مقاله تجزیه و تحلیل بازاریابی: از عمل به آکادمیک (2017 اشپرینگر)

عنوان فارسی مقاله تجزیه و تحلیل بازاریابی: از عمل به آکادمیک
عنوان انگلیسی مقاله Marketing analytics: from practice to academia
بخشی از متن مقاله انگلیسی We consider business analytics an interdisciplinary and inclusive area of study which aims to be insightful and ultimately enable timely and influential firm-driven campaigns (Krishen and Petrescu 2017). The Journal of Marketing Analytics welcomes contributions from multiple disciplines of scholarly discourse as well as timely practitioner insights and ideas. We take this opportunity to underline the evolution and the importance of marketing analytics for the business world.
ترجمه بخشی از متن مقاله

ما تجزیه و تحلیل کسب و کار را یک علم بین رشته ای جامع در نظر گرفته ایم که هدف آن روشنگری و در نهایت ایجاد کمپین های مداوم و با نفوذ در شرکت است. (Krishen and Petrescu 2017) . مجله تجزیه و تحلیل بازاریابی، از مشارکت رشته های مختلف در گفتمان علمی و همچنین بینش و ایده های به موقع عملی، استقبال می کند. ما این فرصت را برای تاکید تکامل و بلوغ، و اهمیت تجزیه و تحلیل بازاریابی برای دنیای تجاری، قایل هستیم.

سال انتشار 2017
ناشر اشپرینگر
مجله  مجله تحلیل بازار – journal market analysis
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 2
تعداد صفحات ترجمه مقاله 3
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش بازاریابی
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید