مقاله شناخت قدرت تاثیر رهبران عقیده در شبکه های تجارت الکترونیک (2018 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله شناخت قدرت تاثیر رهبران عقیده در شبکه های تجارت الکترونیک: یک چشم انداز از نظریه پویایی عقیده
عنوان انگلیسی مقاله Understanding influence power of opinion leaders in e-commerce networks: An opinion dynamics theory perspective
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. پیش‌زمینه

2.1. پویایی عقیده با اطمینان محدود

2.2. توپولوژی شبکه اجتماعی

3. مدل‌سازی تأثیر قدرت رهبران عقیده

3.1. یک مثال انگیزشی

3.2. پویایی عقیده مبتنی بر اطمینان محدود

4. نتایج شبیه‌سازی و آنالیز کمّی

4.1. آماده‌سازی داده‌ها

4.2 نتایج شبیه‌سازی و آنالیز کمّی

4.3.سطوح اطمینان طرفداران عقیده

4.4 . میزان اعتماد نسبت به رهبران عقیده

4.5 درس‌های آموخته شده

5. نتیجه‌گیری

منابع

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

In this paper, from the perspective of opinion dynamics theory, we investigate the interaction mechanism of a group of autonomous agents in an e-commerce community (or social network), and the influence power of opinion leaders during the formation of group opinion. According to the opinion’s update manner and influence, this paper divides social agents within a social network into two subgroups: opinion leaders and opinion followers. Then, we establish a new bounded confidence-based dynamic model for opinion leaders and followers to simulate the opinion evolution of the group of agents. Through numerical simulations, we further investigate the evolution mechanism of group opinion, and the relationship between the influence power of opinion leaders and three factors: the proportion of the opinion leader subgroups, the confidence levels of opinion followers, and the degrees of trust toward opinion leaders. The simulation results show that, in order to maximize the influence power in e-commerce, enhancing opinion leaders’ credibility is crucial.

نمونه ترجمه فارسی چکیده

در این مقاله، ما به بررسی مکانیسم تعامل یک گروه از عوامل مستقل در جامعه تجارت الکترونیک (یا شبکه اجتماعی) و قدرت تأثیر رهبران عقیده در طی تشکیل عقیده گروهی، از دیدگاه نظریه پویایی عقیده می‌پردازیم. این مقاله با توجه به تأثیر و شیوه تجدید عقاید، عوامل اجتماعی موجود در یک شبکه اجتماعی را به دو زیرگروه تقسیم می‌کند: رهبران عقیده و طرفداران عقیده. سپس، ما یک مدل جدید و پویای مبتنی بر اعتماد محدود را برای رهبران و طرفداران عقیده ایجاد می‌کنیم تا تکامل عقیده را در گروهی از عوامل شبیه‌سازی کنیم. ما از طریق شبیه‌سازی عددی، به بررسی مکانیسم تکاملی عقیده گروهی، و رابطه بین قدرت نفوذ رهبران عقیده و سه عامل می‌پردازیم. نسبت زیرگروه‌های رهبر عقیده، سطوح اعتماد طرفداران عقیده و درجات اعتماد نسبت به رهبران عقیده. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهند که به منظور به حداکثر رسانی قدرت نفوذ در تجارت الکترونیک، افزایش اعتبار رهبران عقیده امری ضروری است.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2018
ناشر الزویر
مجله  علوم اطلاعات – Information Sciences
کلمات کلیدی انگلیسی E-commerce network – Opinion dynamics – Bounded confidence rule – Opinion leader subgroup – Herd behavior
کلمات کلیدی  شبکه تجارت الکترونیک، پویایی عقیده، قانون اطمینان محدود، زیرگروه رهبر عقیده، رفتار توده‌ای
 صفحات مقاله انگلیسی 17
صفحات ترجمه مقاله 30
مناسب برای رشته مدیریت _ مهندسی فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات،مدیریت بازرگانی، اینترنت و شبکه های گسترده و مدیریت کسب و کار
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید