مقاله انگلیسی کشف مدیران و روند علیه انتقال اعتماد در تجارت آنلاین به آفلاین (2019 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله کشف مدیران و روند علیه انتقال اعتماد در تجارت آنلاین به آفلاین
عنوان انگلیسی مقاله Exploring the moderators and causal process of trust transfer in online-to-offline commerce
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
چکیده
کلید واژه ها
1. معرفی
2. بررسی ادبیات
3. توسعه فرضیه
4. مطالعه 1: روش شناسی
5. مطالعه 1: نتایج
6. مطالعه 2: روش شناسی
7. مطالعه 2: نتایج
8. بحث
9. محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آینده
سپاسگزاریها
ضمیمه A. مطالعات انتقال اعتماد
ضمیمه B. اقلام ابزار
منابع
فهرست مطالب Outline
Abstract
Keywords
1. Introduction
2. Literature review
3. Hypothesis development
4. Study 1: methodology
5. Study 1: results
6. Study 2: methodology
7. Study 2: results
8. Discussion
9. Limitations and future research directions
Acknowledgements
Appendix A. Trust transfer studies
Appendix B. Instrument items
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

این مطالعه با هدف بررسی شرایط مرزی انتقال اعتماد در زمینه تجارت الکترونیک آنلاین انجام شده است که در تحقیقات قبلی نادیده گرفته شده است. در مطالعه 1، اطلاعات مقطعی از 417 مصرف کننده برای بررسی مدل تحقيق جمع آوری شد. در مطالعه 2 برای تایید علیت انتقال اعتماد، داده های طولی جمع آوری و با استفاده از یک مدل پانل متقابل، تجزیه و تحلیل گردید. نتایج نشان داد که اعتماد به پلت فرم واسطه به طور مثبت بر اعتماد به جامعه کاربر تاثیر می گذارد، که بیشتر به اعتماد به فروشندگان کانونی تاثیر می گذارد. اثربخشی ادراک شده از حل اختلاف، تاثیر اعتماد به پلت فرم واسطه را بر اعتماد به بازرگان محور تقویت می کند، در حالی که اثربخشی درک شده از مکانیزم های بازخورد تاثیر اعتماد به جامعه کاربر را در اعتماد به بازرگان کانونی تقویت می کند. از دیدگاه نظری، این مطالعه بینش خود را به تئوری انتقال اعتماد با شناسایی شرایط مرزی انتقال اعتماد می دهد. از یک منظر عملی، سیستم عامل های میانجی را در مورد چگونگی مدیریت حل اختلافات و مکانیزم های بازخورد برای موفقیت در تجارت آنلاین به آفلاین، اطلاع می دهد. همچنین به معامله گران در انتخاب سیستم عامل های موثر و موثر کمک می کند تا با هم همکاری کنند.

1. مقدمه

در سال های اخیر، تجارت الکترونیک آنلاین به سرعت با توجه به توسعه فن آوری های تلفن همراه (Xu، 2017) به سرعت افزایش یافت. تجارت آنلاین به آفریده اشاره به “استفاده از کانال های آنلاین برای مدیریت فروش و رستگاری آفلاین و یا خرید آفلاین از طریق وب” (Fitzgerald، 2012). سیستم عامل های آنلاین آنلاین به محبوبیت در بسیاری از کشورها مانند productreview.com در استرالیا، openrice.com در هنگ کنگ SAR و dianping.com در چین (او، چنگ، دونگ و وانگ، 2016؛ Phang، Tan ، Sutanto، Magagna، & Lu، 2014). تجارت آنلاین overffline به عنوان فرمت B2B-business-to-consumer (B2C) مدل کسب و کار الكترونیكی می شود كه اولویت بندی محصولات خدمات حیاتی محلی مانند غذا، تناسب اندام، بلیط ها، سالن های زیبایی و اجاره اتومبیل می شود (He et al.، 2016؛ هوانگ و کیم، 2018). از آنجا که در بازار الکترونیک ظهور کرده است، این نوع خاص از تجارت الکترونیک به شدت توسط تجار بسیاری که محصولات خدماتی را ارائه می دهند، به خصوص بازرگانان کوچک که نمی توانند از طریق محدودیت های مالی به ارائه محدودیت های مالی (Xiao، Guo، & D’Ambra، 2018). در کره، سرویس های پیام رسانی فوری خدمات تلفن همراه KakaoTalk و Line سرویس های آنلاین آنلاین را در سیستم عامل های موبایل خود (Hwang & Kim، 2018) راه اندازی کرده اند. در چین، کل درآمد آنلاین تجارت آنلاین به مبلغ 999.2 میلیارد دلار در سال 2017 (حدود 153.7 میلیارد دلار)، افزایش 71.5٪ در مقایسه با سال 2016 (تحلیل بینالمللی 2018).

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

This study attempted to explore the boundary conditions of trust transfer in the online-to-offline commerce context, which is overlooked in prior research. In Study 1, cross-sectional data were collected from 417 consumers to examine the research model. In Study 2, to confirm causality of trust transfer, longitudinal data were collected and analyzed using a cross-lagged panel model. Results indicated that trust in the intermediary platform positively influences trust in the user community, which further positively influences trust in the focal merchant. Perceived effectiveness of dispute resolution strengthens the impact of trust in the intermediary platform on trust in the focal merchant, while perceived effectiveness of the feedback mechanisms strengthens the impact of trust in the user community on trust in the focal merchant. From a theoretical perspective, this study extends insights into trust transfer theory by identifying the boundary conditions of trust transfer. From a practical perspective, it informs intermediary platforms on how to manage dispute resolution and feedback mechanisms effectively to succeed in online-to-offline commerce. It also helps merchants in selecting the most effective intermediary platforms with which to cooperate.

1.Introduction

In recent years, online-to-offline commerce increased rapidly due to the development of mobile technologies (Xu, 2017). Online-to-offline commerce refers to “the use of online channels to drive offline sales and redemption, or offline purchasing propelled by the web” (Fitzgerald, 2012). Online-to-offline commerce platforms are popular across many countries, such as productreview.com in Australia, openrice.com in Hong Kong SAR, and dianping.com in China (He, Cheng, Dong, & Wang, 2016; Phang, Tan, Sutanto, Magagna, & Lu, 2014). Online-tooffline commerce is seen as an extension of the business-to-consumer (B2C) e-business model, which gives priority to localized life service products, such as catering, fitness, tickets, beauty salons, and car rentals (He et al., 2016; Hwang & Kim, 2018). Since emerging in the e-marketplace, this particular form of e-commerce has been warmly embraced by numerous merchants providing service products, especially small-sized merchants who are unable to provide multi-channel promotion because of financial restrictions (Xiao, Guo, & D’Ambra, 2018). In Korea, the dominant mobile instant message service applications of KakaoTalk and Line have launched online-to-offline services on their mobile platforms (Hwang & Kim, 2018). In China, total online-to-offline commerce revenue reached CNY 999.2 billion in 2017 (approximately USD 153.7 billon), an increase of 71.5% compared with 2016 (Analysis International, 2018).

سال انتشار 2019
ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
مجله  تحقیقات کسب و کار و بیزینس (Journal of Business Research)
نوع مقاله ISI
ترجمه کامپیوتری کلمات کلیدی  اثربخشی ادراک حل اختلاف درک شده
مدیران انتقال اعتماد
تجارت آنلاین به آفلاین
اثربخشی درک مکانیسم های بازخورد
کلمات کلیدی انگلیسی
Perceived effectiveness of dispute resolution
Moderators of trust transfer
Online-to-offline commerce
Perceived effectiveness of feedback mechanisms
صفحات مقاله انگلیسی 13
مناسب برای رشته مديريت – مهندسی صنايع – علوم اقتصادی
مناسب برای گرایش اقتصاد مالی –  توسعه اقتصادی و برنامه ریزی – تجارت الکترونیک – سیاست های تحقیق و توسعه – سیستم های اطلاعاتی پیشرفته – مدیریت اجرایی – مدیریت بازرگانی – مدیریت دانش – مدیریت درآمد – مدیریت کسب و کار – مدیریت کیفیت و بهره وری – برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها – بهینه سازی سیستم ها – مدیریت نوآوری و فناوری
کد مقاله  rbt29
توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مديريت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید