دانلود مقالات 2019 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی بازاریابی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهمقاله انگليسي درباره برند با ترجمهمقاله انگلیسی درباره مصرف کننده با ترجمهموضوعاتناشر

مقاله برند (نام تجاری) لوکس چیست؟ (2019 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله برند (نام تجاری) لوکس چیست؟ تعریفی جدید و بررسی پیشینه آن
عنوان انگلیسی مقاله What is a luxury brand? A new definition and review of the literature
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. بررسی پیشینه

2.1. روش

2.2. تعریف “برند لوکس”

2.3. نظریه های کلیدی

3. خلاصه ای از جریان تحقیقات کلیدی

3.1. وضعیت / ارزش ها (کالای) لوکس

3.2. رفتار مصرف کننده کالای لوکس

3.3. مدیریت برند لوکس

4. نتیجه گیری و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

In spite of considerable prior research on luxury branding, no widely accepted definition of “luxury brand” exists. The purpose of this paper is to review the literature in order to: a) summarize the state of knowledge on luxury brand marketing; and b) provide a new and usable definition of a luxury brand. A literature review was conducted with a focus on developing a more useful definition of “luxury brand,” outlining key theoretical perspectives that have been used in this area, and summarizing key research findings. Ko and Megehee’s (2012) framework for understanding consumption of luxury brands is used as the guiding conceptual framework for the review. Directions for future research are provided.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

به رغم تحقیقات قابل توجه پیشین درباره برند لوکس، هنوز تعریف جامعی از “برند لوکس” وجود ندارد. هدف این مقاله بررسی پیشینه برند لوکس به منظور: الف) ارائه خلاصه وضعیت اطلاعات در بازاریابی برند لوکس؛ و ب) ارائه تعریفی جدید و قابل استفاده راجع به برند لوکس، می باشد. بررسی پیشینه برند لوکس با تمرکز بر ارائه تعریفی مفیدتر از “برند لوکس”، انجام شده که دیدگاه های نظری مهمی در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته، و خلاصه ای از یافته های تحقیقاتی مهم ارائه شده است. در این بررسی، چارچوب مورد استفاده Ko و Megehee (2012) به عنوان چارچوب مفهومی هدایتگر برای درک استفاده از برند های لوکس استفاده شده است. دستورالعمل هایی برای تحقیقات بیشتر نیز ارائه شده است.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2019
ناشر الزویر
مجله  مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
کلمات کلیدی انگلیسی Luxury – Branding – Luxury marketing – Consumer behavior – Retailing – Conspicuous consumption
کلمات کلیدی   لوکس، برند (نام تجاری)، بازاریابی (کالای) لوکس، رفتار مصرف کننده، خرده فروشی (کانال توزیع)، مصرف قابل توجه
 صفحات مقاله انگلیسی 9
صفحات ترجمه مقاله 26
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا