دانلود مقالات 2017 با ترجمهدانلود مقالات الزویر با ترجمهسالمقالات انگلیسی مدیریت با ترجمهمقالات انگلیسی مدیریت دانش با ترجمهناشر

مقاله انگلیسی تأثیر مدیریت دانش بر بهره وری سازمانی (2017 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله تأثیر مدیریت دانش بر بهره وری سازمانی: مطالعه موردی بانک کوثر ایران
عنوان انگلیسی مقاله The impact of Knowledge Management on Organizational Productivity: A Case Study on Koosar Bank of Iran
نمونه ترجمه کامپیوتری 1. مقدمه

هدف اصلی مدیریت سازمانی، اطمینان از استفاده موثر و کارآمد از منابع متنوع آن مانند کار، سرمایه، مواد، انرژی و اطلاعات در تلاش برای دستیابی به رقابت و همچنین افزایش بهره وری است. اهداف سازمان های سازمان ملل متحد به عنوان یک استثنا نیست، زیرا آنها به طور مشابه تلاش می کنند تا از طریق نوآوری های مدیریتی و انتشار سیاست ها، بهره وری بالا را حفظ کنند. در تغییر سریع تکنولوژی امروز، شرکت ها در تلاش برای حفظ مزیت رقابتی از طریق تمایز بازار با ارائه محصولات و خدمات برتر هستند. در میان روش های مختلف، مدیریت در سازمان ها تمرکز خود را بر مهارت های کارکنان، تجارب گذشته و تخصص در تلاش خود را برای پیشرفت در دستیابی به هدف خود را افزایش می دهد. علاوه بر این، بهبود ارتباطات بین کارکنان و همچنین تغییر فرهنگ سازمان به یک سهم، آنچه که شما میدانید، در سازمان های امروز بسیار مهم است. بدون شک، دانش به عنوان دارایی یکپارچه برای تولید، کنار کار، زمین و سرمایه تبدیل شده است [1]. با وجودی که برخی از اشکال سرمایه فکری قابل انتقال هستند، اطلاعات داخلی / شخصی به آسانی قابل تفسیر، دستگیری، نگهداری، انتشار و استفاده مجدد نیست. بر این اساس، دانش در لایه های ذهن کارکنان می تواند از بین برود، اگر تصمیم بگیرند که سازمان را ترک کنند [2]. پایه مدیریت دانش این است که استراتژی را خوب بدانیم که دانش درست با شکل درست در افراد مناسب قرار دارد. [3] تحقیقات کنونی نشان دهنده موفقیت سازمان ها به عنوان یک محصول جانبی عوامل موفقیت بحرانی مدیریت دانش (KM) است. در واقع، لازم به ذکر است که تأثیر دارایی های نامشهود (دانش) قابل توجه است، اگر چه آنها دشوار است که به آنها منتقل شود زیرا اغلب ناشی از برخورد با شرایط واقعی و در نتیجه تجارب واقعی کارکنان است. در دنیای رقابتی امروز، بهره وری به عنوان یک فلسفه که مبتنی بر استراتژی بهبود است، مهمترین هدف هر سازمان را تشکیل می دهد؛ بنابراین، مدیریت دانش وعده ایجاد ساختار مناسب و زیرساخت فن آوری لازم را در سازمان و قرار دادن انسان مبتنی بر. اختراع تکنیک های جدید آموزش و روش های برای آموزش نیروی انسانی برای کنترل هزینه ها، بهبود کیفیت و رضایت مشتری، فرآیندهای مدیریت ضروری است. با توجه به این که فن آوری های مختلف و تکنیک های استفاده شده در مدیریت دانش، اثرات متفاوتی را در فرآیندهای جداگانه و همچنین بهبود شاخص های متنوع در کارآیی سازمانی نشان می دهند، بنابراين، شرکت های امروز نیازمند اطلاعات و ارتباطات بیشتر جهت کاهش هزینه ها هستند کمبود منابع فعلی، کوتاه کردن زمان تحویل، افزایش کیفیت و بهبود بهره وری.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی

1.Introduction

Organizational management main objective is to ensure effective and efficient use of its diverse resources such as labor, capital, materials, energy and information in their quest to achieve competitiveness as well as to increase productivity. Iran’s organizations objectives are not an exception as they similarly strive to maintain high productivity through management innovations and dissemination of policies. In today’s rapid technological change, companies are in constant struggle to maintain competitive advantage through market differentiation by providing superior products and services. Among various methods, the management in organizations is increasing their focus on employees’ know-how, past experiences and expertise in their quest to excel in achieving their goal. Additionally, improving the communication among employees as well as changing the organization’s culture to a share-what-you– know is integral in todays’ organizations. Without any doubt, Knowledge has become an integral asset for production, next to labor, land and capital [1]. Even though some forms of intellectual capital are transferable, internal/personal knowledge is not easily articulated, captured, retained, disseminated and reused. Accordingly, the knowledge anchored in employees’ minds can get lost if they decide to leave the organization [2]. The basis of Knowledge management is to fine strategy that the right knowledge with the right shape put in the right people. [3] Current research demonstrates organizational success as a by-product of the critical success factors of implementing Knowledge management (KM). Indeed, it should be noted that the impact of intangible (knowledge) assets is significant although they are difficult to be conveyed as they are mostly arising from encountering real situations and as a result through real experiences of employees. In today’s competitive world, productivity as a philosophy which is based on improvement strategy forms the most important goal of any organization; therefore, knowledge management promises to create the proper structure and the necessary technological infrastructure in organization and human-driven placement. Inventing new training techniques and methods for teaching manpower to control costs, improve quality and customer satisfaction, is an essential management processes. Owing to the fact that different information technologies and techniques applied in the function of knowledge management reflect various effects in separate processes as well as improving diverse indicators in the organizational efficiency, hence, today’s enterprises require more information and communication in order to reduce costs given the scarcity of current resources, to shorten delivery time, to increase quality and improve productivity.

سال انتشار 2017
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  چهارمین کنفرانس بین المللی سیستم های اطلاعاتی – ۴th Information Systems International Conference
نوع مقاله ISI
کلمات کلیدی  مدیریت دانش، بهره وری، فرهنگ دانش، دانش ضمنی و صریح
صفحات مقاله انگلیسی 11
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت دانش
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا