مقاله انگلیسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر ارزیابی کسب و کار (2017 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | تاثیر رسانه های اجتماعی بر ارزیابی کسب و کار |
عنوان انگلیسی مقاله | Social Media Impact on Business Evaluation |
نمونه مقاله انگلیسی | ۱٫ Introduction
In the globalized world the geographical and theoretical distance holds less of an importance for the politics, trade and other parts of life1 while the interests of the citizens and the entrepreneurs depend on and are linked with the global trends. Besides the the and communication the perspective of how businesses and states organize the production, trade and capital investments, creation of new services and products and the corresponding marketing activities2 . The new economy creates conditions for such companies which organizational logistic is organized based on a network structure incorporating the new Technologies, thus facilitating coordination, control and communication3 . This is further enhanced by the increase of the internet speed and the number of users possibly leading to the majority of world’s population participation in any sort of social networks by 20254 . The entrepreneurs are paying ever more attention to the role of the social networks in order to gain as much of the economic good as possible. The newest tendencies in the internet marketing and business communication indicate that the impact of the social media continues to grow. Some parts of community actively communicate with this tool, while the others are trying to adapt themselves, while all of them are interested to organize the communication of their company in the social media in the most effective way. If before the social media marketing could be considered a non-traditional method of marketing, nowadays it is a fully fledged tool. Besides in the settings of highly competitive environment the importance of the social media in the entrepreneurship increases5 . The statistics gathered by the bureau of statistics “Eurostat” in 2015 indicate that 75% of EU entrepreneurs are using the social media for marketing purposes of their produce while the same proportion of companies have a web-page. In Latvia only 58% of companies do (in Lithuania – ۷۸%, Estonia – ۸۰%), therefore it can be assumed that social media use literacy of the Latvian companies are rather low6 . Taking into consideration that in the second half of 2016 Latvia was considered to have the 6st fastest broad-band internet connection in the world and 4th in Europe7 and that the internet service in Latvia is one of the most accessible from the price perspective (most significantly for connections with speed of 4 to 8 Mbps – by 47% cheaper than the average in Europe) 8 overall 78% of citizens are using internet daily, and 79% of internet users are shopping online. These facts indicate that the citizens of Latvia are open for further use of social media marketing. |
نمونه ترجمه کامپیوتری | 1 مقدمه
در جهان جهانی، فاصله جغرافیایی و نظری، اهمیت کمتری برای سیاست، تجارت و سایر بخشهای زندگی دارد 1، در حالی که منافع شهروندان و کارآفرینان به گرایشهای جهانی وابسته است و با آنها ارتباط دارد. علاوه بر روابط و ارتباطات، چشم انداز کسب و کار و دولت ها را در زمینه سرمایه گذاری های تولید، تجارت و سرمایه گذاری، ایجاد خدمات و محصولات جدید و فعالیت های مربوط به بازاریابی سازماندهی می کند. اقتصاد جدید شرایطی را برای شرکت هایی ایجاد می کند که لجستیک سازمانی بر مبنای ساختار شبکه ای شامل فن آوری های جدید سازماندهی شده است، بنابراین تسهیل هماهنگی، کنترل و ارتباط 3. این افزایش بیشتر با افزایش سرعت اینترنت و تعدادی از کاربران احتمالا منجر به اکثر مشارکت جمعیت جهان در هر نوع شبکه های اجتماعی تا سال 20254 خواهد شد. کارآفرینان توجه بیشتری به نقش شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن بیشترین میزان سود اقتصادی دارند. جدیدترین گرایشات در بازاریابی اینترنتی و ارتباطات تجاری نشان می دهد که تاثیر رسانه های اجتماعی همچنان رشد می کند. برخی از بخش های جامعه به طور فعال با این ابزار ارتباط برقرار می کنند، در حالیکه دیگران در تلاشند خودشان را انطباق دهند، در حالی که همه آنها علاقه مند هستند تا موثرترین راه ارتباط شرکت خود را در رسانه های اجتماعی سازماندهی کنند. اگر قبل از بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند یک روش غیر سنتی بازاریابی در نظر گرفته شود، امروزه این یک ابزار کاملا جامع است. علاوه بر این در محیط های بسیار رقابتی، اهمیت رسانه های اجتماعی در کارآفرینی افزایش می یابد 5. آمار جمع آوری شده توسط دفتر آمار “یورواستات” در سال 2015 نشان می دهد که 75 درصد از کارآفرینان اتحادیه اروپا از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند در حالی که همان نسبت شرکت ها یک صفحه وب دارند. در لتونی تنها 58 درصد از شرکت ها (در لیتوانی – 78 درصد، استونی – 80 درصد)، بنابراین می توان فرض کرد که رسانه های اجتماعی از سوادآموزی کمپانی های لتونی استفاده می کنند. با توجه به اینکه در نیمه دوم سال 2016، لتونی به عنوان سریع ترین اتصال اینترنت در سطح وسیع در جهان و چهارم در اروپا7 محسوب می شود و خدمات اینترنتی در لتونی یکی از قابل دسترس ترین ترین ها از دیدگاه قیمت ها است (بیشتر قابل توجه برای اتصالات با سرعت 4 تا 8 مگابیت در ثانیه – 47٪ ارزان تر از میانگین در اروپا) 8 به طور کلی 78٪ از شهروندان روزانه از اینترنت استفاده می کنند و 79٪ از کاربران اینترنت آنلاین خرید می کنند. این واقعیت ها نشان می دهد که شهروندان لتونی برای استفاده بیشتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی باز هستند. توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
سال انتشار | 2017 |
ناشر | الزویر |
مجله | مجله علوم کامپیوتر پروسیدیا – Procedia Computer Science |
کلمات کلیدی | تاثیر رسانه های اجتماعی، بازگشت سرمایه (ROI)، ارزیابی کسب و کار |
صفحات مقاله انگلیسی | 7 |
مناسب برای رشته | مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات |
مناسب برای گرایش | مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، بازاریابی |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی فناوری اطلاعات (کلیک کنید) |