دانلود مقالات 2016 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی روانشناسی با ترجمهمقالات انگلیسی روانشناسی تربیتی با ترجمهناشر

مقاله خود نظمی به عنوان یک شاخص کلیدی برای بهبود برایندهای یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک (2016 الزویر)

عنوان فارسی مقاله خود نظمی به عنوان یک شاخص کلیدی برای بهبود برایندهای یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک
عنوان انگلیسی مقاله Self-discipline as a key indicator to improve learning outcomes in elearning environment
فهرست مطالب چکیده

1-مقدمه

2-خود نظمی در محیط مشارکتی مجازی

2-1 ارزیابی خود نظمی در اولین آزمایش

2-2 ارزیابی خود نظمی در دومین آزمایش

3-نتیجه گیری و کار های آینده

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

E-learning environment makes learning process more efficient and attractive. However, the possibility of learning anytime and anywhere in e-learning environment requires additional attention to motivate students to acquire knowledge and prevent drop-outs. The aim of this paper is to prove that a self-discipline in daily routine knowledge acquisition process could be considered as a key parameter to improve learning outcomes. The authors prove this statement by data analysis of learner activity levels within collaborative e-learning environment and achieved appropriate competence levels. Self-discipline and motivation issues are also discussed.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

محیط یادگیری الکترونیک موجب می شود تا فرایند یادگیری کارامد تر و جذاب تر شود. با این حال،امکان یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک در هر زمان و مکان مستلزم توجه بیشتر به انگیزش دانشجویان برای کسب دانش و جلوگیری از ترک تحصیل می باشد. هدف این مقاله اثبات این موضوع است که یک خود نظمی در فرایند کسب دانش روزانه را می توان به عنوان یک پارامتر کلیدی برای بهبود برایند های یادگیری در نظر گرفت. محققان این موضوع را با تحلیل داده های سطوح فعالیت یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی مشارکتی اثبات کرده و به سطوح شایستگی مناسبی دست پیدا کردند. مسائل مربوط به انگیزش و خود نظمی نیز مورد بحث قرار می گیرند.

سال انتشار 2016
ناشر الزویر
مجله  علوم اجتماعی و رفتاری – Social and Behavioral Sciences
کلمات کلیدی  محیط الکترونیکی مشارکتی، یادگیری الکترونیکی، نتایج یادگیری، آزمایشکاه زنده، خود نظمی
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 7
تعداد صفحات ترجمه مقاله 10
مناسب برای رشته روانشناسی
مناسب برای گرایش روانشناسی تربیتی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا