مقاله انگلیسی تاثیر کارآفرینی و مدیریت دانش بر تولید پاک (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله تاثیر کارآفرینی، بازار و رویکردهای مدیریت دانش بر روی تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار
عنوان انگلیسی مقاله The Influence of Entrepreneurial, Market, Knowledge Management Orientations on Cleaner Production and the Sustainable Competitive Advantage
نمونه مقاله انگلیسی ۱٫ Introduction

The concern raise on environmental problems forces citizens and enterprises to reduce waste, encourages goods recycling, reuse and remanufacture. Thus, environmental sustainability foments the use of environmental practices in the organizations. Among the several environmental practices there is the Cleaner Production (CP), which aims at using natural resources wisely, the innovation in the organizational processes and the minimization of waste production by the enterprises, which excels for a Sustainable Competitive Advantage (SCA) in a progressive world population and, consequently, shortage of natural resources. Within this context, the countries with economy in transition are under pressure to increase the entrepreneur activities which will allow for a rapid growth, thus minimizing the impact on natural resources (Silajdžić et al., 2015). According to De Lucia et al. (2016), since 2010, the year of the 2.0 green revolution, entrepreneurship has been active and competitive in the globalized world, through sustainable initiatives innovation. Coherently, adequate initiatives are necessary to help promote creativity and orientation for entrepreneurship aiming at sustainability (Dentchev et al., 2016; De Lucia et al., 2016). CP is a new form of innovation which incorporates significant improvements to the management’s processes and methods. We highlight that the innovations have drawn near the environmental sustainability in order to minimize the economic activity impacts, whether in decreasing the residue generation, reducing the natural resources’ consumption or using alternative sources of energy, as encouraged by the enterprises with some public policy incentive (De Oliveira et al., 2016; Bryan; Lemus, 2017; Rantala et al, 2018) Determining which variables stimulate the entrepreneurial activity constitutes a hard task due to the interrelated factors, such as social, cultural (Castaño et al., 2015), environmental and economic (Severo et al., 2015), considering that each enterprise presents a unique synergy in the use of specific resources which generate sustainable innovations (Iñigo; Albareda, 2016). In this scenery, the strategic drivers, like Entrepreneurial Orientation (EO), Marketing Orientation (MO) and Knowledge Management Orientation (KM), can precede CP, which aims at the organization’s SCA, as well as the superior managerial performance in relation to the competitors.

نمونه ترجمه کامپیوتری مقدمه 

نگرانی در مورد مشکلات زیست محیطی شهروندان ؛ شرکت ها را برای کاهش ضایعات، بازسازی کالاها، استفاده مجدد و بازسازی، ترغیب می کند. بنابراین، پایداری محیط زیست، استفاده از شیوه های محیطی در سازمان ها را فرسوده می کند. در میان شیوه های مختلف محیطی، Cleaner Production (CP) وجود دارد که هدف آن استفاده عاقلانه از منابع طبیعی، نوآوری در فرایندهای سازمانی و به حداقل رساندن تولید زباله توسط شرکت ها است که برای یک مزیت رقابتی پایدار (SCA) در یک جمعیت دگرگونی جهانی و در نتیجه کمبود منابع طبیعی. در این زمینه، کشورهای دارای اقتصاد در حال انتقال تحت فشار هستند تا فعالیت های کارآفرینانه را افزایش دهند که به رشد سریع کمک می کند و به حداقل رساندن تاثیرات بر منابع طبیعی (Silajdžić et al.، 2015). با توجه به De Lucia و همکاران. (2016)، از سال 2010، سال انقلاب سبز 2.0، کارآفرینی، از طریق نوآوری های پایدار، فعال و رقابتی در جهان جهانی شده است. به طور هماهنگ، ابتکارات کافی برای کمک به خلاقیت و جهت گیری برای کارآفرینی با هدف پایداری ضروری است (Dentchev et al.، 2016؛ De Lucia et al.، 2016). CP یک شکل جدید از نوآوری است که شامل بهبود قابل ملاحظه ای در فرایندها و روش های مدیریت است. ما تأکید می کنیم که نوآوری ها در نزدیکی پایداری محیطی به منظور به حداقل رساندن اثرات فعالیت اقتصادی، چه در کاهش تولید باقی مانده، کاهش مصرف منابع طبیعی و یا استفاده از منابع جایگزین انرژی، به عنوان تشویق توسط شرکت ها با برخی از انگیزه سیاست عمومی (De Oliveira et al.، 2016، Bryan؛ Lemus، 2017؛ Rantala و همکاران، 2018) تعیین اینکه چه متغیرهای فعالیت کارآفرینی را تحریک می کند، به دلیل عوامل مرتبط با آن، مانند اجتماعی و فرهنگی، یک کار سخت است (Castaño et al.، 2015 )، محیط زیست و اقتصادی (Severo et al.، 2015)، با توجه به اینکه هر شرکت یک همکاری منحصر به فرد در استفاده از منابع خاصی دارد که نوآوری های پایدار را تولید می کند (Iñigo؛ Albareda، 2016). در این مناظر، رانندگان استراتژیک مانند روندهای کارآفرینی (EO)، رویکرد بازاریابی (MO) و رویکرد مدیریت دانش (KM) می توانند پیش از CP، که هدف آن SCA سازمان، و نیز عملکرد برتر مدیریت در رابطه با رقبا

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

سال انتشار 2018
ناشر الزویر
مجله  نشریه تولید پاک – Journal of Cleaner Production
کلمات کلیدی  تولید پاک، مزیت رقابتی پایدار، رویکردهای کارآفرینی، رویکرد بازار، رویکرد مدیریت دانش، برزیل
کلمات کلیدی انگلیسی
cleaner production, Sustainable competitive advantage, Entrepreneurial orientation, Market orientation, Knowledge management orientation, Brazil
صفحات مقاله انگلیسی 31
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت دانش، کارآفرینی، تولید و عملیات
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید