلاعات با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت فناوری اطلاعات با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی فناوری اطلاعات با ترجمهناشر

مقاله به سوی استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT (سال 2016 IEEE)

 

 

عنوان فارسی مقاله به سوی استخراج نیازهای مشتری از تیکت های رویداد در خدمات IT
عنوان انگلیسی مقاله Towards Extracting Customer Needs from Incident Tickets in IT Services
فهرست مطالب چکیده

I. مقدمه

II. مقالات مرتبط

III. پایه و شالوده

IV. روش شناسی

A. آماده سازی کلی

B. انتخاب ویژگی

C. برچسب زدن

D. استخراج متن

E. طبقه بندی

F. مقیاس های ارزیابی برای طبقه بندی

V. نتایج

A. محیط مطالعه امکان سنجی

B. مراحل آماده سازی

C. استخراج متن و ارزیابی طبقه بندی

D. تعبیر و تفسیر

VI. نتیجه گیری

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

In many service relationships, customer encounters are not systematically exploited in order to gain valuable insights. However, text mining and analytics methods would provide effective means to systematically screen customer responses and automatically extract relevant business information. In this work, we develop a machine learning method as an artifact for screening incident information in IT Services to detect customer needs. We implement and evaluate the method in a realworld context with an IT provider covering several thousands of incident tickets per year. We show that it is feasible to map incoming tickets to a domain-specific selection of needs—and, hence, enable the providers’ customer contacts to address unfilled needs with tailored service offerings. Thus, we contribute a methodology to service marketing and innovation managers to automatically and scalably monitor their customer base for additional sales opportunities.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

در بسیاری از روابط خدمات، به منظور بدست آوردن بینش های ارزشمند از ملاقات (برخوردهای) مشتری به صورت سیستماتیک بهره برداری نمی شود. با این وجود، روش های استخراج متن و تجزیه و تحلیل ابزار موثری را فراهم می کند تا به صورت سیستماتیک پاسخ های مشتری را غربال کرده و به طور خودکار اطلاعات تجارت مرتبط را استخراج کند.

در این پژوهش، روش یادگیری ماشینی را به عنوان یک محصول مصنوعی برای غربال اطلاعات رویداد در خدمات IT توسعه دادیم تا نیازهای مشتری را تشخیص دهد. روش را در زمینه ی جهان واقعی با فراهم آورنده ی IT که هزاران ticket رویداد را سالانه پوشش می دهد، پیاده سازی کرده و ارزیابی می کنیم.

نشان دادیم که ترسیم ticket های دریافتی برای مجموعه نیازهای مختص حوزه ای خاص ممکن و شدنی است- و بنابراین تماس های مشتری فراهم کننده را مقدور می سازد تا نیازهای برآورده نشده را با ارائه خدمات مناسب مورد بررسی قرار دهد. بنابراین، روش شناسی ای برای بازاریابی خدمات و مدیران نوآوری ارائه کرده ایم تا به صورت خودکار و مقیاس پذیر مبنای مشتری برای فرصت های فروش اضافی را مورد نظارت قرار دهد.

سال انتشار 2016
ناشر آی تریپل ای – IEEE
مجله  هیجدهمین کنفرانس در انفورماتیک های کسب و کار – 18th Conference on Business Informatics
 صفحات مقاله انگلیسی 8
صفحات ترجمه مقاله 20
مناسب برای رشته مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم های اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی فناوری اطلاعات (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا