مقاله برنامه ریزی برای خودروهای الکتریکی (2017 IEEE)
عنوان فارسی مقاله | برنامه ریزی برای خودروهای الکتریکی با در نظر گرفتن بهینه سازی همزمان نسبت به اهداف مشتری و سیستم |
عنوان انگلیسی مقاله | Electric Vehicle Scheduling Considering Co-optimized Customer and System Objectives |
فهرست مطالب | چکیده
مقدمه الف. مدلسازی تابع هدف ب. قیود خودرو و سیستم ج. روند بهینهسازی چندگانه نتایج شبیهسازی و مشاهدات الف. تعریف حالتها: ب. بهینهسازی با دو هدف ج. بهینهسازی سهگانه نتیجهگیری منابع |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
Efficient electric vehicle (EV) scheduling is a multi-objective optimization problem with conflicting customer and system operator interests, especially during vehicle-to-grid implementations. Economic charging while minimizing battery degradation and maintaining system load profiles couple the interests of these two entities. This paper focuses on identifying the relationships between these objectives and proposes to use an augmented epsilon-constrain (AUGMECON) based technique to implement two-way and three-way multi-objective optimizations. The importance of using these objectives in peak-shaving and valley-filling for an aggregated (residential) EV fleet is discussed. The proposed solution provides a look-ahead strategy into effective EV scheduling by co-optimizing multiple objectives. To provide operational guidance to utilities and customers, an optimal solution may be selected from those represented by the Pareto fronts. |
نمونه ترجمه فارسی | چکیده
برنامهریزی کارآمد برای خودروهای الکتریکی یک مسئله بهینهسازی با چند هدف است که منافع متناقض مشتری و اپراتور سیستم را شامل میشود. مخصوصا در پیادهسازیهای خودرو به شبکه. شارژ مقرون به صرفه و همزمان با آن کمینه کردن استهلاک باتری و نیز برقرار داشتن پروفایل بار سیستم عواملی اند که این دو گروه منافع متناقض را به هم مرتبط میسازند. در این مقاله با تمرکز روی شناسایی رابطه بین این اهداف، تکنیکی مبتنی بر تحمیل اپسیلون بهبود یافته (AUGMECON) برای انجام بهینهسازیهای دوگانه و سهگانه پیشنهاد میشود. همچنین اهمیت استفاده از این اهداف در اصلاح قلهها و پرکردن درهها در مورد یک مجموعه خودروی برقی محلی مورد بحث قرار گرفتهاست. روش پیشنهاد شده یک نوع استراتژی با رویکرد نگاه به جلو برای برنامهریزی مؤثر برای خودروهای برقی با بهینهسازی همزمان نسبت به چند هدف ارائه میدهد. به منظور ارائه اصول عملی به مشتریان میتوان از یک راهحل بهینه از بین روشهای پیشنهاد شده در جبهههای Pareto استفاده کرد. توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.) |
سال انتشار | 2017 |
ناشر | آی تریپل ای |
مجله | نتایج به دست آمده در مورد انرژی پایدار – Transactions on Sustainable Energy |
کلمات کلیدی انگلیسی | AUGMECON – battery degradation – electric vehicles – multi-objective optimization – V2G |
کلمات کلیدی | AUGMECON، استهلاک باتری، خودروهای برقی، بهینهسازی با چند هدف، V2G |
صفحات مقاله انگلیسی | 10 |
صفحات ترجمه مقاله | 30 |
مناسب برای رشته | مهندسی برق |
مناسب برای گرایش | سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، مهندسی الکترونیک |
توضیحات | این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی برق (کلیک کنید) |