مقاله مدیریت برند داخلی: معرفی بحث ویژه و راهنمایی برای تحقیقات آینده (2018 اشپرینگر)

عنوان فارسی مقاله مدیریت برند داخلی: معرفی بحث ویژه و راهنمایی برای تحقیقات آینده
عنوان انگلیسی مقاله Internal brand management: introduction to the special issue and directions for future research
فهرست مطالب چکیده

مقدمه

روش های تحقیقات آینده

بحث ویژه درباره مدیریت برند داخلی

بخشی از متن مقاله انگلیسی Abstract

This special issue of the Journal of Brand Management has been developed in consideration of the existing gap between the relevance of and research attention to internal brand management (IBM). Despite its relevance, research dealing with brand management in the context of internal stakeholders is still limited. Therefore, we identify five directions for future research after an introduction to the topic. Future research should (1) validate the relevance of IBM, (2) increase the generalizability of IBM research findings, (3) deepen and (4) broaden the IBM framework, and (5) extend methodologies in IBM research. This special issue addresses some of the identified areas for future research by including five articles covering a variety of IBM topics. It is our hope this special issue advances IBM research and encourages researchers to start and continue engaging in research in this important area.

ترجمه بخشی از متن مقاله چکیده

این نشریه ویژه با در نظر گرفتن شکاف های مرتبط و اهمیت تحقیقات در زمینه ی مدیریت برند داخلی (IBM) ارائه و توسعه داده شده است. با وجود این ارتباط که با مدیریت برند سرو کار دارد، مدیریت برند بین ذینفعان داخلی محدود می باشد. بنابراین ما 5 روش را در مورد تحقیقات آینده بعد از معرفی موضوع، شناسایی خواهیم کرد. تحقیقات آینده باید (1) ارتباط IBM را تایید کند، (2) کلیت و عمومیت یافته های تحقیقات IBM را افزایش دهد، (3) چارچوب IBM را عمیق کند و (4) گسترش دهد و (5) روش شناسی ها را در تحقیقات IBM وسیع تر کند. این نشریه ویژه بعضی از راه های شناسایی شده برای تحقیقات آینده را با بررسی 5 عنوان مختلف IBM نشان می دهد. توسعه تحقیقات IBM یکی از انتظارات ما می باشد و محققان را تشویق می کند تا تحقیقات را در این محدوده مهم مشتاقانه شروع کنند و ادامه دهند.

سال انتشار 2018
ناشر اشپرینگر
مجله  مجله مدیریت برند – Journal of Brand Management
کلمات کلیدی   مديريت برند داخلی، كاركنان، جهت دهی تحقيق
 تعداد صفحات مقاله انگلیسی 5
تعداد صفحات ترجمه مقاله 7
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و مدیریت کسب و کار
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید