مقاله انگلیسی بررسی وفاداری مصرف کنندگان قدیمی نسبت به برند های قدیمی (2020 الزویر)
عنوان فارسی مقاله | بررسی وفاداری مصرف کنندگان قدیمی نسبت به برند های قدیمی در خرده فروشی مواد غذایی |
عنوان انگلیسی مقاله | Examining older consumers’ loyalty towards older brands in grocery retailing |
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب | طرح کلی خلاصه کلید واژه ها 1. معرفی 2. پیشینه تحقیق 3. سؤالات تحقیق 4- داده و روش 5. نتایج و بحث: مقایسه وفاداری مصرف کنندگان قدیمی در مارک های تجاری 6. نتایج و بحث: مقایسه پروفایل کاربر برای مارک های قدیمی و جدید 7. پیامدها و نتیجه گیری 8- محدودیت ها و تحقیقات آینده تصدیق ضمیمه. منابع |
فهرست مطالب | Outline Abstract Keywords 1. Introduction 2. Background to the research 3. Research questions 4. Data and method 5. Results and discussion: comparing older consumers’ loyalties across brands 6. Results and discussion: comparing user profiles for older and newer brands 7. Implications and conclusions 8. Limitations and future research Acknowledgement Appendix. References |
نمونه ترجمه کامپیوتری | چکیده
این مقاله به مقایسه رفتارهای خریداران مصرف کننده قدیمی و جوان مارک های قدیمی و جدید در خرده فروشی های مواد غذایی می پردازد. ما 88،000 خرید از 60 مارک را از شش دسته تحلیل کردیم. اقدامات وفاداری رفتاری برای گروههای مختلف سن مصرف کننده محاسبه و نسبت به تاریخ راه اندازی هر برند مقایسه شد. نتایج نشان داد که مصرف کنندگان مسن بیشتر از مارک های جدیدتر مارک های قدیمی خریداری نمی کنند. مصرف کنندگان قدیمی نیز به طور عمده برندهای قدیمی خریداری نمی کنند. بنابراین ، مارک های در هر سنی برای مصرف کنندگان در هر سنی رقابت می کنند. یافته ها حاکی از آن است که برای مارک های جدیدتر ، مصرف کنندگان قدیمی نباید به عنوان بازاری برای رشد این برند نادیده گرفته شوند. برای مارک های قدیمی ، علی رغم مزیت پیش فرض قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مصرف کنندگان قدیمی ، چنین مزیتی اگر این برندها نتوانند حضور رقابتی در بازار را حفظ کنند ، محو می شوند ، زیرا مصرف کنندگان قدیمی تر آزمایش می کنند و به مارک های جدیدتر وفادار می شوند. 1. مقدمه کاهش در میزان باروری و مرگ و میر حاکی از تغییر جمعیتی به جمعیت سالخورده جهانی است. در ایالات متحده پیش بینی شده است که تا سال 2030 جمعیت در سن 65+ سال از کودکان زیر 18 سال پیشی بگیرند و یک نفر از 5 نفر از ساکنین نیز در سن بازنشستگی خواهند بود (Bureau، 2018). در نتیجه سود بالقوه مالی حاصل از فروش به این بخش قدیمی ، توجه بازاریابان را به خود جلب کرده است. سن یکی از متغیرهای اصلی طبقه بندی برای تقسیم مصرف کنندگان است ، روشی که برای ده ها سال در بین بازاریابان متداول بوده است (کندی و همکاران ، 2013 ؛ اسمیت ، 1956). برندها کوشش کرده اند صراحتا از بازار بالغ تجدید نظر کنند ، برخی با موفقیت آشکار (مانند “خوش آمدید به زندگی پس از 50 سال” توسط SunLife UK) ، برخی دیگر کمتر از این (مثلاً کرست ذکرهای “برگزیده برای سنین 50 به علاوه” را از دندان خود حذف کردند. محصولات) توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.) |
نمونه مقاله انگلیسی |
Abstract This paper compares the buying behaviours of older and younger consumers of older and newer brands in grocery retailing. We analysed 88,000 purchases of 60 brands from six categories. Behavioural loyalty measures for different consumer age cohorts were calculated and compared relative to each brand’s launch date. Results showed older consumers do not buy older brands more often than newer brands. Older consumers also do not principally buy older brands. Therefore, brands of all ages compete for consumers of all ages. Findings indicate that for newer brands, older consumers should not be ignored as a market for growing the brand. For older brands, despite the default advantage of long-term exposure of older consumers, such advantage will fade if these brands fail to maintain a competitive presence in the market, as older consumers trial and become loyal to newer brands. 1.Introduction Declines in fertility and mortality rates underpin the demographic shift to an aging global population. In the United States, it is predicted that by 2030 the population aged 65+ years will outnumber children under 18 years, and one in five residents will be at retirement age (Bureau, 2018). The potential financial gains from selling to this older segment has consequently captured the attention of marketers. Age is one of the basic classification variables for segmenting consumers, a practice that has been common among marketers for decades (Kennedy et al., 2013; Smith, 1956). Brands have attempted to explicitly appeal to the mature market, some with apparent success (e.g., “Welcome to Life After 50” by SunLife UK), others less so (e.g., Crest removed mentions of “selected for ages 50 plus” from their dental products). |
سال انتشار | 2020 |
ناشر | الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct) |
مجله | Journal of Retailing and Consumer Services / مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده |
نوع مقاله | ISI |
کلمات کلیدی | مصرف کنندگان قدیمی انتخاب برند وفاداری به برند |
کلمات کلیدی انگلیسی |
Older consumers
Brand choice
Brand loyalty
|
صفحات مقاله انگلیسی | 7 |
مناسب برای رشته | مدیریت |
مناسب برای گرایش | بازاریابی |
توضحیات | این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید. |
دانلود مقاله انگلیسی | ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید) |
سفارش ترجمه فارسی | ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید) |
سایر مقالات این رشته | ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید) |