مقاله انگلیسی ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده در محیط تجارت الکترونیک (2018 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | برآورد نقش ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده و اعتماد به خرید دوباره در محیط های تجارت الکترونیک |
عنوان انگلیسی مقاله | Assessing the effects of consumers’ product evaluations and trust on repurchase intention in e-commerce environments |
نمونه ترجمه کامپیوتری | 1. مقدمه
وب سایتهای تجارت الکترونیک نه تنها ابزارهایی برای حمایت از یک معامله تجاری هستند، بلکه همچنین کانال های شرکت ها برای تعامل و ارتباط با مصرف کنندگان خود (النتور، بنباست، و Cenfetelli، 2011). طبق گفته Gartner (2015)، انتظارات مصرف کنندگان آنلاین در سال های گذشته افزایش می یابد. این انتظارات مصرف کننده افزایش یافته پیچیدگی سیستم های آنلاین را افزایش می دهد که کسب و کارها باید کار کنند. به منظور حفظ مصرف کنندگان خود، کسب و کارهای آنلاین نیاز به تعریف استراتژی های بازبینی برای انتظارات مصرف کنندگان و اعتماد آنها را دارند. با توجه به این که زمان و تلاش بیشتری برای به دست آوردن مصرف کنندگان جدید نسبت به حفظ موجود است، برای کسب و کارهای آنلاین برای کسب و حفظ وفاداری مصرف کنندگان در بازارهای الکترونیک ضروری است (Harris and Goode، 2004؛ Hung، Cheng، & Chen، 2012 ؛ ژانگ و همکاران، 2011). تحقیقات نشان می دهد که تولید کننده وفادار در بازارهای الکترونیکی چالش برانگیز است و مهم تر از بازار های آفلاین است (Harris and Goode، 2004). ایجاد وفاداری آنلاین وابسته به ایجاد اعتماد مصرف کنندگان به فروشندگان آنلاین است (Harris and Goode، 2004). همانطور که در بازارهای سنتی، اعتماد در یک محیط تجارت الکترونیکی به دلیل توانایی آن در ارتقاء رفتار مخاطره آمیز در مورد عدم اطمینان (Fang، Qureshi، Sun، & McCole، 2014؛ McKnight، Cummings، & Chervany، 1998) . عدم اعتماد به منظور جلوگیری از خرید مشتریان از طریق اینترنت و جلوگیری از خرید آنها در طی یک معامله آنلاین (به عنوان مثال، عواد و راگوسکی، 2008)، باعث می شود که مصرف کنندگان نتوانند آنلاین را خریداری کنند. اعتماد در یک محیط تجارت الکترونیک ضروری است، زیرا مصرف کنندگان آنلاین به طور کلی بیشتر به خطرات تراکنش آسیب پذیر هستند، به ویژه هنگامی که عدم اطمینان در مورد کیفیت محصول یا کیفیت ارائه شده توسط فروشندگان آنلاین وجود دارد (Ba و Pavlou، 2002). یکی از رایج ترین روش های کاهش این خطرات، ایجاد ارزش برای افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران آنلاین است (Zeithaml، 1988). بنابراین، به عنوان تقاضای مصرف کننده از کسب و کار به طور همزمان تغییر می کند، اعتماد می تواند یک ابزار برای ایجاد درآمد و رشد درازمدت باشد. تا به امروز، مطالعه اعتماد آنلاین همراه با عوامل پذیرش تکنولوژی، مانند سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و تمایل به انجام معاملات با شرکت های آنلاین، بر ادبیات سیستم های اطلاعاتی (IS) غالب شده است. توجه خاص به شناسایی روابط میان این سازه ها (به عنوان مثال، النتور و همکاران، 2011؛ اواد و روگوسکی، 2008؛ بنلیان، تیتا و هس، 2012؛ Gefen، Karahanna، & Straub، 2003). این تلاش فهم ما را در مورد اتخاذ تجارت الکترونیک پیشرفت کرده و منجر به توافق در حال ظهور در مورد پیامدهای آن در کسب و کار شده است. نتایج مطالعات تجربی پیشین به توسعه تجارت الکترونیک کمک کرده است، زیرا صاحبان کسب و کار آنلاین یا مدیران متغیرهای پذیرش متناسب و اعتماد به عوامل موفقیت کسب و کار خود را دارند. این بدون تردید به این دلیل است که بهبود در درک پذیری فن آوری و اعتماد به بازارهای خرید آنلاین باید منجر به تمایل مصرف کنندگان برای خرید یا بازخرید محصولات از شرکت های آنلاین شود. با این حال، در اینجا این سردرگمی باقی مانده است. توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
نمونه مقاله انگلیسی |
1.Introduction E-commerce websites are not only tools to support a business transaction, but also companies’ channels to interact and communicate with their consumers (Al-Natour, Benbasat, & Cenfetelli, 2011). According to Gartner (2015), online consumers’ expectations are continuing to increase in the last past years. These heightened consumer expectations have increased the complexity of online systems that businesses need to operate. In order to retain their consumers, online businesses need to redefine strategies to meet consumers’ expectations and win their trust. Considering that it costs more time and effort to acquire new consumers than to retain existing one, it is crucial for online businesses to gain and sustain consumer loyalty in e-commerce markets (Harris and Goode, 2004; Hung, Cheng, & Chen, 2012; Zhang et al., 2011). Research indicates that generating loyal consumer in electronic markets is challenging and considered more important than in offline markets (Harris and Goode, 2004). Establishing online loyalty is dependent on generating consumers’ trust in online vendors (Harris and Goode, 2004). As in traditional markets, trust has been considered crucial in an e-commerce environment due to its ability to promote risktaking behavior in the case of uncertainty (Fang, Qureshi, Sun, & McCole, 2014; McKnight, Cummings, & Chervany, 1998). Lack of trust tends to prevent consumers from purchasing online and causes them to abandon their shopping cart during an online transaction (e.g., Awad and Ragowsky, 2008). Trust in an e-commerce environment is imperative because online consumers generally are more vulnerable to transaction risks, especially when uncertainty regarding product or service quality offered by the online sellers is present (Ba and Pavlou, 2002). One of the most frequent ways to reduce these risks is by creating value to increase trust between online sellers and buyers (Zeithaml, 1988). Thus, as consumer’s demands from business change simultaneously, trust can be a tool to create long-term revenue and growth. To date, the study of online trust along with technology adoption factors, such as perceived usefulness, perceived ease of use, and willingness to transact with online firms have dominated the information systems (IS) literature. A particular attention has been given to identifying the relationships among these constructs (e.g., Al-Natour et al., 2011; Awad and Ragowsky, 2008; Benlian, Titah, & Hess, 2012; Gefen, Karahanna, & Straub, 2003). This effort has advanced our understanding on the e-commerce adoption and has resulted in an emerging consensus as to its implications in business. The results of prior empirical studies have contributed to the development of e-commerce since online business owners or managers have tied various adoption variables and trust to their business success factors. This is no doubt due to the assumption that improvement in perceptions of technology adoption and trust in online shopping markets should lead to consumers’ willingness to purchase or repurchase products from online firms. However, it is here the confusion remains. |
سال انتشار | 2018 |
ناشر | الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct) |
مجله | نشریه بین المللی مدیریت اطلاعات – International Journal of Information Management |
نوع مقاله | ISI |
کلمات کلیدی | کیفیت دریافت شده، ارزش دریافت شده، اعتماد الکترونیک، تجارت الکترونیک، قصد بازخرید |
صفحات مقاله انگلیسی | 18 |
مناسب برای رشته | مدیریت |
مناسب برای گرایش | تجارت الکترونیک |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید) |