مقاله تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا (2011 Universitypress)
عنوان فارسی مقاله | تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا |
عنوان انگلیسی مقاله | Dynamometer Tests of Brake Shoes under Wet Conditions for the High Speed Trains |
فهرست مطالب | چکیده
1- مقدمه 2- دینامومتر ترمز 3- محیط تجربی 4- آزمایشات 5- جمعبندی |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
This paper discuss comparative studies of the wheel tread brake with composite brake blocks between under conditions with dry and wet using the dynamometer tests for the high speed trains. Generally brake system of railway vehicles has a crucial role for the safety as well as riding quality of passengers. And brake dynamometers are widely used to evaluate the performance of brake systems and test the brake parts under various environments (weight, velocity, brake force, wet-dry conditions). Especially, in the process of the brake stops, the friction coefficients between under dry and wet conditions must not deviate from each other by more than 15% under the same testing conditions. Experiments on the brake dynamometer for the high speed trains are shown to illustrate the comparative studies of the tread brake of dynamometer tests between under dry and wet conditions with initial vehicle speed at 200 [km/h] and 80 [km/h] considering the 920 [mm] wheel diameter, respectively. |
نمونه ترجمه فارسی | چکیده
این مقاله مطالعات مقایسهای ترمز لبه چرخ را با بلوکهای ترمز ترکیبی تحت شرایط خشک و تر با استفاده از تستهای دینامومتر برای قطارهای سرعت بالا مورد بررسی قرار میدهد. در حالت کلی، سیستم ترمز وسایل نقلیه ریلی دارای یک نقش اساسی در ایمنی و همچنین کیفیت سفر مسافران میباشد و دینامومترهای ترمز به طور گستردهای برای ارزیابی عملکرد سیستمهای ترمز و تست بخشهای ترمز تحت شرایط محیطی متفاوت (وزن، سرعت، نیروی ترمز و شرایط خشک- تر) به کار رفتهاند. بخصوص، در فرآیند توقف با ترمز، ضرایب اصطکاک در شرایط تر و خشک نباید بیش از 15 درصد تحت شرایط تست یکسان با هم اختلاف داشته باشند. آزمایشات بر روی دینامومتر ترمز برای قطارهای سرعت بالا برای نشان دادن مطالعات مقایسهای ترمز لبه در تستهای دینامومتری بین شرایط خشک و تر با سرعت اولیه 200 و 80 کیلومتر بر ساعت و قطر چرخ 920 میلیمتر انجام شدهاند. |
سال انتشار | 2011 |
ناشر | Universitypress |
مجله | مجله بین المللی کاربردها، مهندسی و توسعه سیستم |
کلمات کلیدی | بلوکهای ترمز لبه، دینامومتر ترمز، وسیله نقلیه ریلی، ضریب اصطکاک، شرایط تر |
صفحات مقاله انگلیسی | 6 |
صفحات ترجمه مقاله | 15 |
مناسب برای رشته | مهندسی مکانیک |
مناسب برای گرایش | طراحی سیستمهای تعلیق، ترمز و فرمان، سیستم محرکه خودرو و مکانیک خودرو |
توضیحات | این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی مکانیک (کلیک کنید) |