مقاله انگلیسی گنجایش مالی، نوآوری مالی و رشد فروش شرکت ها (2020 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله گنجایش مالی، نوآوری مالی و رشد فروش شرکت ها
عنوان انگلیسی مقاله Financial inclusion, financial innovation, and firms’ sales growth
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
طبقه بندی JEL
1. معرفی
2. بررسی ادبیات و پیشینه نظری
3. داده ها ، تعاریف متغیر و مشخصات مدل
4- نتایج تجربی
5- استحکام را بررسی می کند
6. نتیجه گیری
اعلان منافع رقابتی
ضمیمه.
بیانیه نویسنده
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
JEL classification
1. Introduction
2. Literature review and theoretical background
3. Data, variable definitions, and model specifications
4. Empirical results
5. Robustness checks
6. Conclusion
Declaration of competing interest
APPENDIX.
Author statement
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

در این مقاله به بررسی تأثیر شمول مالی بر رشد فروش بنگاهها در کشورهای در حال توسعه و همچنین بررسی می شود که چگونه این اثر بسته به زیر نمونه های مختلف (از جمله در هنگام بحران در مقابل عدم بحران ، آسیا در مقابل غیر آسیا) ، تولید در مقابل غیر تولید متفاوت است. و شرکتهای کوچک و متوسط در مقابل شرکتهای بزرگ و متوسط). اولین یافته ما این است که شمول مالی به بنگاهها کمک می کند تا رشد فروش خود را در مواقع عادی و در مناطق غیر آسیایی افزایش دهند. پس از استفاده از اصطلاحات تعامل بین شمول مالی و نوآوری مالی ، یافته دوم ما این است که نوآوری مالی تأثیر منفی بر نرخ رشد فروش بنگاههای شرکت کننده درگیر مالی دارد. نتایج ما بینش و پیامدهای لازم را برای سیاست گذاران و تنظیم کننده های سیاست ارائه می دهد.

1. مقدمه

ادبیات موجود بر اهمیت وثیقه و مناسبات مناسب با بانکها به عنوان عواملی که به افزایش دسترسی بنگاهها به اعتبار از موسسات مالی سنتی کمک می کند تأکید کرده است (Gopalan ، Udell و Yerramilli، 2011؛ Calcagnini، Farabullini، & Giombini، 2014؛ Naegels، D ‘Espallier، & Mori، 2020). همانطور که Donati (2016) اشاره کرد ، مشاغل کوچک و بدون دسترسی به اعتبارهای مقرون به صرفه ، کار سختی را برای گسترش و ایجاد شغل دارند. بنابراین ، ارتقاء شمول مالی ، مشاغل کوچک را که قبلاً از کانالهای مالی سنتی خارج شده بودند ، قادر به کسب اعتبار ، تولید بهره وری و افزایش رشد فروش می کند. هدف از این مقاله ، بررسی تأثیر شمول مالی بر رشد فروش بنگاهها در کشورهای در حال توسعه با بررسی دقیق نمونه های مختلف در مورد این اثر است. علاوه بر این ، ما بر این موضوع تأکید می کنیم که آیا نوآوری مالی احتمالاً رابطه بین شمول مالی و رشد فروش شرکت ها را تقویت یا تضعیف می کند.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

Abstract

This paper examines the effect of financial inclusion on firms’ sales growth in developing countries and also investigates how this effect varies depending on different subsamples (such as during a crisis versus a non-crisis, Asia versus non-Asia, manufacturing versus non-manufacturing, and small- and medium-sized firms versus large- and medium-sized firms). Our first finding is that financial inclusion helps firms increase their sales growth during normal times and in non-Asia regions. After using interaction terms between financial inclusion and financial innovation, our second finding is that financial innovation has a negative impact on the sales growth rate of firms engaging in financial inclusion. Our results provide insights and implications for policy makers and regulators.

1.Introduction

The existing literature has stressed the importance of collateral and good relations with banks as factors that help increase firms’ access to credit from traditional financial institutions (Gopalan, Udell, & Yerramilli, 2011; Calcagnini, Farabullini, & Giombini, 2014; Naegels, D’Espallier, & Mori, 2020). As Donati (2016) points out, small businesses without access to affordable credits have a hard time expanding and creating jobs. Therefore, promoting financial inclusion enables small businesses, which had previously been excluded from traditional financial channels, to obtain credit, generate productivity, and increase sales growth. The aim of this paper is thus to investigate the effect of financial inclusion on sales growth for firms in developing countries by specifically examining different subsamples on this effect. Additionally, we focus on whether financial innovation is likely to strengthen or weaken the relationship between financial inclusion and firms’ sales growth.

سال انتشار 2020
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  International Review of Economics & Finance  /  بازنگری بین المللی اقتصاد و دارایی
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  نوآوری مالی
شمول مالی
کشورهای در حال توسعه
رشد فروش شرکت
دسترسی به امور مالی
کلمات کلیدی انگلیسی
Financial innovation
Financial inclusion
Developing countries
Firm’s sales growth
Access to finance
صفحات مقاله انگلیسی 38
مناسب برای رشته حسابداری
مناسب برای گرایش حسابداری مالی
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته حسابداری (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید