دانلود مقالات الزویر با ترجمهمقالات انگلیسی برق قدرت با ترجمهمقالات انگلیسی سیستم های قدرت با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی الکترونیک با ترجمهمقالات انگلیسی مهندسی برق با ترجمهناشر

مقاله بکارگیری حساسیت توان فعال برای تغییرات فرکانس و ولتاژ روی ریختن بار (2010 الزویر)

عنوان فارسی مقاله بکارگیری حساسیت توان فعال برای تغییرات فرکانس و ولتاژ روی ریختن بار
عنوان انگلیسی مقاله Application of active power sensitivity to frequency and voltage variations on load shedding
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. تکنیک های اندازه گیری فرکانس و ولتاژ

3. حساسیت توان فعال برای تغییرات فرکانس و ولتاژ

4. تست کاربرد پیشنهادی

5. نتیجه گیری

ضمیمه الف. لیست نمادها

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

The occurrence of a large disturbance in a power system can lead to a decline in the system frequency and bus voltages due to a real and reactive power deficiency or due to the formation of islands with generation–load imbalance. Load shedding is an emergency control action that can prevent a blackout in the power system by relieving the overload in some parts of the system. This paper shows that rate of change of frequency can be utilized to determine the magnitude of generation–load imbalance, while the rate of change of voltage with respect to active power can be utilized to identify the sensitive bus for load shedding. The frequency, voltages and their rate of change can be obtained by means of measurements in real-time from various devices such as digital recorders or phasor measurement units or these parameters can be estimated from the voltage data by other means such as an optimal estimation method like Kalman filtering. The rate of change of system frequency, along with the equivalent system inertia may be used to estimate the magnitude of the disturbance prior to each load shedding step. The buses with a higher rate of change of voltage may be identified as the critical ones for load shedding and load can be first shed at these buses, depending on the change in the power flow at each bus. This application is tested on the IEEE 30 bus system and the preliminary results demonstrate that it is feasible to be used in load shedding to restore system voltage and frequency.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

ظهور یک اختلال بزرگ در سیستم توان می‌تواند به کاهش در فرکانس سیستم و ولتاژهای باس بواسطه یک کمبود توان واقعی و واکنشی یا بواسطه شکل گیری جزیره‌هایی با عدم توازن تولید-بار منجر ‌شود. ریختن بار، یک اقدام کنترلی اورژانسی می‌باشد که می‌تواند از خاموشی در سیستم قدرت با رها ساختن بار اضافی در برخی بخش‌های سیستم جلوگیری کند. این مقاله، نشان می‌دهد که نرخ تغییر فرکانس، می‌تواند برای تعیین اندازه عدم توازن تولید-بار استفاده شود درحالیکه نرخ تغییر ولتاژ با ملاحظه توان فعال می‌تواند برای شناسایی باس حساس برای ریختن بار استفاده شود. فرکانس، ولتاژها و نرخ تغییر آنها را می‌توان بوسیله اندازه‌گیری‌ها در زمان واقعی از دستگاه‌های مختلف همانند ثبت کننده دیجیتال یا واحدهای اندازه‌گیری فازور بدست آورد یا این پارامترها را می‌توان از داده‌های ولتاژ با ابزارهای دیگر همانند روش تخمین بهینه مانند فیلترسازی کالمن تخمین زد. نرخ تغییر فرکانس سیستم، همراه با لختی سیستم معادل ممکن است برای تخمین اندازه اختلال قبل از هر گام ریختن بار استفاده شود. باس‌های با یک نرخ بالاتر تغییر ولتاژ را می‌توان به عنوان موارد حیاتی برای ریختن بار استفاده کرد و بار را می‌توان اول در این باس‌ها وابسته به تغییر در جریان قدرت در هر باس ریخت. این کاربرد، روی سیستم باس IEEE 30 تست می‌شود و نتایج اولیه نشان می‌دهند که استفاده شدن در ریختن بار برای ترمیم ولتاژ و فرکانس سیستم مقدور می‌باشد.

سال انتشار 2010
ناشر الزویر
مجله  تحقیقات سیستم های توان الکتریکی – Electric Power Systems Research
کلمات کلیدی  تخمین فرکانس، ریختن بار، نرخ تغییر فرکانس، نرخ تغییر ولتاژ
 صفحات مقاله انگلیسی 5
صفحات ترجمه مقاله 10
مناسب برای رشته مهندسی برق
مناسب برای گرایش برق قدرت، سیستم های قدرت و مهندسی الکترونیک
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی برق (کلیک کنید)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا