دانلود مقالات 2018 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی حسابداری با ترجمهمقالات انگلیسی حسابداری خدمات عمومی با ترجمهناشر

مقاله انگلیسی انعکاس روال حسابداری فعلی با کتابهای مقدماتی حسابداری (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله کتابهای مقدماتی حسابداری چگونه روال حسابداری فعلی را منعکس می کنند؟
عنوان انگلیسی مقاله How well do our introductory accounting text books reflect current accounting practice?
نمونه مقاله انگلیسی ۱٫ Introduction

The Pathways Commission (2012, p. 11) has expressed concern that “students are exposed to technical material in a vocationfocused way that is dis-embodied from the complex real world to which students are bound.” This finding suggests that there is a gap between theory and practice in accounting education. It is of even greater concern that this finding is not just a recent phenomenon (Albrecht & Sack, 2000; American Accounting Association, 1986; Arthur Andersen et al., 1989). The Pathways Commission (2012, p. 86) further found that accountants were still perceived as “scorekeepers, monitors or bean counters.” This has in part been blamed on the current teaching resources and the need for new material that “can help students understand the basic bookkeeping elements that serve as a foundation of an accounting education while also conveying the more strategic, dynamic aspects of accounting” (The Pathways Commission, 2012, p. 88). This explanation is consistent with a suggestion that students should be introduced to the broader context of the subject at an early stage (Ferguson, Collison, Power, & Stevenson, 2006), and that failure to do so contributes to the maintenance of the status quo. As higher educational institutions still rely extensively on textbooks as instructional tools (McFall, 2005), one possible explanation for the criticisms outlined lies with the textbook. The observations above provide the motivation and objective to examine the extent to which the textbooks which have been adopted for the first preparer-focused accounting course offered by New Zealand universities have embraced the changing role of accountants and current accounting practice. As four of the five adopted textbooks are either American textbooks or authorised adaptations of American textbooks, these findings will have implications for educators and authors beyond New Zealand. This study provides a source of reflection for textbook authors, instructors and subject designers, and contributes to the debate on introductory accounting course design and the integration of technology into the introductory accounting courses.

نمونه ترجمه کامپیوتری 1 مقدمه

کمیته پیاده سازی (2012، ص 11) نگرانی خود را ابراز کرده است که “دانش آموزان در معرض مواد فنی در یک جهت حرفه ای قرار دارند که از دنیای پیچیده واقعی که دانشجویان آن را متعهد می سازند، نادیده گرفته می شوند.” این یافته نشان می دهد که شکاف وجود دارد بین تئوری و عمل در حسابداری حسابداری. این نگرانی حتی بیشتر است که این یافته نه تنها یک پدیده اخیر است (Albrecht & Sack، 2000؛ انجمن حسابداری آمریکا، 1986؛ آرتور آندرسن و همکاران، 1989). کمیته پیاده سازی (2012، ص 86) بیشتر متوجه شد که حسابداران همچنان درک شده اند که “حسابداران، مانیتورها یا شمارنده های لوبیا” هستند. این امر تا حدی بر منابع آموزشی فعلی و نیاز به مواد جدیدی که “می تواند به دانش آموزان درک کند عناصر حسابداری پایه که به عنوان پایه ای از یک حسابداری حسابداری استفاده می شود و در عین حال انتقال جنبه های استراتژیک و پویای حسابداری بیشتر “(کمیسیون راه ها، 2012، ص 88). این توضیح مطابق با پیشنهاد است که دانش آموزان باید در زمینه گسترده تر موضوع در مرحله اولیه (فرگوسن، کالیسون، برق، و استیونسون، 2006) معرفی شوند و این عدم موفقیت در حفظ وضعیت موجود کمک می کند . به عنوان مؤسسات آموزش عالی هنوز به طور گسترده در کتاب های درسی به عنوان ابزار آموزشی (McFall، 2005) تکیه می کنند، یک توضیح ممکن برای انتقادات مشخص شده در کتابچه درسی است. مشاهدات بالا، انگیزه و اهداف را برای بررسی اینکه میزان کتابهای درسی که برای اولین دوره حسابداری متمرکز تهیه شده توسط دانشگاه های نیوزلند پذیرفته شده است، در حال تغییر نقش حسابداران و عمل حسابداری فعلی را در بر می گیرد. همانطور که چهار نفر از پنج کتاب درسی به تصویب رسیدند، کتابهای درسی آمریکایی یا سازگاری مجاز از کتاب های درسی آمریکایی هستند، این یافته ها برای مربیان و نویسندگان فراتر از نیوزیلند تاثیر می گذارد. این مطالعه منبع بازتابی برای نویسندگان کتاب های درسی، مدرسان و طراحان موضوع است و به بحث در مورد دوره های حسابداری مقدماتی و ادغام تکنولوژی در دوره های مقدماتی حسابداری کمک می کند.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

سال انتشار 2018
ناشر الزویر
مجله  مجله آموزش حسابداری – Journal of Accounting Education
کلمات کلیدی  آموزش حسابداری، حسابداری مقدماتی، کتاب های حسابداری
کلمات کلیدی انگلیسی
Accounting education, Introductory accounting, Accounting textbooks
صفحات مقاله انگلیسی 9
مناسب برای رشته حسابداری
مناسب برای گرایش حسابداری خدمات عمومی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته حسابداری (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا