دانلود مقالات 2016 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی مخابرات سیار با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات با ترجمهناشر

مقاله انگلیسی چرخه نوآوری کسب و کار تلفن همراه (2016 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله باز کردن چگونگی راه اندازی کسب و کار با استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه: ایجاد یک چرخه نوآوری کسب و کار  مبتنی بر برنامه
عنوان انگلیسی مقاله  Unlocking how start-ups create business value with mobile applications: Development of an App-enabled  Business Innovation Cycle
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

درک بهتر چگونگی استفاده از تکنولوژی های دیجیتالی برای ایجاد ارزش، از اولویت برخوردار است (Wheeler، 2002؛ Yoo et al.، 2010). برنامه های کاربردی موبایل (برنامه ها) بخصوص به سازمان ها فرصت های جدیدی برای ایجاد ارزش فراهم می کنند، مثلا با برآورده شدن خواسته های جدید، افزایش کارایی، حمایت از دانش و بهبود رقابت (Sheng et al.، 2005؛ Unhelkar and Murugesan، 2010). چندین تماس گرفته شده است تا بررسی کنند که چگونه فرصت های راهبردی برنامه ها به دست می آید (مثلا Anthes، 2011؛ ​​R.C. Basole، 2007؛ Ladd et al.، 2010؛ Sheng et al.، 2005).

در هنگام برخورد با فرصت های مربوط به فن آوری های دیجیتال در بازارهای جدید و پویا، همانند برنامه های کاربردی، شروع به کار اغلب اولین کسانی هستند که این فرصت ها را شناسایی و کشف می کنند (Hitt et al.، 2001). شروع کارها در فرایند کشف، توسعه و اجرای یک مدل کسب و کار قابل انعطاف و قابل مقیاس برای بهره برداری از فرصت های بازار است. علیرغم تسلط شروع به کار در توسعه برنامه، نظریه قبلی در مورد ایجاد ارزش خالص بر روی فرایند ایجاد ارزش سازمان های بزرگ تمرکز دارد (Wheeler، 2002). بنابراین ما تحقیقات خود را بر روی ایجاد ارزش افزوده فعال شده توسط برنامه شروع می کنیم. مطالعات بسیاری در مورد ارزش فناوری اطلاعات ریشه در زمینه اقتصاد تولید دارد. این مطالعات بررسی می کند که چه بخشی از ارزش در خروجی یک سیستم تولید را می توان با استفاده از ورودی مربوط به فناوری اطلاعات (Zhu and Kraemer، 2005). با این حال، مطالعات اخیر در مورد ارزش کسب و کار فناوری اطلاعات، مدل های تولید جعبه سیاه را هدف قرار می دهند و هدف آنها بررسی پویایی درون فرایند تولید است (Kohli and Grover، 2008). ما استدلال می کنیم که به دنبال یک سیستم تولید بسیار پویا، همانطور که در مورد برنامه ها، نیاز به تمرکز بر توانایی های کسب و کار پویا (DBC) است که یک ورودی فناوری اطلاعات را شکل می دهد و در نهایت ارزش ایجاد می کند. برای این منظور، رویکرد به مطالعه یک دیدگاه توانمندی های دینامیکی (DCP) است که نظریه DBC ویلر (2002) را به تمرین کارآفرینان برنامه تنظیم می کند.

به دنبال فراخوانی DCP، هدف این مطالعه توضیح این است که چگونه کسب و کار ارزش افزوده فعال با استفاده از راه اندازی ها ایجاد شده است، و ارزش کسب و کار برنامه ها چیست. در نتیجه، ما دو سوال تحقیق را مطرح می کنیم. اولا، ما می خواهیم بدانیم که چگونه شروع به کار با استفاده از برنامه ها برای اهداف کسب و کار ارزش ایجاد می کنند. دوم، ما قصد داریم به سوال پاسخ دهیم که کدام نوع ارزش توسط شرکت های راه اندازی شده است که از برنامه ها برای اهداف تجاری استفاده می کنند. ما هر دو سؤال را با ترکیب بینش از نظریه موجود در توسعه تجارت الکترونیک و بینش تجربی هشت کارآفرین برنامه پاسخ خواهیم داد. اول، ما یک برنامه چرخه نوآوری کسب و کار (ABIC) را توسعه می دهیم، که دیدگاه نظری جدیدی در فرآیندهای تبدیل فرصت های تجاری برنامه به ارزش واقعی کسب و کار می دهد. این مدل یک مدل چرخه نوآوری کسب و کار (NetBIEC) Wheeler’s NetBoard است (NEBIC)، به طوری که آن را برای زمینه خاص شروع و برنامه ها مرتبط می شود. دوم، ما مواردی را ارائه می دهیم که گزاره های مدل ABIC را در عمل شروع به کار است که ارزش های تجاری را از طریق برنامه ها ایجاد می کند. آخرين پيامدها براي پژوهش بيشتر و تمرين کافي است.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

Better understanding of how businesses leverage digital technology to create value is of prime interest (Wheeler, 2002; Yoo et al., 2010). Mobile applications (apps) particularly provide organizations new opportunities to create value, for example by meeting new demands, increasing efficiency, supporting knowledge sharing and improving competitiveness (Sheng et al., 2005; Unhelkar and Murugesan, 2010). Several calls have been made to investigate how the strategic opportunities of apps can be achieved (e.g. Anthes, 2011; R.C. Basole, 2007; Ladd et al., 2010; Sheng et al., 2005).

When dealing with opportunities relating to digital technologies in new and dynamic markets, as in the case of apps, start-ups are often the first who identify and explore these opportunities (Hitt et al., 2001). Start-ups are ventures in the process of discovering, developing and implementing a viable and scalable business model to exploit market opportunities. Despite the dominance of start-ups in app development, previous theory on net-enabled value creation focuses on the value creation process of large organizations (Wheeler, 2002). Therefore we focus our research on app-enabled value creation by start-ups. Many studies investigating the value of IT have their roots in the field of production economics. These studies investigate what part of the value at the output of a production system can be accounted for by IT related inputs (Zhu and Kraemer, 2005). However, recent studies on IT business value contest the ‘black box’ production models, and aim at investigating the dynamics inside the production process (Kohli and Grover, 2008). We argue that looking inside a highly dynamic production system, as in the case of apps, there is need to focus on the Dynamic Business Capabilities (DBC) that shape an IT input and ultimately create value. For this purpose, the approach to the study takes a Dynamic Capabilities Perspective (DCP) that adjusts Wheeler (2002) DBC theory to the practice of app entrepreneurs.

Following the call of DCP, the goal of this study is to explain how app-enabled business value is created by start-ups, and what the business value of apps is. Consequently, we formulate two research questions. First, we want to know how start-ups create value by using apps for business purposes. Second, we aim to answer the question what type of value is created by start-ups that use apps for business purposes. We will answer both questions by combining insights of existing theory of e-business development and the experiential insights of eight app entrepreneurs. First, we develop an App-enabled Business Innovation Cycle (ABIC) model, which gives a new theoretical perspective on processes for transforming app business opportunities into real business value. This model is a variant of Wheeler’s Net Enabled Business Innovation Cycle Model (NEBIC) such that it becomes relevant for the specific context of startups and apps. Second, we present cases that ground the propositions of the ABIC model in the practice of start-ups that create business value through apps. Last, implications are drawn for further research and for practice.

سال انتشار 2016
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  پیش بینی فنی و تغییر اجتماعی – Technological Forecasting & Social Change
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  برنامه های موبایل، شروع به کار IT ، ارزش کسب و کار IT ، تجارت الکترونیکی، محاسبات همراه، مطالعه موردی چندگانه
صفحات مقاله انگلیسی 11
مناسب برای رشته  مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT
مناسب برای گرایش مخابرات سیار و مدیریت کسب و کار MBA
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا