دانلود مقالات 2020 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت دانش با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت کسب و کار با ترجمهناشر

مقاله انگلیسی مداخلات آموزشی برای نوآوری پایدار در شرکتهای کوچک و متوسط (2020 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله مداخلات آموزشی برای نوآوری پایدار در شرکتهای کوچک و متوسط
عنوان انگلیسی مقاله Educational interventions for sustainable innovation in small and medium sized enterprises
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
نکات برجسته
خلاصه
کلید واژه ها
1. معرفی
2. بررسی ادبیات
3. روش شناسی
4. یافته ها
5. بحث
6. نتیجه گیری
بیانیه داده
سپاسگزاریها
منابع
فهرست مطالب Outline
Highlights
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Literature review
3. Methodology
4. Findings
5. Discussion
6. Conclusion
Data statement
Acknowledgements
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

تحقیقات نوآوری پایداری نشان می دهد که وقتی مدیران شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) پایداری را استراتژیک تلقی می کنند ، آنها نوآوری پایدار را انجام می دهند. به نوبه خود مداخلات آموزشی برای تقویت چنین دیدگاه هایی در بین این مدیران پیشنهاد می شود. اما در تعامل بین مربیان و مدیران ، قدرت برای چگونگی انتقال دانش و مداخلات آموزشی مورد تفسیر واقع می شود ، به ویژه هنگامی که آنها تحت هدایت دانشگاه هستند. در این مقاله به بررسی چگونگی تأثیر قدرت بازیگران در ترجمه دانش بین مربیان و مدیران SME می پردازیم. چارچوب مفهومی ترکیبی از ترجمه و تئوری وابستگی به قدرت برای مطالعه موردی یک برنامه توسعه صلاحیت به رهبری دانشگاه ارائه شده است که به مدیران شرکت های ساختمانی در سوئد ارائه می شود و کاربرد دارد. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که چطور وابستگی ها و قدرت نامتعادل در تعامل با گذشت زمان جمع می شوند و به مداخله در اهداف یادگیری برنامه می پردازند. این مطالعه با ارائه چگونگی اهداف متقابل ، مدیریت زمان و ایجاد روابط می تواند زمینه بهتری برای تعامل آموزگار-SME و پایداری SME ایجاد کند. مشارکت علمی در معرفی دیدگاه جدید در مورد مداخلات آموزشی برای SMEs و ارائه یک چارچوب مفهومی برای مطالعات آینده از آن است.

1. مقدمه

شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME) تقریباً 99٪ کل مشاغل را حداقل در اروپا تشکیل می دهند (کمیسیون اروپا (EC) ، 2012) و تأثیر کل آنها بر محیط زیست بسیار زیاد است (باتیستی و پری ، 2011 ، Revell و همکاران . ، 2010) با این حال ، وقتی نوآوری پایدار به وجود می آید ، یعنی توسعه محصولات جدید ، فرآیندها و ایده هایی که به نفع جامعه است و اثرات محیطی را کاهش می دهد (شالگگر و همکاران ، 2016) ، SME مورد تفسیر قرار می گیرند (Jansson et al.، 2017، Klewitz and Hansen ، 2014 ، رئس-رودریگز و دیگران ، 2016). هنگام مطالعه ، اهداف استراتژیک ، ظرفیتهای نوآورانه و تعهدات مدیریتی از شرکتهای کوچک و متوسط ​​به عنوان محرکهای مهم برای نوآوری پایدار تأکید می شود (Jansson et al.، 2017، Reyes-Rodríguez et al.، 2016) ، به همراه همکاری با بازیگران خارجی ، به عنوان مثال ، دانشگاه ها (کلوویتز و هانسن ، 2014 ، لوئیس و همکاران ، 2015). با این حال ، SME ها اغلب به عنوان عقب مانده توصیف شده اند (پارکر و همکاران ، 2009) که فاقد درک پتانسیل استراتژیک پایداری هستند (باتیستی و پری ، 2011 ، هیلاری ، 2000 ، Revell و همکاران ، 2010) و بنابراین نیاز به آموزش دارند ( تلی ، 1999). بنابراین ، مداخلات آموزشی مختلف به SME ها انجام می شود تا اوضاع را اصلاح کند (پارکر و همکاران ، 2009).

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

Sustainability innovation research suggests that when the managers of small and medium-sized enterprises (SMEs) perceive sustainability as strategic, they undertake sustainable innovation. Educational interventions are, in turn, suggested to foster such views among these managers. But in the interaction between educators and managers, power matters for how knowledge is conveyed and educational interventions are understudied, especially when they are university-led. This article examines how actors’ power affects the translation of knowledge between educators and SME managers. A conceptual framework combining translation and power-dependency theory is introduced and applied to the case study of a University-led competence development program offered to construction company managers in Sweden. The analysis reveals how imbalanced dependencies and power within interactions accumulated over time and came to interfere with the program’s learning objectives. The study contributes practically by suggesting how mutual goals, time management, and relationship building can create a better context for educator-SME interactions and SME sustainability. The scientific contribution lies in introducing a new perspective on educational interventions for SMEs and providing a conceptual framework for future studies thereof.

1.Introduction

Small and medium-sized enterprises (SMEs) constitute roughly 99% of all businesses, at least in Europe (European Commission (EC), 2012), and their aggregate impact on the environment is immense (Battisti and Perry, 2011, Revell et al., 2010). Yet, when it comes to sustainable innovation, that is the development of new products, processes and ideas that benefit society and reduce environmental impacts (Schaltegger et al., 2016), SMEs are understudied (Jansson et al., 2017, Klewitz and Hansen, 2014, Reyes-Rodríguez et al., 2016). When studied, the strategic intentions, innovative capacities and managerial commitments of SMEs are stressed as being important drivers for sustainable innovation (Jansson et al., 2017, Reyes-Rodríguez et al., 2016), along with collaboration with external actors, e.g., Universities (Klewitz and Hansen, 2014, Lewis et al., 2015). Yet, SMEs have often been described as laggards (Parker et al., 2009), that lack understanding of the strategic potential of sustainability (Battisti and Perry, 2011, Hillary, 2000, Revell et al., 2010) and thus need education (Tilley, 1999). Different educational interventions are, therefore, directed at SMEs so as to remedy the situation (Parker et al., 2009).

سال انتشار 2020
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  Journal of Cleaner Production  /  مجله تولید تمیز
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  مداخله آموزشی
SME
نوآوری پایدار
ترجمه
قدرت
وابستگی
کلمات کلیدی انگلیسی
Educational intervention
SME
Sustainable innovation
Translation
Power
Dependency
صفحات مقاله انگلیسی 12
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا