مقاله بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان (2015 الزویر)

عنوان فارسی مقاله بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان
عنوان انگلیسی مقاله Marketing And Media Communications Targeted To Children As Consumers
فهرست مطالب چکیده

مقدمه

بازاریابی و ارتباطات رسانه ای و کودک مصرف کننده

تبلیغات

ارتقا فروش

روابط عمومی

بازاریابی مستقیم

اجتماعی شدن مصرف کننده توسط کودکان

نتیجه گیری

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

Marketing and media communication targeted to children as consumers is recently a topic of discussion in order to increase children consumer protection. Considering that children and youth spend a lot of time in media environment (Multi-tasking process), it is important to map the environment, including both the traditional marketing communication ways (TV, radio, DVD, video-games) and the new methods that are increasingly being preferred by children and youth (e.g. product placement, viral marketing, guerilla marketing, internet and social network environment, interactive games and quizzes, commercial website entertainment). Children are referred to as primary target group in the given communication, that is, the advertised products are addressed to they, as well as secondary target group, that is, the products are addressed to other members of the family, but the message focuses upon children as they significantly influence the shopping process in the family. This marketing communication mix, which consists of advertising, sales promotion, personal selling, public relations, uses both traditional as well as new tools and techniques which target the children’s segment. In this paper, we focus on the traditional marketing techniques applied by the media environment (e.g. repetition, celebrity endorsements, and premiums) as well as new techniques emphasizing their application in educational practice.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

ارتباطات و بازاریابی رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان، اخیرا به موضوع بحث در راستای افزایش حمایت از مصرف کنندگان کودک تبدیل شده است. باید در نظر داشت که کودکان و نوجوانان وقت زیادی را در محیط رسانه صرف می کنند ( فرآیند چند وظیفه ای) دانستن نقشه محیط بسیار مهم است و این می تواند شامل شیوه های ارتباطات بازاریابی سنتی نیز باشد ( رادیو ، تلویزیون ، دی وی دی ، بازی ویدئویی ) و همچنین شامل روش هایی باشد که به صورت فزاینده ای بوسیله کودکان و نوجوانان ترجیح داده می شود ( به عنوان مثال قراردادن محصول ، بازاریابی ویروسی ، شبکه های اجتماعی و اینترنت ، بازی های تعاملی و آزمون ها ، وب سایت های تجاری و سرگرمی های دیگر). کودکان به عنوان گروه های هدف اولیه در ارتباطات مطرح هستند. و محصولات تبلیغی نیز بیشتر آنها را مورد خطاب قرار می دهد. کودکان گروه های هدف ثانویه نیز در نظر گرفته می شوند برای اینکه محصولات اعضای دیگر خانواده را نیز خطاب قرار می دهد اما پیام اصلی بر کودکان به عنوان افراد تاثیر گذار بر فرآیند خرید در یک خانواده متمرکز است. این ترکیب ارتباطات بازاریابی، شامل تبلیغات ، ارتقا فروش ، فروش شخصی ، روابط عمومی ، استفاده از ابزار جدید و همچنین ابزار سنتی ، و همچنین تکنیک هایی است که کودکان را پوشش می دهد. در این مقاله، ما بر تکنیک های بازاریابی سنتی اعمال شده بوسیله محیط رسانه ( به عنوان مثال ، پرمیوم ها ، تاییدیه مشهور و مکررات) و همچنین تکنیک های جدید و کاربرد آنها در شیوه آموزشی متمرکز هستیم.

سال انتشار 2015
ناشر الزویر
مجله  علوم اجتماعی و رفتاری – Social and Behavioral Sciences
کلمات کلیدی  کودکان، بازاریابی و ارتباطات رسانه ای، تبلیغات مصرف گرایی، اجتماعی شدن مصرف کننده
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 6
تعداد صفحات ترجمه مقاله 8
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید