دانلود مقالات 2020 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت هتلداری با ترجمهناشر

مقاله انگلیسی رهبری، جبران خسارت و مزایای مدیران و عملکرد ادارات (2020 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله رهبری، جبران خسارت و مزایای مدیران و عملکرد ادارات: شواهدی از هتل های مجلل در استرالیا
عنوان انگلیسی مقاله Managers’ leadership, compensation and benefits, and departments’ performance: Evidence from upscale hotels in Australia
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
1. معرفی
2. بررسی ادبیات و توسعه فرضیه ها
3. روشها
4. نتایج
5- بحث و تبانی
6. محدودیت ها و مسیرهای تحقیق آینده
تصدیق
پیوست C. داده های تکمیلی
پیوست اول.
ضمیمه B.
داده های تحقیق
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Literature review and hypotheses development
3. Methods
4. Results
5. Discussion and implications
6. Limitations and future research directions
Acknowledgement
Appendix C. Supplementary data
Appendix A.
Appendix B.
Research Data
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

از آنجا که هتل ها در تلاش هستند تا شیوه های مدیریتی خود را بهبود بخشند ، سبک رهبری مدیران به دلیل تأثیر آن بر عملکرد بخش های هتل ها شناخته شده است. با استفاده از تمركز بر رویكرد رهبری تحول گرا و معامله ای ، این تحقیق به بررسی نقش جبران خسارت و مزایا در رابطه بین سبک رهبری و عملکرد هتل در سطح بخش می پردازد. نتایج یک پرسشنامه خودمدیریت از مدیران بخش هتل ها (مواد غذایی و آشامیدنی ، و اتاق ها) از هتل های چهار و پنج ستاره در استرالیا نشان می دهد که غرامت و مزایای درک شده مدیران از تأثیر رهبری تحول گرا و معاملاتی بر بخش مالی ، غیر عملکرد مالی و پایدار. یافته های این مطالعه به شفاف سازی مکانیسم های اساسی نحوه کار رهبری در جهت بهبود عملکرد و اهمیت سیستم های جبران خسارت و مزایای طراحی شده در هتل کمک می کند.

1. مقدمه

بیشتر هتل های دارای مارک بزرگ متعلق به طیف وسیعی از شرکت های دارای فهرست عمومی است. این شرکت ها برای مدیریت هتل ها با استفاده از نام های تجاری تعیین شده و همچنین سیستم ها و فرایندهایی مانند رزرواسیون ، کنترل داخلی و کارمندان با شرکت های مدیریت هتل ها منعقد می شوند. در عوض ، شرکت های مدیریت هتل قول می دهند شرکت مالکیت هتل بازده جذاب سرمایه گذاری خود را بدست آورند (ترنر و گیلدینگ ، 2010). در برقراری رابطه ، شرکت سرمایه گذار ممکن است با انتظار حداکثر سود خود از سرمایه گذاری و ارزش سهامداران ، یک مارک هتل را بر روی دیگری انتخاب کند ، در حالی که شرکت مدیریت هتل به طور واضح بر تقویت سهام شرکت تجاری هتل متمرکز خواهد بود. این دیدگاههای متضاد چالش های عملکردی را برای مدیریت خاص هتل به وجود می آورد ، که باید هم از مالکیت شرکت و هم برای شرکت مدیریت هتل لذت ببرد (Nam، Ekinci، & Whyatt، 2011). در شرایط عملیاتی تر ، مدیران هتل ها باید با رقابت شدید بازار و نوسان تقاضا برای محصولات و خدمات هتل برخورد کنند. پایداری پذیری و فاصله زمانی محدود بین دستیابی به مواد ، تولید و چرخه مصرف نیز در تصمیم گیری های کوتاه مدت و بلند مدت فوریت ایجاد می کند (پاتیار و میا ، 2008 ، پاتیار و میا ، 2008). این وضعیت هتل ها را مجبور به معرفی سیستم های مدیریت عملکرد مؤثر و ایجاد یک محیط کاری می کند که به شدت انگیزه و انگیزه کارمندان را ایجاد می کند.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

As hotels strive to improve their management practices, managers’ leadership style has been recognized for its influence on hotel departments’ performance. Focusing on the practice of transformational and transactional leadership, this study investigates the role of compensation and benefits in the relationship between leadership style and hotel performance at the department level. Results of a self-administrated questionnaire survey of hotel department managers (food and beverage, and rooms) of four and five star hotels in Australia suggest that managers’ perceived compensation and benefits mediated the effect of both transformational and transactional leadership on department financial, non-financial, and sustainable performance. This study’s findings help clarify the mechanisms underlying how leadership works to improve performance and highlight the importance of well-designed compensation and benefits systems in hotels.

1.Introduction

Most large branded hotels are owned by a range of publicly listed companies. These companies contract with hotel management firms to manage the hotels, taking advantage of established brand names as well as systems and processes such as reservations, internal control, and staffing. In return, the hotel management firms promise the hotel ownership company an attractive return on its investment (Turner & Guilding, 2010). In establishing the relationship, the investing company may choose one hotel brand over another with the expectation of maximizing its return on investment and shareholders’ value, whereas the hotel management firm will understandably focus on strengthening the hotel firm’s brand equity. Such conflicting outlooks pose performance challenges for the specific hotel’s management, which has to please both the ownership company and the hotel management firm (Nam, Ekinci, & Whyatt, 2011). In more operational terms, hotel managers have to deal with intense market competition and fluctuation in demand for hotel products and services. Perishability and the tight time lines between acquisition of materials, production, and the consumption cycle also create urgency in making short- and long-term decisions (Patiar and Mia, 2008, Patiar and Mia, 2008). This situation compels hotels to introduce effective performance management systems and establish a work environment that strongly motivates and incentivizes employees.

سال انتشار 2020
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  Journal of Hospitality and Tourism Management  /  مجله مهمان نوازی و مدیریت گردشگری
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  رهبری تحول گرا
رهبری معاملاتی
عملکرد هتل
جبران خسارت و مزایا
کلمات کلیدی انگلیسی
Transformational leadership
Transactional leadership
Hotel performance
Compensation and benefits
صفحات مقاله انگلیسی 11
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش هتلداری، مدیریت کسب و کار
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا