مقاله ابعاد بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک (SME) (سال 2019 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله ابعاد بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک (SME)
عنوان انگلیسی مقاله Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance
فهرست مطالب خلاصه

1. معرفی

2. ادبیات موضوعی

2.1 مفهوم بازاریابی کارآفرینی

2.2 نیاز به بازاریابی کارآفرینی

2.3 رابط بازاریابی- کارآفرینی

2.4 استراتژی های بازاریابی کارآفرینی

2.5 ابعاد کارآفرینی

2.6 بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک

3. متودولوژی

3.1. فرایند جمع آوری داده ها

2.3. نرخ پاسخ

3.3 تحلیل قابلیت اطمینان

3.4 تحلیل داده

4. یافته ها

4.1. تحلیل آماری توصیفی

4.2. همبستگی میان متغیرها

4.3. تحلیل رگرسیون

4.4 آزمون فرضیه ها

5. نتیجه گیری

5.1. محدودیت ها

5.2. مسیرهای تحقیقاتی آینده

منابع

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

When traditional marketing practices are unsuitable for small and medium enterprises, entrepreneurs have to unlearn traditional principles and replace them with new innovative thoughts and actions, such as entrepreneurial marketing (EM). This paper examines the impact of EM dimensions on small and medium-sized enterprises (SMEs) in Kosovo. Findings reveal that respondents tend to be highly opportunity focused and understand the importance of resource leveraging. While value creation is seen as a very important entrepreneurial marketing dimension, respondents are reserved with respect to taking risks; furthermore, they do not tend to be proactive, innovative nor customer oriented. Finally, the limitations of the study and the suggestions for future research are provided.

نمونه ترجمه فارسی خلاصه

هنگامی که روشهای سنتی بازاریابی برای ارائه به بنگاه های کوچک و متوسط نامناسب باشد، کارآفرینان نیازمند این می باشند که اصول سنتی را آموخته و آنها را با تفکرات و اقدامات نوآورانه ی جدید مانند بازاریابی کارآفرینی (EM) جایگزین نمایند. این مقاله تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینی در بنگاههای کوچک و متوسط (SME) را درکوزوو بررسی می کند. یافته ها حاکی از این است که پاسخ دهندگان تمایل دارند تا تمرکز زیادی بر موضوعات داشته و اهمیت استفاده از منابع را درک نمایند. در صورتی که در بازاریابی کارآفرینی، ایجاد ارزش بعنوان بعدی با اهمیت بسیار تلقی می شود، پاسخ دهندگان ازنظر ریسک پذیری محفوظ می باشند. علاوه بر این، آنها تمایلی به فعال بودن، نوآوری و مشتری مداری ندارند. در نهایت در تحقیقات آتی با محدودیت های مطالعاتی و محدودیت هایی در رابطه با پیشنهادات مواجه خواهیم شد.

توجه؛ (همانطور که در نمونه ترجمه مشاهده مینمایید، این ترجمه توسط مترجم مجرب با رشته مرتبط به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ادامه مقاله نیز به همین صورت با کیفیت عالی در فرمت ورد و pdf آماده خریداری و دانلود میباشد.)

سال انتشار 2019
ناشر الزویر
مجله   مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
کلمات کلیدی انگلیسی Entrepreneurial marketing (EM) – EM dimensions – Performance – SMEs – Kosovo
کلمات کلیدی  بازاریابی کارآفرینی (EM)، ابعاد بازاریابی کارآفرینی، کسب و کارهای کوچک، کوزوو
 صفحات مقاله انگلیسی 14
صفحات ترجمه مقاله 40
مناسب برای رشته مدیریت
مناسب برای گرایش مدیریت کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی، مدیریت عملکرد
توضیحات این مقاله ترجمه شده و فایل تایپ شده با فرمت ورد آن آماده خریداری و دانلود میباشد.
دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
خرید ترجمه فارسی ○ خرید ترجمه آماده این مقاله با فرمت ورد (کلیک کنید)
سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید