مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی (2017 الزویر )

عنوان فارسی مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی
عنوان انگلیسی مقاله Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness
فهرست مطالب چکیده

1. معرفی

2. پیش زمینه نظری

3. مرور مطالعاتی

4. روش شناسی تحقیق

5. تفسیر و تجزیه و تحلیل

6. بحث و نتیجه گیری

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

In the present era of electronic revolution when the social media has become the means and end of all communication, democracies are wondering if social media can be a valid indicator to predict elections outcome. With the increase in popularity and growth in the use of social media, the present study aims at examining whether the use of social media (Twitter) had an effect on the 2014 General elections outcome. For this research, a total of 8,877,275 social media buzz for 100 days from January 01, 2014 to April 09, 2014 of 12 Indian political parties has been considered. The result indicates that social media buzz has a positive and significant impact on the outcome of General elections 2014.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

در انقلاب الکترونیکی عصر معاصر زمانی که رسانه های اجتماعی به ابزار ارتباطی تبدیل شده اند، دموکراسی ها در حیرت هستند که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند یک شاخص معتبر برای پیش بینی نتایج انتخابات باشند. با افزایش جمعیت و رشد استفاده از رسانه های اجتماعی، این مطالعه بر آن شد تا تاثیر استفاده از رسانه اجتماعی (توییتر) بر نتایج انتخابات سراسری هند در سال 2014 را ارزیابی کند. در این تحقیقات، به طور کل 887725 اخبار رسانه های اجتماعی در عرض 100 روز از تاریخ 1 ژانویه سال 2014 تا 9 آوریل سال 2014 از 12 حزب سیاسی هندی در توییتر منتشر شد. نتایج نشان داد که اخبار رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت و قابل ملاحضه ای بر نتیجه انتخابات سراسری سال 2014 دارد.

سال انتشار 2017
ناشر الزویر
مجله  بررسی مدیریت حوزه اقیانوسیه آسیا – Asia Pacific Management Review
کلمات کلیدی  اخبار رسانه های اجتماعی، کمپین انتخاباتی، سیاستمداران هندی، توییتر
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 6
تعداد صفحات ترجمه مقاله 12
مناسب برای رشته مدیریت، علوم سیاسی و مهندسی فناوری اطلاعات
مناسب برای گرایش بازاریابی، اینترنت و شبکه های گسترده
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مهندسی فناوری اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید