مقاله انگلیسی تاثیر سرمایه گذاری های خارجی در افزایش ارزش و عملکرد شرکت (2020 الزویر)

 

 

عنوان فارسی مقاله آیا سرمایه گذاری های خارجی ارزش شرکت و عملکرد شرکت را افزایش می دهند؟ شواهدی از ژاپن
عنوان انگلیسی مقاله Do foreign investments increase firm value and firm performance? Evidence from Japan
ترجمه کامپیوتری فهرست مطالب طرح کلی
نکات برجسته
خلاصه
طبقه بندی JEL
کلید واژه ها
1. معرفی
2. مرور مختصر ادبیات و توسعه فرضیه
3. طراحی و داده های تحقیق
4- تأثیر سرمایه گذاریهای خارجی بر ارزش شرکت و عملکرد شرکت
5- نتیجه گیری
منابع
فهرست مطالب Outline
Highlights
Abstract
JEL classification
Keywords
1. Introduction
2. Brief literature review and hypothesis development
3. Research design and data
4. The impact of foreign investments on firm value and firm performance
5. Conclusion
References
نمونه ترجمه کامپیوتری چکیده

از آنجا که شواهد تجربی در مورد تأثیر بین المللی سازی بر عملکرد شرکت هنوز ناشناخته است ، ما این سؤال را دوباره بررسی می کنیم که آیا سرمایه گذاری های خارجی باعث افزایش ارزش شرکت و عملکرد شرکت می شود. با استفاده از یک نمونه پانل از شرکتهای دارای فهرست عمومی در ژاپن طی دوره 1990-2016 ، متوجه می شویم که سرمایه گذاری های خارجی با ارزش بنگاه اقتصادی منفی است. علاوه بر این ، سرمایه گذاری های خارجی با افق های کوتاه و بلند با عملکرد شرکت ارتباط منفی دارند. علاوه بر این ، به نظر می رسد که سرمایه گذاری های خارجی رشد درآمد را کاهش می دهد اما هیچ تأثیری بر کارآیی شرکت نمی گذارد و این نشان می دهد که افزایش سرمایه گذاری های خارجی لزوماً باعث افزایش رشد درآمد یا بهره وری شرکت نمی شود.

1. مقدمه

مطالعات در مورد عواقب بین المللی شدن یک شرکت می تواند در چندین رشته تجاری مانند استراتژی ، امور مالی و تجارت بین المللی یافت شود (به عنوان مثال ، گومز و رامسوامی ، 1999 ؛ کوتاب و همکاران ، 2002 ؛ دویید و همکاران ، 2004 ؛ فاور و همکاران . ، 2004 ؛ مانی و همکاران 2007 ؛ هسو و همکاران ، 2013). یکی از سؤالهای اساسی در ادبیات این است که آیا بین المللی شدن یک شرکت عملکرد آن را تقویت یا تضعیف می کند (به عنوان مثال ، باکلی و کسون ، 1976 ؛ کوگوت و زندر ، 1993 ؛ زاهر ، 1995 ؛ هسو و همکاران ، 2013 ؛ ژو و وو ، 2014) . به طور کلی ، یافته های تجربی مشاهده شده در ادبیات مختلط است. یعنی ، مطالعات قبلی نشان می دهد که رابطه بین بین المللی یک شرکت و عملکرد آن مثبت است (به عنوان مثال ، هسو و همکاران ، 2013 ؛ د جونگ و ون هاوتن ، 2014) ، منفی (نگاه کنید به مثال ، Singla و George، 2013؛ Xiao) و همکاران ، 2013) یا مشهود نیست (به عنوان مثال ، دوکاس و لنگ ، 2003 ؛ کاست و همکاران ، 2016). در این مقاله ، این سؤال را دوباره بررسی می کنیم که آیا بین المللی سازی با ارزش و عملکرد شرکت در اقتصاد پیشرفته همراه است.

با تکیه بر مطالعات قبلی (به عنوان مثال ، Grossman and Helpman، 1989؛ Kyläheiko et al.، 2011؛ ​​Aw and Lee، 2014) ، ما استدلال می کنیم که سرمایه گذاری های خارجی یک شرکت باید منجر به (1) افزایش درآمد شود (به عنوان مثال ، به دلیل سرمایه گذاری های خارجی که به دنبال بازار هستند) ، (2) هزینه های تولید پایین تر (به عنوان مثال به دلیل سرمایه گذاری های خارجی که به دنبال کارآیی هستند) یا (3) هم درآمدهای بزرگتر و هم هزینه های تولید پایین تر. بنابراین ما باید هر دو کانال را کنترل کنیم تا آزمایش بهتری در مورد تأثیر بین المللی در عملکرد شرکت داشته باشیم. بر این اساس ، یک اثر مثبت (منفی) از سرمایه گذاری های خارجی بر ارزش شرکت قابل اطمینان است که به (1) افزایش مورد انتظار (کاهش) در درآمد و / یا (2) افزایش مورد انتظار (کاهش) در سودآوری مربوط می شود.

توجه؛ (این ترجمه توسط نرم افزار انجام شده و ویرایش نشده است و احتمال وجود اشتباه در آن وجود دارد. در صورت ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین مجرب انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه ترجمه های تخصصی و اخیر مترجمین جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، اینجا کلیک نمایید.)

نمونه مقاله انگلیسی Abstract

As empirical evidence on the impact of internationalization on firm performance remains unclear, we revisit the question of whether foreign investments enhance firm value and firm performance. Using a panel sample of publicly listed firms in Japan during the 1990–2016 period, we find that foreign investments are negatively associated with firm value. In addition, foreign investments are negatively related to firm performance at short- and long-horizons. Furthermore, foreign investments appear to reduce revenue growth but have no effect on firm efficiency, suggesting that simply increasing foreign investments does not necessarily enhance revenue growth or firm efficiency.

    1.Introduction

    Studies on consequences of a firm’s internationalization can be found in several business disciplines such as strategy, finance, and international business (see e.g., Gomes and Ramaswamy, 1999; Kotabe et al., 2002; Doidge et al., 2004; Fauver et al., 2004; Mani et al. 2007; Hsu et al., 2013). One of key questions in the literature is whether a firm’s internationalization enhances or weakens its performance (see e.g., Buckley and Casson, 1976; Kogut and Zander, 1993; Zaheer, 1995; Hsu et al., 2013; Zhou and Wu, 2014). Generally speaking, empirical findings observed in the literature are mixed; that is, prior studies show that the relationship between a firm’s internationalization and its performance is positive (see e.g., Hsu et al., 2013; de Jong and van Houten, 2014), negative (see e.g., Singla and George, 2013; Xiao et al., 2013) or not evident (see e.g., Doukas and Lang, 2003; Cosset et al., 2016). In this paper, we revisit the question of whether internationalization is associated with firm value and firm performance in an advanced economy.

    Building upon prior studies (see e.g., Grossman and Helpman, 1989; Kyläheiko et al., 2011; Aw and Lee, 2014), we argue that a firm’s foreign investments should result in (1) an increase in revenue (e.g., due to market-seeking foreign investments), (2) lower production costs (e.g., due to efficiency-seeking foreign investments) or (3) both larger revenues and lower production costs. We therefore control for both channels in order to have a better test of the effect of internationalization on firm performance. Accordingly, a positive (negative) effect of foreign investments on firm value is arguably attributable to (1) an expected increase (decrease) in revenue and/or (2) an expected increase (decrease) in profitability.

    سال انتشار 2020
    ناشر الزویر (ساینس دایرکت) (Elsevier – Science Direct)
    مجله  Research in International Business and Finance / تحقیق در امور بازرگانی و امور مالی بین المللی
    نوع مقاله ISI
    ترجمه کامپیوتری کلمات کلیدی  مقدار محکم
    عملکرد محکم
    سرمایه گذاری های خارجی
    ژاپن
    استراتژی
    کلمات کلیدی انگلیسی
    Firm value
    Firm performance
    Foreign investments
    Japan
    Strategy
    صفحات مقاله انگلیسی 19
    مناسب برای رشته مدیریت
    مناسب برای گرایش مدیریت کسب و کار، مدیریت مالی
    توضحیات این مقاله انگلیسی جدید بوده و تا کنون ترجمه نشده است. جهت ثبت سفارش ترجمه از لینکهای زیر استفاده نمایید.
    دانلود مقاله انگلیسی ○ دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf (کلیک کنید)
    سفارش ترجمه فارسی ○ سفارش انجام ترجمه و تایپ این مقاله (کلیک کنید)
    سایر مقالات این رشته ○ مشاهده سایر مقالات رشته مدیریت (کلیک کنید)

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید