مقاله انگلیسی فریب دادن رسانه های اجتماعی و جنجالی شدن انتقاد سرمایه داری (2019 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله utopianism یوتیوب: فریب دادن رسانه های اجتماعی و جنجالی شدن انتقاد سرمایه داری
عنوان انگلیسی مقاله YouTube utopianism: Social media profanation and the clicktivism of capitalist critique
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
1. معرفی
2. نظریه مصرف کننده ائتلاف
3. روش
4. یافته ها
5. بحث
یادداشت مالی
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Utopian consumer theory
3. Method
4. Findings
5. Discussion
Funding note
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

Utopia یک مفهوم پیچیده و انعطاف پذیر است. این مقاله گسترش نظریه مربوط به utopia به فرهنگ مصرف کننده و رسانه های اجتماعی را گسترش می دهد. پس از شناسایی دو مکتب اصلی تحقیقات مصرف کننده اتوپیا، به نام metopianism و morpopicism، این مقاله در مورد چگونگی گفتمان های رسانه ای از utopianism به سرمایه داری چالش می کشد و آنچه این چالش ها در مورد فعالیت های مصرف کننده معاصر نشان می دهد. سایت های گفتمان اتوپیا در یوتیوب در مورد برنامه های اصلی EPCOT والت دیسنی، طرح ونوس ژاک فرسکو و چشم انداز آینده آلیسون ماسک دره سیلیکون، منابع نوتنوگرافی هستند. یافته ها ابتدا بر روی گفتمان های مختلف در مقایسه با سیستم های سیاسی و اقتصادی، اثرات محیطی، تکنولوژی و جنبه های بازتابی، بازیگری، تخیلی، احساسی و مشارکتی پیام های اتوپانیست تمرکز می کنند. بعد، یافته ها، نگرش های پرستشگر نسبت به سه کارآفرین فمینیستی و ایدئولوژیک آنها را نشان می دهد. گفتمان اوتوپي در رسانه هاي اجتماعي، کليت گرايي است، اما همچنين يک پديده اجتماعي مهم و مرتبط است که طيف اشکال مشارکت سياسي را نشان مي دهد.

1. مقدمه

از زمان تأسیس مفهومی آن در سال 1516 توسط سر توماس بیشتر، یک وکیل کاتولیک انگلیسی، فیلسوف، شهید و سنت، اودوپی، یک مفهوم است که با دوام و ماندگاری همراه است و با مقادیر زیادی از شک و تردید همراه است، اما این مفهوم شگفت آور انعطاف پذیر است. دقیقا چه چیزی در اواسط نیمه قرن بیست و هفتاد و هفتاد و هشتاد و نه سه چیز حداقل. اولا، اتوپیایی یک نوع ادبیات را توصیف می کند (Sargent، 1975) که اغلب با داستان علمی تخیلی و نوشتن سیاسی مرتبط است (ویلیامز، 1978). دوم، utopia یک مفهوم “غیرمستقیم سیستمیک” است، تصور یک “جامعه متناوب” (جیمسون، 2005، ص 36) و “بیان تمایل به شیوه ای بهتر بودن” (Levitas، 2007، p 290). سوم، utopianism به اعتقادات سیاسی و جنبش های اجتماعی با یک “اصل امید” که به معنای انگیزه ی انسان برای طولانی شدن و تصور کردن یک جهان بهتر است (Bloch، 1986؛ Sargent، 1975)، مرتبط است. با این حال، اتوپیایی ها به طور معمول به طور خلاصه به عنوان آرمان گرایی، “غیر عملی”، “ایدئولوژیک” ایده ها، مفاهیم هستند که حتی ممکن است “خطرناک و ابتکاری” باشند (Levitas، 2007، p. 297). در قلمرو سیاست، utopias اغلب با چپ، سوسیالیسم، کمونیسم و ​​توتالیتاریسم ارتباط دارد. “اصطلاحات هر دو ایدئولوژی و utopia اغلب برای deleignating موقعیت مخالفان سیاسی” (Levitas، 2007).

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

Utopia is a complex and resilient concept. This article extends theory relating utopia to consumer culture and social media. After identifying two main schools of utopian consumer research, termed metopianism and wetopianism, the article inquires how social media discourses of utopianism challenge capitalism and what these challenges suggest about contemporary consumer activism. Sites of utopian discourse on YouTube concerning Walt Disney’s original EPCOT plans, Jacque Fresco’s Venus Project, and Elon Musk’s Silicon Valley vision of the future are sources of netnographic data. The findings first focus on various discourses comparing political and economic systems, environmental effects, technology, and the reflexive, playful, imaginative, emotional, and engaged aspects of utopianist messages. Next, findings reveal worshipful attitudes towards the three charismatic utopian entrepreneurs and their visions. Utopian discourse on social media is clicktivism, but it is also an important and relevant social phenomenon that reveals the spectrum of forms of online political participation.

1.Introduction

Ever since its conceptual founding in 1516 by Sir Thomas More, an English Catholic lawyer, philosopher, martyr, and Saint, utopia has been a concept fraught with ambivalence and greeted with large doses of skepticism, and yet the concept has proven surprisingly resilient. What has utopia become in the last half century, exactly? Three things at least. First, utopian describes a form of literature (Sargent, 1975) that is often linked to science fiction and political writing (Williams, 1978). Second, utopia is a conception of “systemic otherness”, the imagining of “an alternate society” (Jameson, 2005, p. 36), and the “expression of the desire for a better way of being” (Levitas, 2007, p. 290). Third, utopianism is linked to political beliefs and social movements through a “principle of hope” underpinning the human impulse to long for and imagine a better world (Bloch, 1986; Sargent, 1975). True to its ambivalent origins, however, utopias are conventionally discussed derogatively as wishful, manipulative, “impractical”, “ideological” ideas, notions that may even be “dangerous and incipiently totalitarian” (Levitas, 2007, p. 297). In the realm of politics, utopias are frequently linked with the Left, socialism, communism, and totalitarianism. The “terminology of both ideology and utopia is frequently used to delegitimate the position of political opponents” (Levitas, 2007).

سال انتشار 2019
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  تحقیقات کسب و کار و بیزینس (Journal of Business Research)
نوع مقاله ISI
ترجمه کامپیوتری کلمات کلیدی  فعالیت
مشتری گرایی
Netnography
قدرت
رسانه های اجتماعی
utopia
کلمات کلیدی انگلیسی
Activism
Clicktivism
Netnography
Power
Social media
Utopia
صفحات مقاله انگلیسی 17
مناسب برای رشته مديريت – مهندسي صنايع – علوم اقتصادي -مهندسی کامپیوتر
مناسب برای گرایش مدیریت استراتژیک –  مدیریت عملکرد – مدیریت فناوری اطلاعات – مدیریت نوآوری و فناوری – امنیت اطلاعات
کد مقاله  rbt17
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مديريت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید