مقاله انگلیسی استراتژی های ساخت تیم های مجازی موثر (2016 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | استراتژی های ساخت تیم های مجازی موثر: راه حل اعتماد است |
عنوان انگلیسی مقاله | Strategies for building effective virtual teams: Trust is key |
نمونه ترجمه کامپیوتری | 1. مقدمه
فرد به تازگی مجبور شده است که یک تیم مسئول نصب نرم افزار سیستم جدید کارت اعتباری برای یک بانک بزرگ در جمهوری کلمبیا را رهبری کند. در حالی که این به نظر می رسد یک انتقال رهبری طبیعی در هر سازمان، این شرایط خاص متفاوت است. تیم برنامه نویسان و نصب کننده ها در هیچ مکان خاص اقامت نمی کند، بلکه متشکل از افراد واقع در سراسر جهان است. به جای آوردن اعضای تیم با هم در یک اتاق کنفرانس برای معرفی مدیر جدید خود، به فرد به تماس و ایجاد روابط با هر عضو تیم جدید خود. اگر چه دانشمندان مدیریت مجموعه ای بزرگ از دانش در مورد نحوه مدیریت تیم که حضور فیزیکی در یک محل واحد ایجاد کرده اند، درک بسیار کمتر از چگونه رهبران می توانید تیم به طور موثر با هم عملا مدیریت است که کار، با استفاده از تکنولوژی ارتباطات مبتنی بر کامپیوتر وجود دارد. این یک چالش بسیار متفاوت برای رهبری تیم که اعضای آن از لحاظ جسمی شرکت واقع از itisto رهبری یک تیم متشکل از مردم overthe تمام جهان گسترش یافته است – و یا حتی های overthe همان ساختمان – که به ندرت، اگر نگوییم هرگز، و هر یک از دیگر. اگر چه تیم های مجازی از سال تاریخ اولیه وجود داشته امپراتوری فرستادگان خود را فرستاده به حکومت سرزمین های دور، رشد قابل توجه در روابط سازمانی webmediated علاقه اضافه شده در نحوه مدیریت تیم های مجازی موفقیت ایجاد کرده است. به عنوان سازمان ها به طور فزاینده ای انتظار دارند مدیران خود را به رهبری کارکنان در این گروه بندی آنلاین، ضروری است برای شناسایی و آموزش کارکنان در مهارت به منظور انجام آن به طور موثر. هدف این مقاله، سازماندهی و ارائه استراتژی هایی است که توسط سازمان هایی که به دنبال کمک به مدیران خود هدایت تیم های مجازی هستند، موفق بوده اند. در حالی که تمام مدیران موفق باید اطمینان حاصل کنند که حمایت های اساسی سازمان را برای کارکنان خود فراهم کرده اند، رهبران به خصوص موثر نیز اطمینان می دهند که روابط قابل اعتماد را ایجاد می کنند. بنابراین، ما تاکید می کنیم که چگونه هر یک از استراتژی ها در ایجاد و حفظ محیطی اعتماد به تیم کمک می کند. ما استراتژی ها را به سه دسته مرتبط: سازمان، رهبر و تیم سازماندهی می کنیم. در حالی که اینها به وضوح مرتبط و جداگانه دشوار است، در هر دسته از نشانه های خاصی وجود دارد که اگر به درستی ارائه شود، به موفقیت یک تیم مجازی سازمان کمک می کند. نشانه در هر یک از این دسته ها می توانید در توسعه اعتماد در دو سطح (ترد و جارونپا، 2013؛ جارونپا، نول، و Leidner، 1998) کمک: ایجاد اولیه تیم (اعتماد SWIFT) و در ادامه عملکرد تیم (اعتماد پایدار). توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
نمونه مقاله انگلیسی |
1.Introduction Fred has just been assigned to lead a team responsible for installing new credit card system software for a large bank in the Republic of Colombia. While this sounds like a normal leadership transition seen in any organization, this particular circumstance is different. The team of programmers and installers does not reside in any single location, but consists of individuals located around the world. Instead of bringing team members together in a conference room to introduce their new manager, itis up to Fred to contact and build relationships with each member of his new team. Although management scholars have created a large body of knowledge on how to manage teams that are physically present in a single location, there is far less understanding of how leaders can manage teams effectively that work together virtually, using computer-based communication technology. It is a far different challenge to lead teams whose members are physically co-located than itisto lead a team comprised of people spread out all overthe world–—or even overthe same building–—who seldom, if ever, see each other. Although virtual teams have existed since early history when empires sent their emissaries to rule distant lands, the impressive growth in webmediated organizational relationships has created an added interest in how to manage virtual teams successfully. As organizations increasingly expect their managers to lead employees in these online groupings, it becomes imperative to identify and train employees in the skills to do this effectively. The purpose of this article is to organize and present strategies that have been found successful by organizations seeking to help their managers lead virtual teams. While all successful managers have to ensure that they have provided the basic organizational support for their employees, the especially effective leaders also ensure they build trustworthy relationships. Thus, we emphasize how each of the strategies contributes to building and sustaining a climate of trust in the team. We organize the strategies into three interrelated categories: organization, leader, and team. While these are obviously interrelated and difficult to separate, there are specific cues in each category that, if properly presented, contribute to the success of an organization’s virtual teams. Cues in each of these categories can aid in the development of trust at two levels (Crisp & Jarvenpaa, 2013; Jarvenpaa, Knoll, & Leidner, 1998): initial team creation (swift trust) and continuing team performance (lasting trust). |
سال انتشار | 2016 |
ناشر | الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct) |
مجله | افق های تجارت – Business Horizons |
نوع مقاله | ISI |
کلمات کلیدی | تیم های مجازی، رهبری تیم، استراتژی رهبری، کامپیوتر، ارتباطات، ناظر مجازی، پویایی گروه |
صفحات مقاله انگلیسی | 10 |
مناسب برای رشته | مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی کامپیوتر (کلیک کنید) |