دانلود مقالات 2019 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی بازاریابی با ترجمهمقالات انگلیسی تحقیق در عملیات با ترجمهمقالات انگلیسی علوم اقتصادی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت اجرایی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت استراتژیک با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت پروژه با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت عملکرد با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی صنایع با ترجمهمقاله انگليسي درباره محصول یا کالا با ترجمهمقاله انگلیسی درباره مصرف کننده با ترجمهموضوعاتناشر

مقاله انگلیسی فریم محصول تجربی و تاثیر آن در ایجاد نظرسنجی مصرف کننده (2019 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله فریم محصول تجربی و تاثیر آن در ایجاد نظرسنجی مصرف کننده
عنوان انگلیسی مقاله Experiential product framing and its influence on the creation of consumer reviews
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
1. فریم کردن محصولات به عنوان تجربه
2. فریم تجربی و نزدیکی به خود
3. نزدیک بودن محصول درک شده و بررسی رفتار
4. بررسی اجمالی مطالعات
5. مطالعه خلبان: تجزیه و تحلیل اولیه رفتار بررسی در آمازون
6. مطالعه 1: بررسی رفتار در آمازون
7. مطالعه 2: بررسی فریم و بررسی با تبلیغات واقعی
8. مطالعه 3: بررسی فریم، بررسی و درک نزدیکی در آزمایشگاه
9. نتیجه گیری و بحث کلی
تقدیرنامه ها
اعلامیه مورد علاقه
ضمیمه A. نمونه های جدیدی از فریم تجربی در مقابل محصول
ضمیمه B.
ضمیمه C. دستورالعمل های کدگذاری مطالعه 1
ضمیمه D. محرکهای مطالعه 2
ضمیمه E. محرک ها برای مطالعه 3
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
1. Framing products as experiences
2. Experiential framing and closeness to the self
3. Perceived product closeness and review behavior
4. Overview of studies
5. Pilot study: preliminary analysis of review behavior on Amazon
6. Study 1: review behavior on Amazon
7. Study 2: examining framing and reviewing with real ads
8. Study 3: examining framing, reviewing, and perceived proximity in the lab
9. Conclusion and general discussion
Acknowledgments
Declaration of interest
Appendix A. Recent examples of experiential vs. product framing
Appendix B.
Appendix C. Coding instructions Study 1
Appendix D. Stimuli for Study 2
Appendix E. Stimuli for Study 3
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

ما بررسی می کنیم که چطور قابلیتی تجربی، تاکتیک بازاریابی روزافزون محبوب، بر رفتار بررسی مشتری تاثیر می گذارد. فریم های تجارشی یک استراتژی ارتباطی است که بازاریابان محصولات یک محصول مفهومی را توصیف می کنند، به عنوان تجربه، چیزی است که مصرف کننده از آن زندگی می کند، نه تمرکز بر ویژگی های محصول و ویژگی های محصول. بر اساس کار قبلی، مقایسه رابطه مصرف کننده با محصولات در مقایسه با تجربه و همچنین کار قبلی در رفتار بررسی محصول و بازاریابی تجربی، ما فرض می کنیم که فریم تجربی افزایش احتمال مصرف کنندگان در بازبینی محصول را افزایش می دهد. در واقع، بررسی داده های دنیای واقعی و همچنین دو مطالعه آزمایشگاهی نشان می دهد که فریم یک محصول به عنوان یک تجربه با افزایش کلام دهان مرتبط است. نتایج ما نیز از روند پیشنهادی ما پشتیبانی می کند؛ هنگامی که محصولات به عنوان تجربه تجارتی شکل می گیرند، مصرف کنندگان آنها را به عنوان شخصی تر و تعریف می کنند؛ این امر پس از آن افزایش احتمال مصرف شرکت در فعالیت خودپرداخت بررسی محصول را افزایش می دهد

1. مقدمه

بازاریابها به طور فزاینده ای از یک استراتژی اتخاذ می کنند که در آن مواد کالاهای مادی را به عنوان تجربیات در نظر می گیرند (Brakus، Schmitt، & Zarantonello، 2009؛ Pine & Gilmore، 1999؛ Schmitt، 1999). یک تجربه یک رویداد یا مجموعه ای از حوادثی است که مصرف کننده از طریق آن زندگی می کند، در حالی که یک محصول یک جسم ملموس است که در اختیار دارد (Van Boven & Gilovich، 2003). بنابراین، هنگامی که ارتباطات بازاریابی بر روی برخورد با محصول تأکید می کنند، چگونگی احساس جسمی و احساسی، تأکید کمتر بر روی محصول و ویژگی های خاص آن (Elliot، 2013؛ LaSalle & Britton، 2003؛ Newman، 2012؛ Schmitt ، 1999) برای نمونه هایی از تبلیغات با استفاده از فریم های تجربی و فریم های سنتی تر، به پیوست A مراجعه کنید. بنابراین خرید فریم به عنوان تجارب، یک عنصر کلیدی از استراتژی بازاریابی تجربی است (Schmitt، 2010). بازاریابان، بدون شک، با استفاده از فریم های تجربی در تلاش برای رسیدن به تفاضل نام تجاری، و در نهایت، ترجیح مصرف کننده را هدایت می کنند. در واقع، هر دو دانشگاهیان و متخصصان، مزایای متعدد موقعیت موقعیتی تجربی را شامل نگرش ها و ارزیابی ها، وفاداری به برند و رضایت از برند می دانند (Brakus et al.، 2009؛ LaSalle & Britton، 2003؛ Nysveen، Pedersen & Skard، 2013؛ Pine & Gilmore، 1999، Schmitt، 1999؛ Zarantonello، Jedidi، Schmitt، 2013). در کار ما از تحقیقات روانشناختی اجتماعی و مصرفی در خرید های تجربی استفاده می کنیم تا نتیجه ای که تا کنون مشخص نشده است، اما نتیجه بازاریابی این استراتژی بازاریابی – کلمه ی دهان افزایش یافته است (WOM). ما نشان می دهیم فریم یک محصول مادری مانند یک تجربه ای، احتمال افزایش احتمال بازبینی محصول را افزایش می دهد. همچنین ما متوجه می شویم که این رفتار، حداقل به طور جزئی، به دلیل ماهیت به ظاهر شخصی تر از این است که نتیجه آن را به عنوان تجربی تعیین می کند.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

We examine how experiential framing, an increasingly popular marketing tactic, influences consumer review behavior. Experiential framing is a communication strategy whereby marketers describe a material product as if it is an experience, something that the consumer lives through, rather than focusing on the product’s functionalities and attributes. Based on prior work comparing the consumer relationship with products versus that with experiences as well as prior work on product review behavior and experiential marketing, we hypothesize that experiential framing increases consumers’ likelihood of reviewing a product. Indeed, an examination of real world data as well as two lab studies find that framing a product as an experience is associated with increased word of mouth. Our results also support our proposed process; when products are framed as experiences consumers perceive them as more personal and self-definitional; this then increases consumer likelihood of engaging in the self-demonstrating activity of product review.a

1.Introduction

Marketers are increasingly adopting a strategy whereby they frame material products as experiences (Brakus, Schmitt, & Zarantonello, 2009; Pine & Gilmore, 1999; Schmitt, 1999). An experience is an event or series of events that a consumer lives through, while a product is a tangible object kept in one’s possession (Van Boven & Gilovich, 2003). Experiential framing is thus when marketing communications emphasize the encounter with the product – how it feels physically and emotionally, placing less emphasis on the product itself – its specific functionalities and attributes (Elliot, 2013; LaSalle & Britton, 2003; Newman, 2012; Schmitt, 1999). See Appendix A for examples of ads using experiential framing versus more traditional material framing. Framing purchases as experiences is therefore a key element of an experiential marketing strategy (Schmitt, 2010). Marketers are, undoubtedly, using experiential framing in an effort to achieve brand differentiation, and ultimately drive consumer preference. Indeed, both academics and practitioners describe the numerous benefits of experiential positioning, including improved attitudes and evaluations, brand loyalty, and brand satisfaction (Brakus et al., 2009; LaSalle & Britton, 2003; Nysveen, Pedersen, & Skard, 2013; Pine & Gilmore, 1999; Schmitt, 1999; Zarantonello, Jedidi, & Schmitt, 2013). In our work, we draw from social and consumer psychology research on experiential purchases to study a so far unidentified, but marketing relevant, consequence of this marketing strategy – increased word of mouth (WOM). We show that framing a material product like an experiential one increases consumers’ likelihood of reviewing the product. We also find that this behavior is, at least in part, driven by the seemingly more personal nature of the good that results from framing it as experiential.

سال انتشار 2019
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  تحقیقات کسب و کار و بیزینس (Journal of Business Research)
نوع مقاله ISI
ترجمه کامپیوتری کلمات کلیدی  بازاریابی تجربی
فریم تجربی
بررسی محصولات
کلام دهان
کلمات کلیدی انگلیسی
Experiential marketing
Experiential framing
Product reviews
Word of mouth
صفحات مقاله انگلیسی 14
مناسب برای رشته مديريت – مهندسی صنايع – علوم اقتصادی
مناسب برای گرایش بازاریابی – تحقیق در عملیات – مدیریت اجرایی – مدیریت استراتژیک – مدیریت پروژه – مدیریت عملکرد
کد مقاله rbt26 
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مديريت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا