مقاله شبکه های اجتماعی به عنوان یک روش نوین در بازاریابی اینترنتی (2008 اشپرینگر)
عنوان فارسی مقاله | شبکه های اجتماعی به عنوان یک روش نوین در بازاریابی اینترنتی |
عنوان انگلیسی مقاله | Social Networking as a New Trend in e-Marketing |
فهرست مطالب | چکیده
1- مقدمه 2- چارچوب 7C 3- نمونه هایی از شبکه های اجتماعی آنلاین 4- الگوهای بازرگانی برای سایت های اجتماعی آنلاین 1-4 الگوهای سود اولیه 2-4 الگوی نیروهای پنج گانه 3-4 آنالیز Ning.com با استفاده از الگوی پنج نیرو 5- مرور و فعالیت های آینده مراجع |
بخشی از متن مقاله انگلیسی | Abstract
In the world of e-marketing, new business models are frequently introduced, and new trends have started to emerge. One such latest trend is social networking websites, many of which have attracted not only large number of users and visitors, but also online advertising companies to place their ads on the sites. In this paper we explore online social networking as a new trend of e-marketing. We first examine the online social network as a new form of web-based services, and compare social networks with other representative web-based services by using the 7C framework. We then analyze social networking from a business strategy point of view, by creating a business model for online social networking sites using Porter’s Five Forces Model. We also discuss the primary revenue models that may be used by organizations and companies providing online social networking services. |
ترجمه بخشی از متن مقاله | چکیده
در دنیای بازاریابی اینترنتی، الگوها و شیوههای نوینی از تجارت به وفور معرفی می شوند و یا در آستانه ظهور هستند. یکی از جدیدترین روش های نامبرده، وب سایت های بازاریابی اینترنتی است که خیلی از آنان نه تنها تعداد بسیار زیادی از کاربران و مراجعه کنندگان را جذب کرده اند، بلکه بسیاری از شرکت های تبلیغاتی را تشویق کرده اند تا آگهی های تبلیغاتیشان را به صورت آنلاین بر روی این سایت ها بازگذاری نمایند. در این مقاله، شبکه های اجتماعی آنلاین را به عنوان یک شیوه نوین در بازاریابی اینترنتی تشریح می کنیم. نخست شبکه اجتماعی آنلاین را به عنوان یک شکل نوینی از خدمات مبتنی بر وب مورد ارزیابی قرار می دهیم؛ و این شبکه های اجتماعی را با استفاده از چارچوب 7C ، با سایر خدماتی که مبتنی بر وب ارائه می شوند مورد مقایسه قرار می دهیم. سپس با ایجاد یک الگوی تجاری برای سایت های شبکه اجتماعی آنلاین با کمک مدل پنج نیروی پورتر ، این شبکه های اجتماعی را از دیدگاه استراتژی بازرگانی، تحلیل می کنیم. همچنین مدلهای سودآور پیشین که می توانند به وسیله سازمان ها و شرکت های فراهم کننده خدمات شبکه اجتماعی آنلاین به خدمت گرفته شوند را نیز تشریح خواهیم کرد. |
سال انتشار | 2008 |
ناشر | اشپرینگر |
مجله | مسائل پژوهشی و عملی سیستم های اطلاعات سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 12 |
تعداد صفحات ترجمه مقاله | 19 |
مناسب برای رشته | مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات |
مناسب برای گرایش | اینترنت و شبکه های گسترده، تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدیریت سیستمهای اطلاعات |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت |