مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M: مرور ادبیات نگاشتی (2018 الزویر)

عنوان فارسی مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M: مرور ادبیات نگاشتی
عنوان انگلیسی مقاله Social media metrics and analytics in marketing – S3M: A mapping literature review
فهرست مطالب چکیده

1. مقدمه

2. روش شناسی تحقیق

3. طبقه بندی ادبیات

3.1 روش شناسی تحقیق

3.2 نوع تجزیه و تحلیل

3.3. زمینه مطالعه

3.4 اهداف بازاریابی

انواع/پلتفرم های رسانه های اجتماعی و چارچوب پیشنهادشده

4. مسیرهای تحقیق آینده و محدودیت ها

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

The purpose of this study is to present a mapping literature review and a classification for research articles regarding social media metrics and analytics in marketing. The review covers 52 articles from peer review journals and international conferences, from 2010 to 2016. These 52 articles are classified in 5 distinct categories based on their: methodology of research, type of analysis, field of study, marketing objectives and social media type/platform used. The findings of the study reveal which is the most used subcategory for each classification, trends and tendencies. This review provides a base classification for researchers and an editable and continuously augmenting typology for further research in the area.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

هدف این مطالعه ارائه یک مرور ادبیات نگاشتی و طبقه بندی‌ای برای مقالات پژوهشی در مورد سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی است. این مرور 52 مقاله از مجلات داوری شده و کنفرانس های بین المللی را از 2010 تا 2016 پوشش می دهد. این 52 مقاله در 5 دسته متمایز بر مبنای: روش شناسی تحقیق، نوع تحلیل، رشته مطالعه، اهداف بازاریابی و نوع/ پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد استفاده آنها طبقه بندی شده اند. یافته های این مطالعه آشکار می کند که از کدام زیردسته در هر طبقه بندی، روند و گرایش بیشترین استفاده شده است. این مرور طبقه بندی بنیادینی برای محققان و نوع شناسی قابل ویرایش و به طور پیوسته د حال تکمیلی برای تحقیق بیشتر در این حوزه فراهم می کند.

سال انتشار 2018
ناشر الزویر
مجله   مجله بین المللی مدیریت اطلاعات – International Journal of Information Management
کلمات کلیدی   رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، بازاریابی، بررسی ادبیات، چارچوب
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 7
تعداد صفحات ترجمه مقاله 20
مناسب برای رشته  مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

 

دیدگاهتان را بنویسید