مقاله چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارایه یک چارچوب (2016 Aisnet)

عنوان فارسی مقاله چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارایه یک چارچوب
عنوان انگلیسی مقاله What Determines The Quality Of Egovernment Services In The Uae? Presenting A Framework
فهرست مطالب چکیده

1- مقدمه

2- مرور منابع

2-1 کیفیت خدمات الکترونیک

2-1-1 کیفیت خدمات الکترونیک در بخش عمومی( دولت الکترونیک)

3- مدل مفهومی

4- روش شناسی

5- نتیجه گیری

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

The rapid and increasingly universal acceptance of online transactions has resulted in governments providing an increasingly wide range of online services to the general public. The successful experience of launching e-government portals and services, including transactional ones, in the industrialised countries has led to the United Arab Emirates (UAE) to adopt similar such models for a wide array of public service entities. Although there is now a considerable literature on the various aspects of the efficiency, effectiveness and customer satisfaction with regard to e-government services, the majority of the associated analytical frameworks and models were not designed within the sociocultural context of the Arabian Gulf and its business environment. The purpose of this study is therefore to identify and present a framework on the quality determinants of the e-services which are currently provided by the UAE’s Ministry of Interior (MOI) to the public. As these services are already in place, it will focus in particular on a theoretical model and the mechanisms by which these services can be adapted and enhanced.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

پذیرش سریع و روز افزون تراکنش ها و معاملات آنلاین در مقیاس جهانی منجر به این مسئله شده است تا دولت ها طیف وسیعی ازخدمات آنلاین را به مردم ارایه کنند. تجربه موفق راه اندازی سرویس ها و درگاه های دولت الکترونیک از جمله درگاه ها و سرویس های تراکنش در کشور های صنعتی موجب شده است تا امارات متحده از مدل های مشابه برای طیف وسیعی از نهاد های خدمات عمومی، الگوبرداری کند. اگرچه در حال حاضر منابع و مطالعات متعددی در زمینه ابعاد مختلف کارایی، اثر بخشی و رضایت مشتری با توجه به خدمات دولت الکترونیک وجود دارد، اکثریت چارچوب های تحلیلی و مدل های تحلیلی در چارچوب شرایط اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس و محیط کسب و کار آن طراحی نمی شود. هدف این مطالعه، شناسایی و ارایه چارچوبی در زمینه عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک است که امروزه توسط وزارت امور داخله امارات ارایه میشود. از آن جا که این خدمات به طور مداوم ارایه می شوند، تاکید اصلی بر مدل نظری و مکانیسم هایی است که از طریق آن این خدمات را می توان پذیرش کرده و بهبود بخشید.

سال انتشار 2016
ناشر Aisnet
مجله   انجمن سیستم های اطلاعاتی – Association for Information Systems
کلمات کلیدی  کیفیت خدمات دولت الکترونیک، خدمات الکترونیک، چارچوب
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 8
تعداد صفحات ترجمه مقاله 9
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت بازرگانی، مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید