دانلود مقالات 2018 با ترجمهدانلود مقالات امرالد با ترجمهسالمقالات انگلیسی بازاریابی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهمقاله انگليسي درباره برند با ترجمهموضوعاتناشر

مقاله انگلیسی درک احساسات در برندسازی تجارت به تجارت (2018 امرالد)

 

 

عنوان فارسی مقاله درک احساسات در برندسازی تجارت به تجارت
عنوان انگلیسی مقاله Understanding Emotions in B2B Branding
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب چکیده
8-1 مقدمه
8.2 احساسات در B2B نام تجاری
8-3 فرایند انجام مطالعه
8 4 یافته های مطالعه
منابع
فهرست مطالب Abstract
۸٫۱ Introduction
۸٫۲ Emotions in B2B Branding
۸٫۳ The Process of Conducting the Study
۸٫۴ Findings of the Study
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

این فصل بر اهمیت احساسات، به عنوان بخش قابل توجهی از نام تجاری شرکت در یک کسب و کار به کسب و کار (B2B) متمرکز است. از آنجا که مسئله احساسات در تحقیقات برند B2B اغلب نادیده گرفته شده است، فصل به بررسی اینکه چه نوع تفاوت های عاطفی در B2B وجود دارد، در مقایسه با B2C است. همچنین بررسی می کند که برداشت های عقلانی در مقابل احساسات بر روند تصمیم گیری در محیط کسب و کار تأثیر می گذارد و اینکه آیا بخش B2B می تواند احساسات را در مزایای استفاده از نام تجاری شرکت تبدیل کند. مطالعه موردی کیفی با تمرکز بر شرکت Suomen Henkilo¨sto¨talo انجام می شود. این مورد یافته های جالب و کمک های مدیریتی را با برجسته کردن هر دو تصمیم گیری احساسی و اهمیت روابط تجاری برای تقویت موقعیت شرکت در بازار کسب و کار ارائه می دهد.

1. مقدمه

جدا از مبانی که در فصل های قبلی ارائه شده است، یکی دیگر از بخش های مهم B2B نام تجاری هنوز توضیح داده نشده است. این عنصر مربوط به احساسات و ارتباط آن با شرکت ها و برای توسعه مارک تجاری آن است. احساسات و چگونگی تعریف آنها، موضوع مطالعه برای مدت زمان قابل توجهی بوده است. با این حال، هنوز هم در تلاش برای توضیح آنها مشکل است، و بسته به نظر، توضیحات نیز متفاوت است. همانطور که بسیاری از دانشگاهیان معتقدند، احساسات، ویژگی حیاتی انسان هستند و این دو مولفه، احساسات و انسان ها نمی توانند از یکدیگر جدا شوند (Koporcic، Tolusic، & Resetar، 2017؛ سلیمان، 2007؛ Ta¨htinen & Blois، 2011 ) علاوه بر این، احساسات ما را تحریک و دستکاری می کنند و ما را درک می کنند و دیگران را می بینند. با این حال، مردم نمی توانند هنگام تصمیم گیری، احساسات خود را سرزنش کنند، به عنوان یک بهانه برای رفتار غیرمنطقی. علاوه بر این، از دیدگاه روانشناختی، سالملا (2014) استدلال می کند که احساسات جزء تجارب ذهنی، عبارات چهره، فرآیندهای ارزیابی است که یکپارچگی ما را ایجاد می کند. احساسات نقش حیاتی در زندگی ما ایفا می کنند و ما را در درک رفتار خود و دیگران به دنبال می یابیم (سلیمان، 2007). این فصل بر اهمیت و تأثیر عواطف بر روی نام تجاری B2B، بویژه در مورد نام تجاری شرکت تمرکز خواهد کرد. از آنجایی که انتخاب مطالعات درباره احساسات در نام تجاری B2B بسیار کم است، فصل همچنین شامل یافته های تحقیقاتی در زمینه روانشناسی سازمانی و اجتماعی خواهد شد و بینش B2B و B2C را مقایسه خواهد کرد. هدف از این مطالعه کشف کشمکش هایی است که در B2B و B2C وجود دارد، چگونه برداشت های عقلانی در مقابل برداشت های عاطفی بر فرایند تصمیم گیری در بازار B2B تأثیر می گذارد و اینکه آیا شرکت ها می توانند احساسات خود را در نام تجاری شرکت ها به عنوان مزیت در بازارهای B2B استفاده کنند.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

This chapter focuses on the importance of emotions, as a notable part of corporate branding in a business-to-business (B2B) context. Since the issue of emotions has often been neglected in B2B branding research, the chapter focuses on ascertaining what kind of emotional differences exist in B2B, compared to B2C context. It also explores how rational versus emotional impressions affect decision-making processes in business environment, and whether the B2B sector can turn emotions into an advantage in corporate branding. The qualitative case study is conducted, focusing on the Suomen Henkilo¨sto¨talo Company. The case offers interesting findings and managerial contributions by highlighting both emotional decision making and the importance of business relationships for strengthening the position of the company in its business market.

1.Introduction

Apart from the foundations presented in previous chapters, one other important part of B2B branding remains to be explained. This element concerns emotions and its relevance for companies and for the development of its corporate branding. Emotions and how to define them have been the subject of studies for a considerable amount of time. However, there are still difficulties when trying to explain them, and depending on the viewpoint, the explanations are also different. As many academics argue, emotions are the crucial characteristic of human being and these two components, emotions and human beings, cannot be separated from each other (Koporcic, Tolusic, & Resetar, 2017; Solomon, 2007; Ta¨htinen & Blois, 2011). In addition, emotions motivate and manipulate our acts and the way we understand and see others. However, people cannot blame their emotions when making decisions, as an excuse for irrational behavior. Moreover, from a psychological point of view, Salmela (2014) argues that emotions are components of subjective experiences, facial expressions, appraisal processes, which make the wholeness of us. Emotions play an essential role in our lives, which makes us seek an understanding of our own and other’s people behavior (Solomon, 2007). This chapter will focus on the importance and influence of emotions on B2B branding, more specifically on corporate branding. Since the selection of studies about emotions in B2B branding is sparse, the chapter will also include findings from organizational and social psychology research and will compare B2B and B2C contexts. The aim of this study is to discover what kind of differences there are in B2B and B2C contexts, how rational versus emotional impressions affect the decisionmaking process in B2B markets, and whether the companies can use emotions in corporate branding as an advantage in B2B markets.

سال انتشار 2018
ناشر امرالد
مجله  توسعه بینش در برندینگ در زمینه کسب و کار به کسب و کار – Developing Insights on Branding in the B2B Context
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  کسب و کار به کسب و کار؛ برندینگ شرکت؛ احساسات؛ تصمیم سازی؛ اشخاص
کلمات کلیدی انگلیسی
Business-to-business; corporate branding; emotions; decision making; individuals
صفحات مقاله انگلیسی 13
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی، مدیریت کسب و کار
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا