مقاله روزنامه نگاری یا روابط عمومی؟ (2016 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | روزنامه نگاری یا روابط عمومی؟ نظرسنجی کمی از سردبیران انتشارات سفارشی در آلمان |
عنوان انگلیسی مقاله | Journalism or public relations? A quantitative survey of custom publishing editors in Germany |
فهرست مطالب | چکیده
1. پیشگفتار 2. پیشزمینه نظری و هدف 2.1. انتشارات سفارشی 2.2. سردبیران انتشارات سفارشی 3. روش 3.1. روش و نمونه 3.2. پرسشنامه 4. نتایج 4.1. کارهای ویراستاران انتشارات سفارشی 4.2. خود-پنداره ویراستاران انتشارات سفارشی از نقش حرفهای خود 4.3. محتوا و شرایط کاری 5. بحث منابع |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
Custom publishing, the production of content that is edited in a journalistic manner for organizations, is a fast-growing professional field located at the intersection of journalism and public relations. These corporate (or organizational) publications, as a form of strategic communication, assist with organizations’ image cultivation and aim to communicate their particular interests. However, in their stylistic, optical, and thematic composition, they resemble journalistic publications from which readers expect unbiased, objective reporting. This article focuses on the editors of these corporate publications, who must take into account the rules and norms of two different fields of professional activity, and looks at the extent to which custom publishing is journalistic. Therefore, we analyze the self-conception of the editors’ professional role, the extent to which their day-to-day work is journalistic, and the role of truth in their reporting. To this end, a quantitative survey of custom publishing editors in Germany was carried out. |
نمونه ترجمه فارسی | چکیده
انتشارات سفارشی ، به عنوان تولید محتوایی که به شیوهای روزنامهنگارانه برای سازمانها ویرایش میشود، رشته حرفهای به سرعت رو به رشدی است که در اشتراک بین روابط روزنامهنگاری و عمومی قرار میگیرد. این انتشارات شرکتی (یا سازمانی)، به عنوان شکلی از ارتباطات استراتژیک، به تثبیت تصویر سازمانها کمک میکنند و هدف آنها انتقال علایق ویژه خود است. با این حال، در ترکیب سبکی، نوری و موضوعی، آنها شبیه انتشارات روزنامهنگاری هستند که انتظار خوانندگان از آنها گزارشگری غیر متعصبانه و عینی است. تمرکز این مقاله روی سردبیران این انتشارات شرکتی است که باید قوانین و هنجارهای دو زمینه مختلف فعالیت حرفهای را در نظر بگیرند و به میزان روزنامهنگارانه بودن انتشارات سفارشی توجه نمایند. در این مطالعه، خود-پنداره نقش حرفهای سردبیران، میزان روزنامهنگارانه بودن کار روزانه آنها، و نقش اعتماد به گزارش آنها را تجزیه تحلیل میکنیم. برای این منظور، نظرسنجی کمّی از سردبیران انتشارات سفارشی در آلمان انجام گرفت. توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.) |
سال انتشار | 2016 |
ناشر | الزویر |
مجله | بررسی روابط عمومی – Public Relations Review |
کلمات کلیدی انگلیسی | Custom publishing – Corporate publications – Custom magazines – Role conception – Journalism – Survey |
کلمات کلیدی | انتشارات سفارشی، انتشارات شرکتی، مجلات سفارشی، مفهوم نقش، روزنامهنگاری، نظرسنجی |
صفحات مقاله انگلیسی | 8 |
صفحات ترجمه مقاله | 18 |
مناسب برای رشته | علوم ارتباطات اجتماعی |
مناسب برای گرایش | روابط عمومی |
توضیحات | این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته علوم ارتباطات اجتماعی (کلیک کنید) |