مقاله انگلیسی ساختار سوء عملکرد سیستم های پویا (2019 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | درمورد ساختار سوء عملکرد سیستم های پویا: بینش از کارآفرینان چینی شکست خورده |
عنوان انگلیسی مقاله | Toward a construct of dynamic capabilities malfunction: Insights from failed Chinese entrepreneurs |
فهرست مطالب | Outline Highlights Abstract Keywords 1. Introduction 2. Business failure and dynamic capabilities: toward a process-based perspective 3. Research method 4. Findings and analysis 5. Discussion and conclusion Reference |
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب | طرح کلی نکات برجسته چکیده کلید واژه ها 1. معرفی 2. شکست کسب و کار و قابلیت های پویا: به سوی یک دیدگاه مبتنی بر فرایند 3. روش تحقیق 4. یافته ها و تجزیه و تحلیل 5. بحث و نتیجه گیری ارجاع |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
This paper explores the processes and mechanisms of business failure in emerging economies. Drawing from the experiences of 50 failed entrepreneurs in China, we developed the concept of dynamic capabilities malfunction (DCM) to explain how business failure can stem from maladaptive, misallocation of attention and internal deficiencies. Our phase model explicates how exogenous and endogenous factors can interplay to contribute to DCM that ultimately led to the business closures. Another unexpected finding was that the failure occurred during the process of business transition. The implications for business failure research in emerging markets are discussed.
1. Introduction Over the past few years, a bourgeoning stream of research has demonstrated that learning from business failure can have positive effects on business performance and survival (Madsen & Desai, 2010; Shepherd & Haynie, 2011). Following Whetten (1980) that an examination of the determinants and effects of business failure is an imperative in seeking to reduce risk of business operation, business failure has become an area of growing interests to scholars in mainstream management (e.g. Madsen & Desai, 2010; Shepherd & Haynie, 2011; Singh, Corner, & Pavlovich, 2015). To date, some efforts have been made in examining the determinants of business failure (e.g. Carter & Van Auken, 2006), but these are somewhat too general. Recent empirical and theoretical works in the areas of strategic management, international business and organisational ecology have demonstrated a lack of clear consensus about the causes of business failure, polarising along the exogenous and endogenous views. The exogenous view suggests the causes of business failure should be attributed to exogenous factors such as market competition and recession (Henderson, 1999). The endogenous view, however, suggests that characteristics of managers and owners play a significant role in business failure (Mellahi & Wilkinson, 2004). In recent years, however, it has been suggested that the causes of business failure entail both the exogenous and endogenous factors (Carter & Van Auken, 2006; Hambrick, 2007). |
نمونه ترجمه کامپیوتری | چکیده
این مقاله به بررسی فرایندها و مکانیزم های شکست کسب و کار در اقتصادهای نوظهور می پردازد. با در نظر گرفتن تجارب 50 کارآفرین شکست خورده در چین، ما مفهوم نقص عملکرد پویایی (DCM) را برای توضیح اینکه چگونه شکست کسب و کار می تواند ناشی از ناسازگار، نادرست توجه و نقص های داخلی باشد، توسعه داد. مدل فاز ما توضیح می دهد که چگونه عوامل خارجی و درون زا ممکن است برای کمک به DCM، که در نهایت منجر به بسته شدن کسب و کار شود، در تعامل باشد. یکی دیگر از نتایج غیر منتظره این بود که شکست در طی روند انتقال کسب و کار رخ داد. مفاهیم برای تحقیقات شکست در تجارت در بازارهای نوظهور مورد بحث قرار گرفته است.
1. مقدمه طی چند سال گذشته، یک جریان بورژوایی تحقیق نشان داده است که یادگیری از شکست کسب و کار می تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کار و بقا داشته باشد (Madsen & Desai، 2010؛ Shepherd & Haynie، 2011). به دنبال Whetten (1980) بررسی عامل تعیین کننده و اثرات شکست تجاری ضروری است در تلاش برای کاهش خطر کسب و کار، شکست کسب و کار تبدیل به یک منطقه از علاقه مندان به دانشمندان در مدیریت اصلی (به عنوان مثال Madsen & Desai، 2010؛ شفرد و هانی، 2011؛ سینگ، کورن، و پاولوویچ، 2015). تا به امروز، برخی از تلاش ها در بررسی عوامل تعیین کننده نارسایی تجاری صورت گرفته است (به عنوان مثال Carter & Van Auken، 2006)، اما این ها تا حدودی عمومی هستند. آثار تجربی تجربی و نظری در زمینه مدیریت استراتژیک، تجارت بین الملل و محیط زیست سازمانی نشان می دهد عدم توافق روشن در مورد علل شکست کسب و کار، قطبی شدن در دیدگاه های خارجی و درونی. دیدگاه بیرونی نشان می دهد که علل شکست کسب و کار باید به عوامل خارجی مانند رقابت در بازار و رکود اقتصادی مربوط باشد (هندرسون، 1999). اما دیدگاه درونی نشان می دهد که ویژگی های مدیران و صاحبان نقش مهمی در شکست کسب و کار (Mellahi & Wilkinson، 2004). در سالهای اخير، پيشنهاد شده است که علل شکست کسب و کار، عامل عوامل خارجی و غير درون را شامل می شود (کارتر و ون آکن، 2006؛ Hambrick، 2007). توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
سال انتشار | 2019 |
ناشر | الزویر |
مجله | Journal of Business Research |
کلمات کلیدی | شکست کسب و کار خرابی عملکرد پویا کارآفرینان اقتصادهای نوظهور |
کلمات کلیدی انگلیسی |
Business failure
Dynamic capabilities malfunction
Entrepreneurs
Emerging economies
|
صفحات مقاله انگلیسی | 25 |
مناسب برای رشته | مديريت – مهندسي صنايع – علوم اقتصادی |
مناسب برای گرایش | مديريت کسب و کار، کارآفريني، مدیریت نوآوری و فناوری ، مديريت عملکرد ، اقتصاد پولي |
کد مقاله | rbt5 |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مديريت (کلیک کنید) |