مقاله انگلیسی افشای بانکداری تلفن همراه در وب سایت های بانک(2018 امرالد)
عنوان فارسی مقاله | یک تحقیق تجربی درباره افشای بانکداری تلفن همراه در وب سایت های بانک |
عنوان انگلیسی مقاله | An empirical investigation on disclosure about mobile banking on bank websites |
فهرست مطالب | Abstract ۱ Introduction ۲ Literature review ۳ Research model and hypotheses ۴ Methodology ۵ Results ۶ Conclusions References |
نمونه مقاله انگلیسی | Abstract
Purpose – The purpose of this paper is to identify the level of disclosure about mobile banking (MB) on bank websites. Design/methodology/approach – The study sample comprises Brazilian and American banks, and the authors employed both quantitative and qualitative approaches to analyze the data. An index of 14 items was used to measure levels of disclosure. The quantitative stage involved descriptive analysis of disclosure levels, which was associated with other variables through the application of multivariate regression analysis. The qualitative stage involved a content analysis technique. Findings – The statistical analysis indicated that size and country were significant explanatory variables for the level of information disclosed on bank websites. American banks disclosed more information about MB on their websites than Brazilian banks. Originality/value – In the approach, using elements of voluntary disclosure theories, the authors expect to provide insights on how to increase MB information for potential users through a low-cost mechanism, web-based disclosure. Introduction Many technologists believe that superior technological innovations will sell themselves, that the advantages of these innovations will be widely realized by potential adopters and that they will therefore diffuse rapidly (Rogers, 1995). However, as pointed out by Rogers (1995), most innovations tend to diffuse at a disappointingly slow rate. This is the case with mobile banking (MB), which is an innovative channel of communication that allows users to access banking services through mobile devices. MB has freed users from temporal and spatial constraints, enabling them to conduct banking transactions at any time and from any place (Zhou, 2012). However, despite the convenience and flexibility that MB provides, its adoption rate has grown slower than banks expected (Shaikh and Karjaluoto, 2015; FEBRABAN, 2015). Rogers (1995, p. 8), pointed out that “more than just a beneficial innovation is necessary for its diffusion and adoption to occur.” The diffusion of an innovation depends on the dissemination of information about this innovation through communication channels (Rogers, 1995). According to Rogers (1995), the potential advantage of an innovation leads individuals to seek out information in order to learn more about it. At this point, mass media channels such as TV, newspapers and the internet are usually the most rapid and efficient means to inform potential adopters about an innovation (Rogers, 1995). In the case of MB, one strategy that many banks are adopting to inform their customers about this technology is the disclosure of information on their websites. Disclosure about MB on websites is a kind of voluntary disclosure that it is not driven by rules about the content that is published or the way in which the information is presented. It is a low-cost strategy that can contribute with a widespread rate of adoption of MB (Rogers, 1995). However, some banks are not disclosing enough information yet. Within this context, we identified a gap in studies on voluntary disclosure about MB provided on bank websites. As pointed out by Henchiri (2011, p. 155), “the study of communication through websites is of particular interest since the contents are not regulated and the company has complete discretion in this matter.” Thus, the main objective of this paper is to identify the level of disclosure about MB on the bank websites. As secondary objectives, the study aims to: identify the potential determinants of this disclosure level; and analyze and compare the information disclosed by banks of two culturally different countries. |
نمونه ترجمه کامپیوتری | چکیده
هدف – هدف این مقاله شناسایی سطح افشای درباره بانکداری تلفن همراه (MB) در وب سایت های بانک است. طراحی / روش شناسی / رویکرد – نمونه مطالعه شامل بانک های برزیل و آمریکا است و نویسندگان روش های کمی و کیفی را برای تحلیل داده ها مورد استفاده قرار می دهند. یک شاخص از 14 مورد برای اندازه گیری سطح افشا استفاده شد. مرحله کمی شامل تجزیه و تحلیل توصیفی از سطوح افشاء است که با استفاده از تحلیل رگرسیون چند متغیره با متغیرهای دیگر مرتبط بود. مرحله کیفی شامل تکنیک تحلیل محتوای است. يافته ها – تحليل آماري نشان داد كه اندازه و كشور متغيرهاي تبييني قابل توجهي براي سطح اطلاعاتي كه در وب سايت هاي بانكي ديده مي شود، هستند. بانک های آمریکایی اطلاعات بیشتری در مورد MB در وب سایت های خود را نسبت به بانک های برزیل منتشر کردند. اصالت / ارزش – در رویکرد، با استفاده از عناصر نظریه افشای داوطلبانه، نویسندگان انتظار دارند بینش درباره نحوه افزایش اطلاعات MB برای کاربران بالقوه از طریق یک مکانیزم کم هزینه، افشای وب را ارائه دهند. مقدمه بسیاری از تکنولوژیست ها بر این باورند که نوآوری های تکنولوژیک برتر به خودشان فروخته می شود که مزایای این نوآوری ها توسط متقاعد کننده های بالقوه به طور گسترده ای مورد پذیرش قرار می گیرند و بنابراین به سرعت منتشر می شوند (راجرز، 1995). با این حال، همانطور که توسط راجرز (1995) اشاره شد، بیشتر نوآوری ها به سرعت ناامید کننده ای آشکار می شوند. این مورد مربوط به بانکداری همراه (MB) است که یک کانال نوآورانه ارتباطی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق دستگاه های تلفن همراه به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند. MB کاربران را از محدودیت های زمانی و فضایی آزاد کرده و آنها را قادر به انجام معاملات بانکی در هر زمان و از هر مکان می کند (Zhou، 2012). با این حال، به رغم راحتی و انعطاف پذیری که MB ارائه می دهد، نرخ پذیرش آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است از بانک های مورد انتظار (شایخ و کارجالوتو، 2015؛ FEBRABAN، 2015). راجرز (1995، ص 8) اشاره کرد که “بیش از یک نوآوری مفید برای انتشار و تصویب آن ضروری است”. انتشار نوآوری بستگی به انتشار اطلاعات مربوط به این نوآوری از طریق کانال های ارتباطی (راجرز، 1995) با توجه به راجرز (1995)، مزیت بالقوه نوآوری، افراد را به دنبال اطلاعات می برد تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند. در این مرحله، کانال های رسانه ای جمعی مانند تلویزیون، روزنامه ها و اینترنت معمولا سریع ترین و کارآمدترین ابزار برای اطلاع دادن به پیشگامان بالقوه در مورد نوآوری هستند (راجرز، 1995). در مورد مگابایت، یک استراتژی که بسیاری از بانکها برای اطلاع دادن به مشتریان خود در مورد این تکنولوژی، افشای اطلاعات در وب سایت های خود هستند. افشای اطالعات مربوط به MB در وب سایت ها یک نوع افشای داوطلبانه است که توسط قوانین مربوط به محتوای منتشر شده و یا نحوه ارائه اطلاعات ارائه نمی شود. این یک استراتژی کم هزینه است که می تواند با سرعت گسترده ای از پذیرش MB (Rogers، 1995) کمک کند. با این حال، برخی از بانک ها هنوز اطلاعات کافی در اختیار ندارند. در این زمینه، ما شکاف در مطالعات افشای داوطلبانه در مورد MB ارائه شده در وب سایت های بانک را شناسایی کردیم. همانطور که توسط Henchiri (2011، ص 155) اشاره شده است، “مطالعه ارتباط از طریق وب سایت ها از توجه ویژه ای برخوردار است، زیرا محتویات تنظیم نشده است و شرکت دارای اختیار کامل در این زمینه است.” بنابراین، هدف اصلی این مقاله برای شناسایی سطح افشاء در مورد MB در وب سایت های بانک. به عنوان اهداف ثانویه، مطالعه هدف این است که: شناسایی عوامل بالقوه این سطح افشاء؛ و تجزیه و تحلیل و مقایسه اطلاعات منتشر شده توسط بانک های دو کشور از لحاظ فرهنگی متفاوت است. توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
سال انتشار | 2018 |
ناشر | امرالد |
مجله | بررسی اطلاعات آنلاین – Online Information Review |
کلمات کلیدی | بانکداری موبایلی، افشای داوطلبانه، برنامه های کاربردی بانکداری موبایلی، افشای وب |
کلمات کلیدی انگلیسی |
Mobile banking, Voluntary disclosure, Mobile banking Apps, Web-based disclosure |
صفحات مقاله انگلیسی | 16 |
مناسب برای رشته | اقتصاد، مدیریت |
مناسب برای گرایش | اقتصاد پول و بانکداری، بانکداری |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید) |