دانلود مقالات 2018 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی لجستیک و زنجیره تامین با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت استراتژیک با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی صنایع با ترجمهمقاله انگلیسی درباره رسانه های اجتماعی با ترجمهمقاله انگلیسی درباره ریسک با ترجمهموضوعاتناشر

مقاله انگلیسی ارزیابی ریسک برای انتخاب تامین کننده جهانی (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله ارزیابی ریسک برای انتخاب تامین کننده جهانی با استفاده از متن کاوی
عنوان انگلیسی مقاله Risk assessment for global supplier selection using text mining
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

با توجه به رقابت جهانی، سازمان های مدرن توجه خاصی به Global Sourcing دارند. این عمل با توجه به صرفه جویی در هزینه های تولید شده، دسترسی به فن آوری ها و محصولات با کیفیت بالاتر در بعضی موارد پذیرفته شده است. سازمان ها می توانند تامین کنندگان را از هر نقطه از جهان انتخاب کنند، کشورهای در حال توسعه با توجه به کم هزینه های کار و هزینه های آنها، رقابتی تر می شوند. انتخاب تامین کننده جهانی خطرناکتر از انتخاب تامین کننده داخلی است، در نتیجه فرآیند تصمیم گیری به شدت تحت تاثیر خطرات درک شده است. تامین کنندگان با قیمت پایین محصولات را می توان با تاریخ عرضه تحویل تاخیر، و یا تامین کنندگان با تکنولوژی پیشرفته هنر می تواند با تعرفه ها و هزینه های بیش از حد تضعیف شود. ریسک می تواند از اقتصاد و عدم اطمینان سیاسی در کشور تامین کننده ایجاد شود. بلایای طبیعی نیز در معرض عوامل خطر قرار دارند؛ هر فاجعه طبیعی می تواند عواقب فاجعه بار در شبکه های عرضه جهانی متصل به هم داشته باشد. همه این نوع اختلالات می توانند سودآوری، قیمت سهام و اعتبار بازار را برای سازمان با عواقب طولانی مدت مواجه سازند. در Sawik [1] تأکید می کند که در نظر گرفتن ریسک به خریدار اجازه می دهد تصمیم بگیرد که آیا باید با تامین کننده کم هزینه و در عین حال خطرناک بیش از یک تامین کننده گران تر اما احتمالا قابل اطمینان تر همکاری کند. یک نیاز حیاتی برای شناسایی این عوامل خطر وجود دارد و آنها را در هنگام انتخاب یک تامین کننده مورد توجه قرار دهید. با این وجود، تیم انتخاب تامین کننده تلاش می کند اطلاعات دقیق، کامل و به روز را بدست آورد [2]. منابع داده معمولا تنها در فرکانس پایین ماهانه یا سه ماهه قابل دسترسی هستند [3]. داده ها از طریق گزارش ها، پایگاه داده های خارجی، سیستم های ERP و MIS کمینه هستند و قادر به ارائه اطلاعات کافی در مورد خطرات و عدم اطمینان از تامین کنندگان نیست. فرآیند انتخاب تامین کننده نیازمند شفافیت بیشتر و اطلاعات به روز است. با توجه به دوران جدید اطلاعات بزرگ ما در حال حاضر، جمع آوری داده ها مشکل دیگر نیست و ما می توانیم بینش و دانش جهانی برای ارزیابی خطر و عدم اطمینان برای هر تامین کننده استفاده کنید. در رابطه با مدیریت زنجیره تامین برخی از محققان در حال حاضر داده ها را در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار داده اند تا سازمان های خود را متحول سازند. به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در پیش بینی تقاضا برای مدیریت زنجیره تامین بازی کرده اند. [5] طبق گفته رسانه های اجتماعی [6] بینش ترجیحات و رفتار مصرف کننده را ارائه می دهد. اطلاعات در رسانه های اجتماعی به سرعت به روز می شود و ویروسی به سرعت استثنایی گسترش می یابد؛ این اطلاعات ما را از دست می دهد. اکنون ما فرصتی برای تحلیل این مجموعه گسترده ای از اطلاعات برای کمک به فرایند انتخاب تامین کننده داریم. در این تحقیق ما بر روی رسانه های اجتماعی تمرکز می کنیم و نه از داده های آنلاین معمولی به دلیل توانایی آن در تولید سریع تر و سریع تر؛ ما عمدتا در ابزار میکروبلاگینگ توییتر تمرکز می کنیم. این به این دلیل است که به روز و اطلاعات مربوطه به دلیل ماهیت ریسک و معیارهای عدم قطعیت لازم است.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

Due to global competition modern organizations are paying particular attention to Global Sourcing. This practice has been embraced due to the cost savings it generates, the access to technologies and higher quality products in some cases. Organizations can choose suppliers from anywhere in the world, developing countries are becoming more competitive given their low labor and operating costs. Global supplier selection is riskier than the domestic supplier selection, consequently the decision making process is strongly affected by perceived risks. Suppliers with low price products can be offset by a history of delayed deliveries, or suppliers with state of the art technology can be undermined by excessive tariffs and costs. Risk can originate from economics and political uncertainty in the supplier’s country. Natural disasters are also within the risk factor, any natural disaster can have catastrophic consequences in today’s interconnected global supply network. All of these types of disruptions can damage profitability, stock price, and market reputation for the organization with significant long lasting consequences. In [1] Sawik affirms that taking risk into consideration will allow the buyer to decide whether it should cooperate with a low cost yet risky supplier, over a more expensive but possibly more reliable supplier. There is a crucial need to identify these risk factors and take them into consideration when selecting a supplier. However the supplier selection team struggles to obtain precise, complete and up to date information [2]. Data resources are usually only available at a low frequency of monthly or quarterly levels [3]. The data is sparse through reports, external databases, ERP and MIS systems which are limited and not able to provide sufficient information regarding the risks and uncertainty from the suppliers. The supplier selection process demands more transparency and up to date information. Given the new Big Data era we are in, gathering data is not a problem anymore and we can utilize global insight and knowledge to assess the risk and uncertainty for each supplier. In regards of supply chain management some researchers have already used the data in social media to revolutionize their organizations. For instance, social media has played an important role in demand prediction for supply chain management [4,5], according to [6] social media offers insight on preferences and consumer behavior. The information in social media is updated rapidly and spreads virally at an exceptional speed; this provides us with first-hand information. We now have the opportunity to analyze this vast portfolio of information to assist the supplier selection process. In this research, we focus on social media rather than conventional online data due to its ability to be generated and diffused in a quicker manner; we mainly focus on the microblogging tool Twitter. This is because up to date and relevant information is required due to the nature of the risk and uncertainty criteria.

سال انتشار 2018
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  کامپیوترها و مهندسی برق – Computers and Electrical Engineering
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی   انتخاب تامین کننده جهانی، متن کاوی، رسانه های اجتماعی، ابزار ارزیابی وضعیت تامین کننده فعال توییتر
کلمات کلیدی انگلیسی
Global supplier selection, Text mining, Social media, Twitter Enabled Supplier Status Assessment (TESSA) tool
صفحات مقاله انگلیسی 16
مناسب برای رشته مهندسی صنایع و مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت استراتژیک، لجستیک و زنجیره تامین
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی صنایع (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا