مقاله تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت (2017 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت |
عنوان انگلیسی مقاله | The effect of social media on firm performance |
فهرست مطالب | چکیده
1- مقدمه 1-1 صنعت مهمان نوازی 2. زمینه نظری 2-1 دیدگاه مبتنی بر منبع 2-2 رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت 2-3 نقش واسطه قابلیت بازاریابی 3- روش 3-1 اطلاعات و نمونه 3-2 معیارها 4. نتایج 4-1 تحلیل توصیفی 4-2 مدل اندازه گیری داده ها 4-3 تحلیل عامل تأییدی 4-4 مدل برآورد و نتایج 5- بحث و نتیجه گیری 6. مفاهیم علمی و عملی 7. محدودیت ها و مسیری برای مطالعات آینده منابع |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
This study provides a new perspective on the effect of social media use in SMEs. The purpose of this paper is to investigate the influence of social media on firm performance with mediating role of marketing capabilities in the UK, hotel industry. In this research, a structural equation modelling method has been employed for data analysis. The survey data has been collected by mail survey from a sample of 384 hotels in the UK. Results from the data analysis demonstrate the positive and significant relationship between social media use and firm performance. However, the findings highlighted that marketing capabilities, namely branding and innovation, positively and significantly mediate the association between social media use and firm performance. |
نمونه ترجمه فارسی | چکیده
این مطالعه یک دیدگاه جدید در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط SME ارائه می دهد. هدف این مقاله بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در صنعت هتلداری بریتانیا، می باشد. در این تحقیق، یک روش مدل سازی معادلات ساختاری برای تحلیل داده ها بکار گرفته شده است. داده های نظرسنجی توسط پیمایش های پستی از 384 هتل در بریتانیا جمع آوری شده اند. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، رابطه مثبت و معناداری بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را نشان می دهد. با این حال، یافته ها نشان می دهد که قابلیت های بازاریابی، مانند برندسازی و نوآوری، ارتباط مثبت و معناداری را بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را برجسته می سازد. در دو دهه گذشته، نوآوری های اینترنتی نقش مهمی در عملکرد کسب و کار ایفاء کرده اند (Kim, Li, & Brymer, 2016). توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.) |
سال انتشار | 2017 |
ناشر | الزویر |
مجله | نقش کامپیوترها در رفتار انسانی – Computers in Human Behavior |
کلمات کلیدی انگلیسی | Social media – Branding – Innovation – Firm performance – Hotel industry |
کلمات کلیدی | رسانه های اجتماعی، برندسازی، نوآوری، عملکرد شرکت، صنعت هتلداری |
صفحات مقاله انگلیسی | 10 |
صفحات ترجمه مقاله | 23 |
مناسب برای رشته | مدیریت |
مناسب برای گرایش | بازاریابی، مدیریت عملکرد و مدیریت فناوری اطلاعات |
توضیحات | این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید) |