مقاله روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری (2014 الزویر)

عنوان فارسی مقاله روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری
عنوان انگلیسی مقاله Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty
فهرست مطالب چکیده

1- مقدمه

2- تشریحات

3- نتیجه گیری ها

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

Under modern market conditions, customer engagement into value creation is acknowledged as a factor that makes it possible for companies to survive the competition. The aim of this article is to reveal the relations between customer engagement into value creation and customer loyalty. Considering the fragmentary nature of studies performed in the field, based on the results of literature analysis, a conceptual model of relations between customer engagement into value creation and loyalty is constructed. Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty are analysed in an integrated manner, i.e. through direct and indirect links between the two constructs.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

مشارکت مشتری در ایجاد ارزش تحت شرایط بازار نوین، به عنوان عاملی شناخته شده است که شرکت ها را مقدور می سازد در رقابت پابرجا بمانند. هدف این مقاله نشان دادن روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری است. با توجه به ماهیت نامنسجم مطالعات انجام شده در این زمینه بر مبنای نتایج تحلیل ادبیات، مدل مفهومی روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری ساختاربندی می گردد. روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری به شیوه یکپارچه یعنی از طریق روابط مستقیم و غیرمستقیم بین دو ساختار تحلیل می گردد.

سال انتشار 2014
ناشر الزویر
مجله  نوزدهمین کنفرانس علمی بین المللی- اقتصاد و مدیریت – 19th International Scientific Conference- Economics and Management
کلمات کلیدی   ایجاد ارزش، تولید مشترک، مشارکت، ارزش مشتری، وفاداری مشتری
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 6
تعداد صفحات ترجمه مقاله 9
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت منابع انسانی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید