مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها (2016 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها |
عنوان انگلیسی مقاله | E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs |
فهرست مطالب | چکیده
1- مقدمه 2-تعریف محدودیت ها 3- از کسب و کار الکترونیکی تا بازاریابی الکترونیکی 4- روش شناسی و بینش ها 5-مفاهیم، محدودیت ها و تحقیقات آتی |
بخشی از متن مقاله انگلیسی | Abstract
E-marketing is an expanding and dynamic field that needs a skilled workforce. Educational institutes across the world have responded to this demand by introducing E-marketing courses and, recently, programs. This study aims at greater shared agreement about what E-marketing encompasses through exploring around 120 business schools worldwide. In addition, a thorough analysis of the main books used in basic E-marketing or digital marketing courses was conducted to identify the main topics covered in these courses. The study concludes that E-marketing education is going through a transitional period at different levels. Implications regarding the topics and teaching of E-marketing are discussed. |
ترجمه بخشی از متن مقاله | چکیده
بازاریابی الکترونیکی، حوزه ای پویا و وسیع است که نیازمند نیروی کار توانمند و بامهارت می باشد.موسسات آموزشی در تمام دنیا با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیکی و اخیرا با برنامه هایی به این نیاز پاسخ داده اند. هدف این پژوهش که از طریق بررسی در بین 120 دانشکده کسب و کار در سرتاسرجهان به دست آمده ، در باره این است که در توافق مشترک عالی، بازاریابی الکترونیکی شامل چه چیزی می شود . علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مو شکافانه و دقیقی بر روی کتاب های اصلی استفاده شده در بازاریابی الکترونیکی مقدماتی و دوره های بازاریابی دیجیتال انجام شد تا موضوعات اصلی پوشش داده شده در این دوره ها ، مشخص شوند. نتیجه حاصل از این تحقیق نشان داد که آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال عبور از یک دوره گذار در سطوح مختلف است. مفاهیم مربوط به این موضوع و آموزش بازاریابی الکترونیکی در ادامه عنوان خواهد شد. |
سال انتشار | 2016 |
ناشر | الزویر |
مجله | مجله بین المللی آموزش مدیریت – The International Journal of Management Education |
کلمات کلیدی | آموزش بازاریابی الکترونیکی، معضل الکترونیکی، اینترنت، برنامه ها |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 7 |
تعداد صفحات ترجمه مقاله | 18 |
مناسب برای رشته | مدیریت |
مناسب برای گرایش | مدیریت بازرگانی، بازاریابی و تجارت الکترونیک |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf |
خرید ترجمه فارسی | ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت |