دانلود مقالات امرالد با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت استراتژیک با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت صنعتی با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهناشر

مقاله تبدیل پورتفولیوی کسب و کار: چگونه شرکت های چند ملیتی خود را دوباره بازیابی می نمایند؟ (2014 امرالد)

عنوان فارسی مقاله تبدیل پورتفولیوی کسب و کار: چگونه شرکت های چند ملیتی خود را دوباره بازیابی می نمایند؟
عنوان انگلیسی مقاله Transforming the business portfolio: how multinationals reinvent themselves
فهرست مطالب مقدمه

شناسایی تحولات پورتفولیو کسب و کار

انگیزه و موفقیت تحولات پورتفولیو

انواع تجدید ساختار

عملکرد ضعیف انگیزه ای برای تبدیل پورتفولیو

تنوع زیاد به عنوان انگیزه برای تبدیل نمونه کارها

ویژگی های فرایند تحول

سرعت تحول

شکل تحول

شدت اکتساب و محرومیت (واگذاری)

اطلاعیه

خلاصه و نتیجه گیری

بخشی از متن مقاله انگلیسی Introduction

The strategic restructuring of a firm’s business portfolio is a common method for a firm to recreate itself and achieve a competitive advantage. It has been used in the 1960s and 1980s when firms started to diversify their business portfolios and often, subsequently, reversed diversification and refocused on their core business (Nippa et al., 2011). It is still at the heart of corporate strategy and more present on corporate agendas than ever before – especially driven by the increasingly competitive and rapidly changing environment that forces firms to regularly prepare for new challenges ahead. Business portfolio restructuring not only involves single acquisitions and divestitures but also sequences of strategically intended acquisitions and divestitures to implement a diversification, refocusing or repositioning strategy. We consider a portfolio restructuring to be a business portfolio transformation if it involves a purposeful, significant change of the business mix that alters the appearance of the company. Such transformations typically, but not necessarily, occur over multiple years.

ترجمه بخشی از متن مقاله مقدمه

بازسازی استراتژیک پورتفولیو کسب و کار یک روش معمول برای یک کارخانه است تا بدین وسیله خود را از نو خلق کند و به مزیت رقابتی دست پیدا نماید. استفاده از این مساله از دهه 1960s و 1980s آغاز شده و این زمانی است که کارخانه ها شروع به تنوع بخشیدن پورتفولیوی خود کردند و پس از آن تنوع خود را معکوس کردند و بر روی کار اصلی خود تمکرز نمودند (نیپا و همکاران، 2011). این مساله هم چنان در قلب استراتژی شرکت نهفته است و بیشتر در برنامه های شرکت های بزرگ نسبت به قبل – به خصوص در مساله رقابتی و تغییرات سریع زیست محیطی که کارخانه ها را مجبور کرده است طور منظم برای چالش های جدید آماده پیش آماده باشند، حضور دارند.

بازسازی پورتفولیو کسب و کار نه تنها شامل خرید تکی و بی بهره گی ها است بلکه توالی از استراتژیک ادغام شده و تحریم ها برای پیاده سازی یک استراتژی متنوع ، متمرکز است. ما بازسازی پورتفولیو به یک تغییر و تحول پورتفولیو کسب و کاری در نظر گرفتیم درصورتی که این مساله شامل تغییر هدفمند، قابل توجهی از ترکیب کسب و کاری باشد که بیانگر تغییر ظاهر یک شرکت باشد. چنین تحولات معمولا، اما نه لزوما در طول سال های مختلف رخ می دهد.

سال انتشار 2014
ناشر امرالد
مجله  مجله استراتژی کسب و کار – Journal of Business Strategy
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 15
تعداد صفحات ترجمه مقاله 23
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی و مدیریت استراتژیک
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا