دانلود مقالات الزویر با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت استراتژیک با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت دانش با ترجمهناشر

مقاله مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت برای پیاده سازی مدیریت دانش استراتژیک (2014 الزویر)

عنوان فارسی مقاله یک بررسی از عوامل کلیدی موفقیت برای پیاده سازی مدیریت دانش استراتژیک: ارائه برنامه های کاربردی برای بخش خدمات
عنوان انگلیسی مقاله A survey of Critical Success Factors for Strategic Knowledge Management implementation: applications for Service Sector
فهرست مطالب چکیده

مقدمه

پیش زمینه نظری

روش شناسی و طرح

مدل سازی معادلات ساختاری (SEM)

نتیجه گیری

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

Organizations are implementing knowledge management (KM) systems with the assumption that the result will be an increase in organizational effectiveness, efficiency, and competitiveness. Practices of knowledge management are context-specific and they can influence organizational effectiveness. In the e-economy era, for achieve and sustain the competitive advantage, the implementation of strategic knowledge management (SKM) is undeniable. Through knowledge driven reconfiguration, integration and innovation of organizational competencies, are gained. The main purpose of this research is to identify the critical success factors (CSFs) that are very important for SKM implementation. For this purpose data was gathered from services sector of Iran and with focus on the biggest part of this services sector that is banking industry. Data was gathered from both academicians and professionals of the field. After appropriate literature review and also data that gathered from the research population through a question, data was analysed and eventually the more important critical success factors for SKM implementation in this sector was identified and presented. Also the structural equation modelling has been run to demonstrate the validity of basic CSFs in this research. In the final section of this paper the both applied and theoretical recommendations will be presented.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

سازمان ها سیستم های مدیریت دانش را با این فرض پیاده سازی می کنند که نتیجه آن افزایش کارایی ، اثربخشی و رقابت پذیری را به همراه داشته باشد. شیوه های مدیریت دانش زمینه خاص دارند و می توانند بر اثربخشی سازمانی تاثیر بگذارند. در عصر اقتصاد الکترونیک ، برای دستیابی و حفظ مزیت رقابتی ، پیاده سازی مدیریت دانش استراتژیک (SKM) غیر قابل انکار است. از طریق دانش مجددا پیکربندی شده ، ادغام و نواوری صلاحیت های سازمانی بدست می آید. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل کلیدی موفقیت ( CSF) است که در مدیریت دانش استراتژیک (SKM) بسیار مهم هستند. برای دستیابی به این هدف ، داده ها از بخش های خدماتی ایران و با تمرکز بر بزرگترین بخش های خدماتی در صنعت بانکی جمع آوری شده اند. داده ها از دانشگاهیان و متخصصان این زمینه جمع آوری شده است. بعد از بررسی گزارشات مناسب و داده های جمع آوری شده از نمونه مورد مطالعه در تحقیق از طریق پرسش ، داده های تجزیه و تحلیل شدند و در نهایت عوامل کلیدی موفقیت برای بخش مدیریت دانش استراتژیک (SKM) شناسایی و ارائه شدند. همچنین مدلسازی معادلات ساختاری برای نشان دادن اعتبار عوامل کلیدی موفقیت ( CSF) اعمال شد. در بخش پایانی این مقاله ، توصیه های کاربردی و نظری ارائه شد.

سال انتشار 2014
ناشر الزویر
مجله  دومین کنفرانس جهانی تجارت، اقتصاد و مدیریت – 2nd World Conference On Business
کلمات کلیدی  مدیریت دانش استراتژیک، عوامل کلیدی موفقیت، بخش خدمات
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 5
تعداد صفحات ترجمه مقاله 7
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت دانش
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا