مقاله انگلیسی تاثیرات تراکم شبکه جاده ای بر عبور وسایل نقلیه موتوری (2020 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | تاثیرات تراکم شبکه جاده ای بر عبور وسایل نقلیه موتوری: یک مطالعه تجربی از شهرهای چین بر اساس تئوری شبکه |
عنوان انگلیسی مقاله | The impacts of road network density on motor vehicle travel: An empirical study of Chinese cities based on network theory |
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب | طرح کلی چکیده کلید واژه ها 1. معرفی 2. بررسی ادبیات 3. همبستگی بین تراکم شبکه جاده و شاخص های سفر پویا 4- همبستگی بین تراکم شبکه راه و شاخصهای مسافرتی استاتیک 5- نتیجه گیری و بحث و گفتگو سپاسگزاریها پیوست A. مواد تکمیلی داده های تحقیق منابع |
فهرست مطالب | Outline Abstract Keywords 1. Introduction 2. Literature review 3. Correlation between road network density and dynamic travel indexes 4. Correlation between road network density and static travel indexes 5. Conclusions and discussions Acknowledgements Appendix A. Supplementary material Research Data References |
نمونه ترجمه کامپیوتری | چکیده
در این مقاله به بررسی تأثیر تراکم شبکه جاده ای بر مسافرتهای وسایل نقلیه موتوری از طریق جریان ترافیک و تحلیل شبکه از شهرها در چین از سه منظر می پردازیم: مقایسه چند شهر با داده های جریان ترافیک ، مقایسه چند شهر و چند دوره ای با خصوصیات ساختاری. وقتی همبستگی بین چگالی شبکه جاده ای و مشخصات جریان ترافیک از جمله زمان سفر و سرعت 35 شهر اصلی چین را بررسی می کنیم ، هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد که ممکن است ناشی از ساختار شبکه های مختلف ، تقاضای ترافیک پویا ، برنامه کنترل ترافیک ، رفتارهای رانندگی باشد ، و غیره این به ما الهام می دهد تا ارتباط همبستگی بین تراکم شبکه جاده و شاخص های مسافرتی ایستا را کشف کنیم. سپس می توان ویژگی ساختاری شبکه های جاده را به عنوان یک ویژگی نسبتاً ثابت مورد بررسی قرار داد و تأکید تحقیق بعدی این کار می شود. نتایج تحلیل مقایسه ای سه شهر فعلی (Xiamen ، Washington D.C. ، سان خوزه) نشان می دهد که با افزایش تراکم شبکه جاده ، میانگین مسافت سفر در شهرهای مختلف با مساحت مشابه به طور قابل توجهی افزایش نمی یابد. نتایج تجزیه و تحلیل تحول شبکه جاده ای چانگچون ، چین نشان می دهد که افزایش تراکم شبکه جاده به طور کلی طول قطعه جاده و همچنین فاصله سفر را به طور کلی کوتاه می کند. این تأثیر در فاصله متوسط سفر نیز مربوط به دوره های تکامل یا حالت های شبکه های جاده ای شهری است. این یافته ها از تجربیات مهم تجربی برای برنامه ریزان و سیاستگذاران برای درک تأثیر تراکم شبکه جاده بر عملکرد حمل و نقل و طراحی شبکه های مؤثر جاده ای شهری برخوردار است. 1. مقدمه حمل و نقل یکی از مهمترین کارکردهای یک شهر است و ساختار شهری غالباً تحت تأثیر جریان حرکت و حالت ها در سطح ماده قرار می گیرد (مارشال ، 2005). از منظر ساختاری ، عملکرد عملیاتی شبکه های راه شهری به شدت وابسته به ساختار شبکه است که جریان ترافیک را در یک شبکه شکل می دهد (Wang et al.، 2018a، Wang et al.، 2018b، Wang et al.، 2018c، Duan and Lu، 2013، Xie and Levinson، 2007). اخیراً ، مفهوم برنامه ریزی “شبکه های جاده ای متراکم تر و بلوک های کوچکتر” به طور گسترده ای برای طراحی و برنامه ریزی مناطق جدید در شهرهای چین اعمال می شود (به عنوان مثال ، منطقه چنگگونگ از شهر کونمینگ و منطقه یولائی چونگ کینگ). روش سنتی برنامه ریزی ، سفر وسایل نقلیه موتوری را در اولویت قرار می دهد ، که منجر به جاده های گسترده و پراکنده شریانی ، عدم وجود جاده های شعبه و خطوط بیش از حد در شبکه های جاده ای موجود می شود. اما هنوز هم نمی تواند تقاضای ترافیک به سرعت در حال رشد ، و در نتیجه افزایش و جدی تر ازدحام ترافیک و توزیع نابرابر جریان ترافیک در شبکه راه را برآورده کند. جاده های گسترده باعث ناراحتی عابران پیاده می شود (به عنوان مثال ، افزایش فاصله و زمان برای عبور عابران در خیابان ها). بلوک های بزرگ ایجاد شده توسط شبکه های جاده ای پراکنده برای انتقال کارآمد اتوبوس و دفع وسایل نقلیه مساعد نیستند و در عین حال دشواری در مدیریت و کنترل ترافیک را افزایش می دهد. توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
نمونه مقاله انگلیسی |
Abstract This paper examines the impacts of road network density on motor vehicle travel through traffic flow and network analysis of cities in China from three perspectives: multi-city comparison with traffic flow data, multi-city and multi-period comparisons with structural characteristics. When we examine the correlation between road network density and traffic flow characteristics including the travel time and speed of 35 major cities in China, no correlation exists between them which may result from different network structures, dynamic traffic demands, traffic control plans, driving behaviors, and so on. It inspires us to explore the correlation between road network density and static travel indicators. Then structural characteristic of road networks can be treated as a fixed relatively attribute and becomes the next research emphasis of this work. Comparative analysis results of three current cities (Xiamen, Washington D.C., San Jose) indicate that the average travel distance in different cities with the similar land area will not increase significantly as road network density increases. Results of an analysis of road network evolution of Changchun, China show that the increase of road network density shortens the average road segment length as well as travel distance in general. This impact on average travel distance is also related to evolution periods or modes of urban road networks. These findings provide important empirical support for planners and policymakers to understand the impacts of road network density on transport performance and design more effective urban road networks. 1.Introduction Transportation is one of the most important functions of a city, and urban structure is often significantly affected by the motion flow and the modes at the material level (Marshall, 2005). From a structural perspective, the operational performance of urban road networks is highly dependent on the network structure that shapes the traffic flows on a network (Wang et al., 2018a, Wang et al., 2018b, Wang et al., 2018c, Duan and Lu, 2013, Xie and Levinson, 2007). Recently, the planning concept of “denser road networks and smaller blocks” is widely applied to the design and planning of new areas in Chinese cities(e.g., the Chenggong District of Kunming City and the Yuelai District of Chongqing). The traditional planning method prioritizes motor vehicle travel, which leads to wide and sparse arterial roads, the lack of branch roads and too many lanes in existing road networks. But it still cannot meet the rapidly growing traffic demand, resulting in increased and more serious traffic congestion and uneven traffic flow distribution in the road network. Wide roads will bring inconvenience to pedestrians (e.g., increasing the distance and time for pedestrians to cross streets). The large-sized blocks brought about by sparse road networks are not conducive to efficient bus transfer and vehicle detours and at the same time increases the difficulty of traffic management and control. |
سال انتشار | 2020 |
ناشر | الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct) |
مجله | Transportation Research Part A: Policy and Practice / تحقیقات حمل و نقل قسمت A: سیاست و عمل |
نوع مقاله | ISI |
کلمات کلیدی | تراکم شبکه شبکه راه شهری مسافرت وسیله نقلیه موتوری تئوری شبکه فاصله سفر |
کلمات کلیدی انگلیسی |
Network density
Urban road network
Motor vehicle travel
Network theory
Travel distance
|
صفحات مقاله انگلیسی | 13 |
مناسب برای رشته | مهندسی عمران |
مناسب برای گرایش | مهندسی راه و ترابری، برنامه ریزی حمل و نقل |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی عمران (کلیک کنید) |