مقاله درک روند پژوهش های بازاریابی و مسیرهای آینده آن (2018 امرالد)

 

 

عنوان فارسی مقاله درک روند پژوهش های بازاریابی و مسیرهای آینده آن: تحلیل استنادی
عنوان انگلیسی مقاله Understanding the trends of marketing research and its future directions: a citation analysis
فهرست مطالب چکیده

مقدمه

سابقه تحلیل استنادی

روش شناسی

جمع آوری داده ها

رویکردی برای تحلیل داده ها

نتایج و یافته ها

نتیجه گیری، محدودیت ها و مسیرهای مربوط به پژوهش های آینده

منابع

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to understand the scholarly contributions to the field of marketing by analyzing top ten journals of marketing.

Design/methodology/approach – The marketing journals were selected using SciMago marketing journal list, and SCOPUS database was used to identify the publications of the journals. A total of 9,190 articles were analyzed having 562,322 citation references. Methodologies like Wordle and Gephi were used to understand the most researched keywords and co-citation analysis among top five researchers. This paper also captured the information on most cited article along with author, most published author, most publishing country, most publishing university, the year with maximum publications and most used keywords.

Findings – The analysis indicates that “Kumar, V.” is most published author, that is, 68 publications, the most cited article is “On the evaluation of structural equation models” by Bagozzi and Yi (1988) with 6989 citations. The USA contributed the highest 6,720 publications, while University of Pennsylvania, Wharton School topped the list with 235 articles. In 2009, highest publication work was done by publishing 382 articles. “Game theory”, “Pricing” and “Advertising” are most used keywords which have been discussed in the literature.

Research limitations/implications – This analysis will help researchers in understanding the growth in the field of the marketing in recent years and possible direction it could take in future. However, this paper considered only top ten marketing journals as listed in SciMago marketing journal list; therefore, future researchers may incorporate more research journals to get a clearer picture of the field of marketing.

Originality/value – This paper is one of the first attempts in recent time to understand the research work in the field of marketing considering top ten journals.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

هدف: هدف این مقاله درک سهم علمی رشته بازاریابی با استفاده از تحلیل ده مجله برتر بازاریابی است.

طرح/روش/رویکرد: مجله های بازاریابی با استفاده از فهرست مجله بازاریابی SciMago انتخاب شدند و پایگاه دادۀ اسکاپوس برای تشخیص نشریات مجله استفاده شد. مجموعاً 9190 مقاله تحلیل شده که دارای 562322 ارجاع استنادی بودند. روش هایی مانند وردل و گفی برای دانستن کلیدواژه هایی که بیشتر از همه جستجو شده و تحلیل بدون استناد میان پنج محقق برتر استفاده شدند. این مقاله اطلاعاتی را در مورد مقالات پر تکرار همراه با نویسنده، بیشترین نویسندگان منتشرشده، بیشترین کشور منتشرشده، بیشتر دانشگاه منتشرشده، سال با حداکثر نشریات چاپ شده و بیشتر کلیدواژه‌های به کاررفته را در بر دارد.

یافته ها: این تحلیل نشان می دهد که کومار، و. نویسنده ای است که بیشتر اثر ناشر را دارد، چیزی حدود 68 اثر، بیشترین مقاله استنادی “ارزیابی مدل های معادلات ساختاری” اثر باگوزی و یی (1988) است که حدود 6989 بار نقل شه است. ایالات متحده بالاترین میزان نشریات را به میزان 6720 دارد، درحالی که دانشگاه پنسیلوانیا، دانشکده وارتون بالاترین میزان مقالات را به میزان 235 داشت. نظریه بازی، قیمت گذاری و تبلیغات بیشترین کلیدواژه های استفاده شده هستند که در آثار پیشین مورد بحث قرار گرفته اند.

ملاحظات/محدودیت های پژوهش: این تحلیل به محققان در درک میزان رشد رشته بازاریابی در سال های اخیر و مسیر احتمالی آن در آینده کمک می کند. بااین‌حال، این مقاله تنها ده مجله برتر بازاریابی را در فهرست مجله بازاریابی SciMago در نظر گرفت؛ بنابراین، محققان آینده ممکن است پژوهش های بیشتری را انجام دهند تا تصویری واضح تر از رشته بازاریابی ارائه کنند.

اصالت/ارزش: این مقاله یکی از نخستین تلاش های اخیر برای درک کارهای پژوهشی مربوط به رشته بازاریابی با توجه به ده مجله برتر است.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2018
ناشر امرالد
مجله  خط پایین – The Bottom Line
کلمات کلیدی انگلیسی  Marketing – Citation analysis – Bibliometrics – SciMago – SCOPUS – Wordle
کلمات کلیدی   بازاریابی، تحلیل استنادی ، کتاب شناختی، SciMagio، اسکاپوس، وردل
 صفحات مقاله انگلیسی 18
صفحات ترجمه مقاله 22
مناسب برای رشته مدیریت 
مناسب برای گرایش بازاریابی و مدیریت کسب و کار
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید